Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian kiltti parisuhteeseen

Vierailija
17.12.2022 |

En uskalla pyytää tai saati sitten vaatia mitään, ja turhaudun kun asioita ei tehdä niin kuin mielessäni toivon.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää vaan opetella kommunikoimaan ja sanoittamaan toiveesi? Se on sitten eri juttu, jos toinen ei suostu kuuntelemaan.

Vierailija
2/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on sama tilanne. Mutta tarviiko tilanteeseen alistua, vai voisiko yrittää kehittyä ihmisenä? Ihan itsesi vuoksi, tsemppiä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kiltti mies, mutta ongelmani on etten uskaltaudu lähestymään naisia. Ei ole mukavaa itsetunnolle saada pakkeja ihastuksen kohteelta ja naiset voivat joskus olla tylyjäkin. Kun ovat tottuneet liukuhihnalta jakamaan pakkeja niin eipä siinä empatiaa paljon mukana ole.

Jos et ole lähestynyt, niin veikkaan että olet ihastunut vain ulkoisiin avuihin? Et tunne näitä naisia ollenkaan, he ovat vain "objekteja" sinulle, ja sitten vasta kun saat pakit huomaat, että olikin ruma luonne.

Kannattaisiko ensin tutustua, ja sitten vasta ihastua, jos luonne osoittautuu mukavaksi? Ulkonäköön ihastuminen on tavallista ja normaalia, mutta ehkä vähän lapsellistakin, ettei näe sen yli ja ohi.

Vierailija
4/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin, siksi olenkin vapaa ja yksin ja tämä on parasta. Suosittelen!

Vierailija
5/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sub. Submissivisuus ei tarkoita häpeää. Vastinparin elikkä domin täytyy kyetä lukemaan partneriaan. Siinä olet kyllä oikeassa ettet voi täysin rajattomana mennä suhteeseen. Subina pitää osata sanoa stop ja ei. Et mene rikki kieltosanoista. Koita sisäistää se. Niin ja valitse puoliso joka on sinut dom puolensa suhteen. Dominana oleminen tarkoittaa vastuuta. Saat luvan kanssa päättää keskustelun/suhteen öykkäriin.

Vierailija
6/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kiltti mies, mutta ongelmani on etten uskaltaudu lähestymään naisia. Ei ole mukavaa itsetunnolle saada pakkeja ihastuksen kohteelta ja naiset voivat joskus olla tylyjäkin. Kun ovat tottuneet liukuhihnalta jakamaan pakkeja niin eipä siinä empatiaa paljon mukana ole.

Ei ne tee sitä pahalla.

Nainen ei vaan osaa rakastaa!!!!

Vierailija
7/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde sinulle jokin onnenpaikka? Paskoja ne tuppaa olemaan.

Vierailija
8/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla on sama tilanne. Mutta tarviiko tilanteeseen alistua, vai voisiko yrittää kehittyä ihmisenä? Ihan itsesi vuoksi, tsemppiä =)

Yritän koko ajan, tosin aika huonolla menestyksellä. Viimeksi kun uskaltauduin sanomaan mielipiteeni kumppanin huonosta käytöksestä, niin parisuhde päättyi siihen eikä hänestä kuulunut koskaan enää mitään.

Ap

Vierailija
9/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kaltaisesi, tuollainen ajatustenlukukyvyn vaatiminen oli todella ärsyttävää. Ei voinut heti sanoa missä mättäsi, vaan murjotettiin ja raivottiin heti valmiiksi kun en toiminut ajatusten mukaisesti. Minulle tuollainen näytti pelkästään mielipuoliselta.

Vierailija
10/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole lähestynyt, niin veikkaan että olet ihastunut vain ulkoisiin avuihin? Et tunne näitä naisia ollenkaan, he ovat vain "objekteja" sinulle, ja sitten vasta kun saat pakit huomaat, että olikin ruma luonne.

Kannattaisiko ensin tutustua, ja sitten vasta ihastua, jos luonne osoittautuu mukavaksi? Ulkonäköön ihastuminen on tavallista ja normaalia, mutta ehkä vähän lapsellistakin, ettei näe sen yli ja ohi.

Olen pahoillani, mutta sairaalloisen ylipainoiset naiset eivät vain viehätä minua yhtään.  Olen vain jatkuvasti huolissani heidän terveydestään.

Vierailija
11/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta sairaalloisen ylipainoiset naiset eivät vain viehätä minua yhtään.  Olen vain jatkuvasti huolissani heidän terveydestään.

Arvaan. Työtön ja varaton salimake?

Vierailija
12/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kerrankin joku tunnistaa omat virheensä ja toimii niiden edellyttämällä tavalla. Mutta ei vieläkään sillä tavoin aikuismaisesti, että kehittyisi ja kasvaisi ihmisenä ja saavuttaisi sen, mitä toivoo.

Vierailija
13/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän koko ajan, tosin aika huonolla menestyksellä. Viimeksi kun uskaltauduin sanomaan mielipiteeni kumppanin huonosta käytöksestä, niin parisuhde päättyi siihen eikä hänestä kuulunut koskaan enää mitään.

Ap

Jättö koitui sun onneksi. Jatka etsimistä.

Vierailija
14/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kerrankin joku tunnistaa omat virheensä ja toimii niiden edellyttämällä tavalla. Mutta ei vieläkään sillä tavoin aikuismaisesti, että kehittyisi ja kasvaisi ihmisenä ja saavuttaisi sen, mitä toivoo.

Aapee kumminkin kysyi

Vierailija
15/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut liian kiltti parisuhteisiin ja siksipä niitä on minulla ollutkin jo neljä vakavaa vuodesta 1984 lähtien. Viides työn alla, mies alkoi piirittää alkuviikosta ja homma jatkuu...

Minä siis annan sen kuvitella, että se jahtaa. Oikeasti se on kala, jonka edessä uitan uistinta.

Vierailija
16/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kommentti, muuten paitsi en ole koskaan ihastunut tarkoituksella, vaan ihan tajuamattani, ja sehän on paras syy tutustua kun on ihastunut.

Vierailija
17/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kaltaisesi, tuollainen ajatustenlukukyvyn vaatiminen oli todella ärsyttävää. Ei voinut heti sanoa missä mättäsi, vaan murjotettiin ja raivottiin heti valmiiksi kun en toiminut ajatusten mukaisesti. Minulle tuollainen näytti pelkästään mielipuoliselta.

En murjota enkä raivoa. Jossain vaiheessa vaan vetäydyn koko hommasta.

Ap

Vierailija
18/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja kunnollinen mies ei naisille kelpaa.

Vierailija
19/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En murjota enkä raivoa. Jossain vaiheessa vaan vetäydyn koko hommasta.

Ap

Sulla on ollut vääränlaisia miehiä. Ajatuslukua et voi vaatia. Tervettä ilmapiiriä kyllä. Miehen täytyy antaa sulle tilaa olla sinä ja sun miehelle.

Vierailija
20/71 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen mies ei naisille kelpaa.

Elämänhallinta ongelmista kärsivä ei ole hot