Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivärjääjä, kuinka usein laitat kestovärin hiuksiin Loreal, Garnier ym

Vierailija
17.12.2022 |

Kuinka kauan väri pysyy hyvänä, lupaavat 6vk kestoa noille. Kyllä 6 viikossa jo tyvikin kasvaa. Ja lähinnä pidempää hiusta tarkoitan nyt.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa värjään. Värin kesto hyvänä riippuu paljon väristä.

Punainen- Värjään kerran tai kaksi kuussa koko pään, jotta pysyy kirkkaana/tummana.

Vaalea- Kerran kuussa juurikasvu ja hopeashamppoon avulla saavutettua vaaleaa sävyä ei tarvitse kovin äkkiä värjärä uudelleen.

Ruskea- Pysyy mielestäni kauniina pisimpään, joten värjään vain kerran kuussa tyven ja n 4kk-6kk välein koko pään, riippuen haluanko että on tumma vai vaalean ruskea.

Tämän hetkinen väri on ruskea, joka vaalenee latvoja kohti, olen laittanut lisäraidat kaupan värillä kerran ja muuten värjännyt pelkkää tyvea ja kauniina on pysynyt!

Vierailija
2/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että sävytettyjen hoitoaineiden avulla värit säilyvät kirkkaana ja hyvänä pidempään ja hoitavat hiusta. Mutta oot oikeassa Ap että tyvi on värjättävä joka kuukausi, riippuen tietysti minkä värinen se on.

Mutta itsellä kun on suht vaalea ja tykkään ruskeasta, niin näyttää ikävältä ku tulee vaalea juuri esiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai väri haalistuu ja siihen vaikuttaa myös paljon hiusten kunto ja pohjaväri, käytetyt pesutuotteet ja hiustenpesuväli, lämpäkäsittelyt jne. Värjään itse tyvikasvun vähän riippuen 5-8 viikon välein, pituuksiin käytän yleensä vain värimaskeja ja muita vastaavia tuotteita tai levitän kestovärin vaikutusajan muutamiksi viimeisiksi minuuteiksi.

Etenkään kuivat tai huonokuntoiset latvat eivät kaipaa voimakkaalla hapetteella varustettua kestoväriä jatkuvasti, väri ei niissä latvoissa pysy sen parempana latvoissa vaikka väriä kuinka yrittäisi kerrostaa.

Vierailija
4/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaalennan juureni; teen kammalla raitoja, n. 2 kk: n välein.

En koskaan pituuksia. Tykkään, kun hiukset ovat sekaväriset. 😄

5/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos värjäät tummemmaksi, väri haalistuu. Jos vaalennat, väristä tulee brassy eli vihertävän kellertävä. Eli ei se kestovärikään ikuinen ole.

Toivottua lopputulosta voi ylläpitää color maskeilla.

Itse värjään vain pari kertaa vuodessa, mutta mulla tyvikasvu ei poikkea niin paljon omasta väristä.

Prisman Joanna-väri on muuten hyvää ja halpaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

6vkon välein, mulla on parturi aina 6 vkon välein ja värjään aina kotona sen jälkeen.

Vierailija
7/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin. On niin huono hiuslaatu, että annan tyven kasvaa kunnolla.

Vierailija
8/8 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2 kk:n välein. Käytän just noita kevytvärejä, jotka on melko lähellä omaa ruskeaa sävyä, niin juurikasvun kanssa pystyy elämään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi