Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempityökaveri kertoi ihastuneensa muhun

Vierailija
17.12.2022 |

Olemme tehneet yhdessä töitä nyt kolme vuotta ja höpöttelimme niitä näitä ja etäpäivinä olimme koko työvuoron videopuheluissa.
Toki itsekin olin hetken häneen ihastunut, mutta se meni ohi, koska työkaverini on onnellisessa avioliitossa. Nyt en tiedä kuinka mun pitäisi häneen suhtautua, sillä en tahdo pilata ystävyyttämme enkä todellakaan hänen ja hänen vaimonsa väliin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät sitä rupattelua. Miten voitte olla ylipäätään koko työvuoron videoyhteydessä? Eikö tuo häiritse jo työntekoa? Ja liian tiivis suhde ajayellen työyhteisöäkin... mikäli teitä on monta.

Vierailija
2/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää töissä työntekoon. Tuo sun työkaverisi voisi ensi töikseen hoitaa avioeronsa loppuun (jos siis on tosissaan sun kanssa) ja sitten vasta alatte tapailemaan toisianne VAPAA-AJALLA. Mistä se teidän esimies teille oikein maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennät sitä rupattelua. Miten voitte olla ylipäätään koko työvuoron videoyhteydessä? Eikö tuo häiritse jo työntekoa? Ja liian tiivis suhde ajayellen työyhteisöäkin... mikäli teitä on monta.

Meitä ei hirveän montaa työvuorossa ole ja välillä olemme kahdestaan vain vuorossa.

Eikä se sillä lailla häiritse työntekoa, kun kuitenkin autan häntä usein hänen työssään ja päinvastoin.

Ap

Vierailija
4/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskittykää töissä työntekoon. Tuo sun työkaverisi voisi ensi töikseen hoitaa avioeronsa loppuun (jos siis on tosissaan sun kanssa) ja sitten vasta alatte tapailemaan toisianne VAPAA-AJALLA. Mistä se teidän esimies teille oikein maksaa?

Tämä. Myös minun naimisissa olevan työkaveri ihastui minuun. Matkustettiin paljon yhdessä minkä vuoksi oli kuukausia jolloin vietimme enemmän aikaa vapaa-ajallakin yhdessä kuin hän puolisonsa kanssa. No, tarpeeksi kun hän yritti niin saihan hän ne minunkin tunteet heräämään mistä alkoikin sitten vuosien mittainen henkisesti raskas pätkä elämässä kun työkaverimies ei eronnut eikä suostunut luovuuttamamaan minunkaan suhteen, minulla oli paljon tunteita ja töitä tehtiin tiiviisti yhdessä. Vasta kun minun henkinen ja psyykkinen terveys alkoi romahtamaan niin mies tajusi että ei voi käyttäytyä niin.

Ota mieheen etäisyyttä ja oidä omat tutneesi kurissa, ja sano että jos on kiinnostunut niin eroaa ja voitte sitten miettiä teitä. Muuten satutat vain itseäsi. Mies ei tule eroamaan jos annat asioiden edetä.

Vierailija
5/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja työkaverini olemme jatkuvasti kärjessä tilastoissamme, joten emme todellakaan vain löhöile töissä.

Itse en todellakaan aio tehdä hänen kanssaan mitään vaan toivon, että ei jätä vaimoaan mun takia.

Ap

Vierailija
6/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ja työkaverini olemme jatkuvasti kärjessä tilastoissamme, joten emme todellakaan vain löhöile töissä.

Itse en todellakaan aio tehdä hänen kanssaan mitään vaan toivon, että ei jätä vaimoaan mun takia.

Ap

Jos et halua mitään työkaverisi kanssa, niin sano olevasi imarreltu mutta että sinun puoleltasi olette vain ystäviä ja toivot asian olevan niin jatkossakin. Ehkä pieni etäisyys tekee hyvää joululomalla.

Vierailija
7/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet puhuvat kuin heillä olisi yhä vaimo, vaikka ovat jo eronneet. Kaikki miehet eivät syystä tai toisesta halua kertoa erosta tutuilleen.

Vierailija
8/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Myös minun naimisissa olevan työkaveri ihastui minuun. Matkustettiin paljon yhdessä minkä vuoksi oli kuukausia jolloin vietimme enemmän aikaa vapaa-ajallakin yhdessä kuin hän puolisonsa kanssa. No, tarpeeksi kun hän yritti niin saihan hän ne minunkin tunteet heräämään mistä alkoikin sitten vuosien mittainen henkisesti raskas pätkä elämässä kun työkaverimies ei eronnut eikä suostunut luovuuttamamaan minunkaan suhteen, minulla oli paljon tunteita ja töitä tehtiin tiiviisti yhdessä. Vasta kun minun henkinen ja psyykkinen terveys alkoi romahtamaan niin mies tajusi että ei voi käyttäytyä niin.

Ota mieheen etäisyyttä ja oidä omat tutneesi kurissa, ja sano että jos on kiinnostunut niin eroaa ja voitte sitten miettiä teitä. Muuten satutat vain itseäsi. Mies ei tule eroamaan jos annat asioiden edetä.

En todellakaan aio antaa asioiden edetä hänen kanssaan. En tahdo häntä parisuhteeseen vaan että olisimme vain ystäviä.

Ap

Vierailija
9/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet puhuvat kuin heillä olisi yhä vaimo, vaikka ovat jo eronneet. Kaikki miehet eivät syystä tai toisesta halua kertoa erosta tutuilleen.

Syy saavat olla rauhassa.Ei tutille kulu kenekään yksityselämä varsinkan työpaioilla.Mikään ei ole ahdistavampaa kun käydään kinni kuin leipään tai vapaasen ristaan: " jos on sinkku eron,suhteen takia tai suhde kuollut ymm"

Vierailija
10/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi hänen kanssaan ystäviä olla, jos toisella on tunteita. Parasta lienee se, että sanot hänen lähestymisensä häiritsevän ja pyydät häntä lopettamaan ja että jos se jatkuu, otat esimieheen yhteyttä seksuaalisen häirinnän vuoksi. Tee kerta kaikkisen selväksi, että haluat pitää välit puhtaasti ammatillisella tasolla ja että minkäänlainen tunnevuodatus ei siihen sisälly. 

Vierailija
11/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tämmöinen rusinat pullasta mies joka on itse naimisissa mutta sinun ap pitäisi tyytyä pelkkään salasuhteeseen. En alkaisi miehen kanssa millekään ennen kuin on oikeasti eronnut. Mikä näitä miehiä kun vaivaa kun kuvittelevat olevansa jotain jumalan lahjoja naisille ja sen myötä voivat pettää ja johtaa harhaan myös sitä toista naista. Ero hoidetaan ensin ja sitten vasta aletaan katselemaan uutta suhdetta!

Vierailija
12/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi teki sekä väärin että tyhmästi, kun kertoi.

Vierailija
13/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista satua heti aamupäivään

Vierailija
14/14 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taas tämmöinen rusinat pullasta mies joka on itse naimisissa mutta sinun ap pitäisi tyytyä pelkkään salasuhteeseen. En alkaisi miehen kanssa millekään ennen kuin on oikeasti eronnut. Mikä näitä miehiä kun vaivaa kun kuvittelevat olevansa jotain jumalan lahjoja naisille ja sen myötä voivat pettää ja johtaa harhaan myös sitä toista naista. Ero hoidetaan ensin ja sitten vasta aletaan katselemaan uutta suhdetta!

Juu ei. Tämäkin mies oli mun tukena kun oma poikaystävä jätti joku aika sitten. Hän myös tietää mun olevan edelleen rakastunut exääni, joten en tiedä miksi hänen täytyi kertoa mulle tykkäävänsä musta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi