Miten köyhästä varakkaaksi?
Kommentit (30)
Ite hankin lisäkillinkejä netistä. Ei niillä kait kukaa rikkaaksi tuu mutta jostakin on lähettävä.
Kyselyihin vastaaminen yms. Sit yks mitä oon käyttäny on Honeygain, ne maksaa käyttämättömästä netistä eli periaatteessa sun ei tarvi tehä mitään.
Jos haluat koittaa nii Honeygain 5bonus
https://r.honeygain.me/VIULL60715
Sit kyselyihin vastaamiseen käytän Freecash ja Cointiply. Näihin kans bonus linkit.
https://freecash.com/r/107504492942779172681
Nämä kaikki siis ilmasia eikä vaadi kun sähköposti osoitteen, kannattaa kokeilla!
Att grunda ett företag är en god idé, men gör det inte i Finland. I Finland är du stämplad för livet om företaget misslyckas och beskattad för livet om det lyckas. Loose - loose.
Det finns bra länder inom EU att grunda företag i och globalt är möjligheterna ännu större. Bekanta dig med möjligheterna förrän du väljer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoita.
Osta asunto(ja) hyvillä spekseillä taantuman aallonpohjassa. Myy ne voitolla myöhemmin.
Osta sijoitusasunto hyvällä sijainnilla...odota taantuman syvenemistä.
Myy verkossa osaamistasi.
Tarkoitin siis, että osta sijoitusasunto sitten, kun taantuma vielä tästä syvenee, saat asunnon halvemmalla.
Mun tilillä on 34 euroa, täytyy taantuman syvetä vielä aika paljon että tulee tarpeeksi halvaksi...
Aloitin 10 e säästämisen, rikastua ei voi, on vaan parempi olla kun edes hiukan onnistuu. Vaatii harjoittelua. Kun ei biletä se on jo hyvä elämäntapa.
Minä olen lähihoitaja. Aion vaurastua (en rikastua) avaamalla asp-tilin. Siirtyä omistusasujaksi. Sitten alkaa sijoittaa indeksirahastoon.
Mutta nyt mitä voin tehdä tuon etee, on tehdä töitä, koska en ole mikään sijoitusnero.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähihoitaja. Aion vaurastua (en rikastua) avaamalla asp-tilin. Siirtyä omistusasujaksi. Sitten alkaa sijoittaa indeksirahastoon.
Mutta nyt mitä voin tehdä tuon etee, on tehdä töitä, koska en ole mikään sijoitusnero.
Muilla tileillä on kyllä paremmat korot, jos asp-tilin korkoa ei nosteta.
Itse aloitin sijoittamisen nyt kun kaikki osakkeet ja rahastot ovat alhaalla. Laitan kuukaudessa satasen säästötilille ja kaksisataa rahastoihin/osakkeisiin sopivasti hajauttaen. Toivon mukaan kun kurssit alkavat nousta (toivon, että isot yritykset joilla on paljon suuren volyymin sijoittajia kokevat suurta painetta saada arvoa ylöspäin) niin minä näin huonossa taloustilanteessa joukkoon hypänneenä olisin voittaja. Tai noh, jos en ole niin ainakaan en menetä läheskään niin paljon kuin ne jotka sijoittivat paljon nousukautena.
Haluan uskoa, että lamat ja talouden laskusuhdanteet toistuvat noin vuosikymmenen välein. Silloin kun pörssissä syöksytään, on oikea hetki sijoittaa ja sitten luonnollisen kulun mukaan noustaan jälleen. Silloin kerään voittoni pois ennen seuraavaa kriisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein nopein keino on vaihtaa sukunimeä. Se maksaa jotain, mutta sen jälkeen sukunimesi on Varakas.
Ei onnistu, koska Suomessa on jo 112 henkilöä, joiden sukunimi on Varakas. Sen sukunimen saa itselleen vain, jos joku heistä suostuu menemään naimisiin kanssasi tai jos tuo nimi on ollut omassa suvussa aiemmin.
Sijoittamalla mutta vaatii kärsivällisyyttä ja onneakin.
Säästämällä ja sijoittamalla ja oman yrityksen kautta hyvällä verosuunnittelulla. Pelkällå palkkatyöllä ei Suomessa rikastu.