Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkiset vauvan/lasten vaatteet on huonolaatuisia,entä hyvälaatuisia?

Vierailija
11.11.2006 |

Tarkoitan lähinnä " tavis" lastenvaatteita nyt, enkä kalliita merkkivaatteita jotka varmasti oovat sitten myös hyvänlaatuisia.

Eli kokemuksia!!

Itse sanoisin että yksi varma huono vauvanvaate " merkki" on Babyboom jota myy mm Vapaa valinta: kutistuu paljon ja venahtaa usein jo ensimmäisissä pesuissa ihmeellisen muotoiseksi.

Napero on hintaansa nähden hyvä, siis ainakin bodyt ja potkarit.

Tutta on myös sellainen varma merkki mikä ei venahda pesuissa oudon muotoiseksi.

Lindex/Kappahl myös. Ja H&M.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkeistä hyviksi olen kokenut H&M:n bodyt...suurin osa niistä on sellaista kangasta että ei nukkaannu vaikka pesis miljoona kertaa...H&M:n yöpuvut taas nukkaantuu helposti.

En itsekään tykkää Vapaa valinnan BBoomista...olen huomannut ihan sama, kahden pesun jälkeen ovat kolme koota pienemmät ja järkyn nukan peitossa..

Tutta on ihan ok merkki, nukkaantuu vaan kans aika nopeasti. Tahroja on avikea saada siitä lähtemään (en tiedä msitä johtuu??)

Lindexin ja kapphallin vaatteista tykkään, kestävät ihan hyvin ja nukkaantuvat pikkku hiljaa...

Girafin ja Naperon vaatteet nukkaantuvat helposti ja näyttävät siksi nuhruisilta...ostin neidille Cirafin bodyn ja kahden käyttökerran jälkeen on jo nukkakerros...ei hyvä...

Itse pidän laadukkaina vaatteita jotka eivät kerää nukkaa kauheasti ja pitävät värinsä, muotonsa ja pysyvät ehjinä...H&M:ltä olen ostanut parhaimmat bodyt, Tutan vaatteita meillä on myös paljon mutta niiden laatuun olen hieman pettynyt..

Vierailija
2/2 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yhtä hyviä olleet ns. halpismerkitkin. En nyt osaa mitään merkkiä sanoa huonommaksi. Tuosta BB:sta kun ei ole kokemusta ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme