Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä Suomeen takaisin mutta olen asunut ulkomailla 8v ja sain lapsen

Vierailija
16.12.2022 |

Tanskassa mutta nyt alkoi tulee ikävä Suomeen. Olen ollut sairaana mut nyt alan opiskelun ja ehkä saan töitä niin voin käydä Suomessa välillä mutta tosiaan sain lapsen täällä jota ei viitsisi retuuttaa Suomeen ja takaisin Tanskaan. Että sillä viisiin.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole niin hullu, että tulisit takaisin. Lähtisin täältä heti, kun saisin ulkomailta töitä.

Vierailija
2/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Suomessa on niin kamalaa?

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole niin hullu, että tulisit takaisin. Lähtisin täältä heti, kun saisin ulkomailta töitä.

Tekosyitä, tekosyitä. Jos oikeasti olisi lähtöhaluja, olisit jo menossa.

Vierailija
4/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa vaan täällä Tanskassa se että ihmiset on rasistisia mua kohtaan ja pitää mua ryssänä. Kukaan ei oikein halua olla mun kaveri kun mulla on aksentti kun puhun tanskaa.

Ap

Vierailija
5/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt voi jättää lasta taakseni kun sen isä on tanskalainen enkä saisi lasta mukaan.

Ap

Vierailija
6/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt voi jättää lasta taakseni kun sen isä on tanskalainen enkä saisi lasta mukaan.

Ap

Vastaus oli tuolle toiselle kommentoijalle.

7/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sitten Suomeen kun lapsi menee kouluun. Ei ole hyvä erottaa lastaan isästään kun on vielä pieni. Sitten kouluikäisenä uskaltaa antaa lapsen matkustaa yksin Köpikseen lentokoneella tapaamaan isää koulujen loma - aikoina.

Vierailija
8/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailta? Että joku mikä tahansa Haiti olisi paljon parempi kuin Suomi? 😂😂😂

Vierailija
9/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua haittaa vaan täällä Tanskassa se että ihmiset on rasistisia mua kohtaan ja pitää mua ryssänä. Kukaan ei oikein halua olla mun kaveri kun mulla on aksentti kun puhun tanskaa.

Ap

Miksi tätä alapeukutetaan? Oikeasti tanskalaiset pitää suomalaisia ryssinä, se yllätti kyllä minutkin. Luulin et ollaan kaikki nordisk mutta ei sit ollakaan?

Ap

Vierailija
10/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :)))

Vierailija
11/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua yhaittaa vaan täällä Tanskassa se että ihmiset on rasistisia mua kohtaan ja pitää mua ryssänä. Kukaan ei oikein halua olla mun kaveri kun mulla on aksentti kun puhun tanskaa.

Ap

Miksi tätä alapeukutetaan? Oikeasti tanskalaiset pitää suomalaisia ryssinä, se yllätti kyllä minutkin. Luulin et ollaan kaikki nordisk mutta ei sit ollakaan?

Ap

Tuo on totta, että tanskalaiset ovat avoimesti rasistisia, silloin kuin ovat, eivätkä häpeä sitä.

Vierailija
12/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta ajattelit vielä tehdä, trolli?

Vierailija
13/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua yhaittaa vaan täällä Tanskassa se että ihmiset on rasistisia mua kohtaan ja pitää mua ryssänä. Kukaan ei oikein halua olla mun kaveri kun mulla on aksentti kun puhun tanskaa.

Ap

Ap

Tuo on totta, että tanskalaiset ovat avoimesti rasistisia, silloin kuin ovat, eivätkä häpeä sitä.

Ja suomalaiset eivät ole?

Vierailija
14/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomasit tämän vasta oltuasi siellä kahdeksan vuotta ja tehtyäsi lapsen paikallisen miehen kanssa? Onko hän erilainen kuin muut tanskalaiset?

Vierailija
15/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse mieluumin joku toinen maa. Suomessa on käynnissä suuri puhdistus, jossa energiayhtiöt ja kauppa ryöstävät kansan varallisuuden.

Vierailija
16/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ja suomalaiset eivät ole?

Suomessa ihailevat jokseenkin kaikkia ulkomaisia.

Vierailija
17/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Antaako siellä erossa isälle oikeudet lapsen? Harvassa maassa niin käy.

Vierailija
18/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tanskalaiset ovat epäkohteliaisia, rassistisia ja syrjivät kaikkia erilaisia tai vajavaisia. Vammaisille nauretaan päin naamaa jne. Todella epäkohtelias kansakunta.

Vierailija
19/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Suomessa on niin kamalaa?

T. Ap

Ilman enempää miettimistä tulee tällaisia ajatuksia.

Ilmasto, ihmiset, hinnat, verotus, terveydenhuolto, palvelut ja tulevaisuus.

Vierailija
20/52 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikävä kotimaata ja on mahdollista palata, niin käytä se tilaisuus hyväksi. Se hyvä puoli on että voit palata Tanskaan tai jonnekin muualle. Et ole jumissa yhdessä paikassa.

Älä näistä mussuttajista välitä, jotka kehoittaa pysymään poissa, he eivät mitä todenäköisimmim itse ole asuneet missään muussa maassa eikä tiedä että kyllä se Suomi on yllättävän hyvä maa asua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän