Paljonko teillä on mennyt joulilahjoihin?
Ja kuinka monelle olette ostaneet?
Mä oon ostanut kolmelle ja n. 1000 euroo menny.
Hirvittää.
Kommentit (78)
400 euroa. Taisi yht mennä. Aika lailla kaikki ostettu
Noin 600e. Ei ikinä uskois tuosta summasta että mulla ei ole lapsia. 😂
Käytännössä nolla euroa - äiti saa kirjaston kirjanvaihtohyllystä napatun kirjan ja isäpuoli uuden kattilan, jonka pöllin työpaikalta. Muut eivät saa mitään.
Toista tonnia.
Teinin lahjat n. 500e
Siskolle 160
Sisarusten lapsille 200e
Molempien vanhemmille yht. 200e
Kaveriperhe 1 n. 100e
Kaveriperhe 2 n. 230
Muut kaverit, sukulaiset n. 200e
Teinin joulukalenteriin meni n. 150e.
Varmaan vähän päälle kolme tonnia; kaksi parikymppistä lasta; tarpeellista tavaraa ja hömppänä kännykät. N57
Vanhemmilleni yhteinen, siskolle ja miehelleen yhteinen, kahdelle kummilapselle. Noin 200€ mennyt eli n. 50€/lahja. Miehen kanssa ostetaan jotain yhteistä. Mies hoitaa oman sukunsa lahjat.
0€ enkä enempää ajatellut sijoittaa. lapset on jo isoja, ja saavat olla tyytyväisiä, että saavat jouluruokaa, jos kylään eksyvät.
Mikäs tällainen jouli on ja miksi sille pitäisi lahja antaa?
Muutama euro ostan pelkästään kirppiksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tällainen jouli on ja miksi sille pitäisi lahja antaa?
Se on se Nomin biisi - "Jouli! Angelika Jouli! Jouli! Angelika Jouli (jatkuu loputtomiin...).
Tämä ketju on hyvä osoitus siitä miksi alapeukutus pitäisi poistaa. Jotkut alapeukuttavat asiallisia kirjoituksia.
Ei osteta lahjoja mutta törsätään sitten muuhun jouluna enemmän.
On mennyt jotain 1000e ja vielä ostan jotain pientä. Kolmelle olen neulonut villasukat.
pojalle ostan neljällä tonnilla tietokoneen pelikäyttöön ja tytölle ostan barbien.
Vierailija kirjoitti:
En osaa ostaa lahjoja. Laitoin molempien tyttärien tilille 5000€ joulurahaa. Tehkööt, mitä haluaa
Mites toi lahjavero..
0€ täälläkin. En ole antanut enkä saanut joululahjaa varmaan 30 vuoteen tai ylikin. Olisi varmaan ankara stressi niitä hommata.
N150€. Lapsille (3), äidille, opettajalle. Aika paljon kun toimeentulotuella. Onneksi tulee ylimääräinen lapsilisä.