Miehen käytös, mielipiteitä
Tilanne on tämä: olemme olleet naimisissa monia vuosia. Mieheni on joskus jättänyt kertomatta jotain. Tällöin on kyseessä esim. joku meno. Nyt hän on alkanut tehdä tätä etenevässä määrin. Hän "unohtaa" mainita pikkujoulut ja jopa tulevan usean päivän matkan.
Meillä menee muuten minun mielestäni ihan hyvin. Ei riitoja ja arki on kiireistä, mutta sujuvaa.
Olen äärimmäisen pahoillani näistä "unohduksista". Mies ei välitä tunteistani tässä asiassa. Mitä tekisitte minun tilanteessani?
Kommentit (5)
Ole nyt ihan rehellinen itsellesi: mitä se osoittaa "hyvin menemisestä", että ette voi suunnitella tekemisiä yhdessä? Miten arki voi olla sujuvaa, kun ei voi tietää, missä kumppani on ylihuomenna? Toivottavasti teillä ei ole lapsia.
Tuossa on suunnilleen kolme mahdollista vaihtoehtoa;
- sillä on toinen
- se käyttää huumeita
- sillä on muistisairaus
Ja teillä ei mene hyvin.
Kai teillä on joku kalenteri. No nythän vuosi on vaihtumassa. Osta kalenteri ja laittakaa molemmat siihen omat pakolliset menonne periaatteella: Laitetaan heti kalenteriin ja kerrotaan toiselle, kun joku meno on tiedossa.
Ymmärsin, että mies jättää muitakin asioita kertomatta kuin "menonsa". Siis mitä muita asioita salailee??
Nyt rohkeasti kissan nosto pöydälle. Ihan ekax kysy siltä, onko sillä joku toinen? Kaiken uhallakin tuo pitää kysyä. Todennäköisesti kirkkain silmin vastaa Ei, tai Oletko hullu tai muuta ikävää.
Minä en jatkaisi tuommoisessa liitossa ilman muutosta. Sinun mielestä menee muuten hyvin, entäpä miehen mielestä? Siihenkin voi vastata että Kaikki hyvin, vaikkei olekaan.
Jätä se sika!