Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset pariskunnat

Vierailija
16.12.2022 |

Millaista seksiä teillä on?

Onko kerran kuussa pimeessä minuutti vai minkälaista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutuista päätellen seksielämämme on vilkkaampaa kuin täällä keskimäärin

Vierailija
2/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 4-5krt/vko. Ei missään julkisilla paikoilla harrasteta, vaan kotona, mökillä ym. "normipaikoissa".

Välillä hellää rakastelua, välillä villiä polkemista. Riippuu fiiliksistä.

Ne ketkä harrastaa pimeässä pitkien kalsareiden sepaluksesta sujattaen, eivät varmaan myöskään lueskele näitä keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti kysymyksellään yrittää fisustella esiin uskovaisten ihmisten ennakkoluuloja ja estoja, mutta tulee lähinnä vain paljastaneeksi omat ennakkoasenteensa.

Uskonto ja usko eivät ole seksioppaita.

Vierailija
4/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista se on seksi uskovaisilla kuin uskottomilla pariskunnilla: laitetaan kahden talon heinät samalle seipäälle.

Vierailija
5/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vakaumuksesta riippumatta aika isoja eroja henkilökohtaisesti ja pariskunnittain. Toisilla hyrrää, toisilla hyrrää paljon enemmän, toisilla ihan hirveästi. En ole ihan varma mihin kategoriaan kuulumme... Itse miehenä olen ollut kyllä aina melkoinen hormoonihyrrääjä, mutta vaimoni kiehtoo minua kovasti ja nautin itsekin kaikista eniten kun kymmenien vuosien aikana koko ajan on oppinut paremmin hänen hipaisukytkimiensä toimintaperiaatteita - joten vaikka muuten olen mieheksi(kin) ilmeisesti aika aktiivinen, niin kyllä se vaikuttaa naisen haluihin jos hänen tarpeistaan pitää huolen myös, ja usein ne tarpeet saa hänellä myös heräämään kun sylissä hellii ja paijaa ihan muutenkin aikaa säästämättä. 

Minä olin se rohkeampi, joka jossain vaiheessa iän myötä rohkeni "alan liikkeistä" etsiä apukeinoja että vaimokin pääsee kohtuuvaivalla huipennukseen asti. Häntähän se helpommin tuskastutti, kun varsinkin iän myötä voi olla tiukemmassa ja oli helposti sanomassa että ei tarvitse niin paljon vaivaa aina nähdä. Se oli sitten juttu joka aukaisi ihan uuden maailman, vaikka hutiostoksiakin on tullut. Nyt olen sitä mieltä, että seksijuttujen pitäisi olla paljon arkisempi puheenaihe vakaumuksesta riippumatta. Niin loistava asia on ollut vaikkapa penisrengas, vaikka minulla ei varsinaisia ongelmia ole erektion kanssa ollut koskaan. Mutta onhan se mukava, kun pingottuu "nuoruutensa voimiin" väsyneenäkin ja iän myötä on ihan luonnollista että saattaa vähän "löpsähtää" sillä välin kun rakastaan hellii. Vaimostakin minä renkaan kanssa on ihana jo sinänsä, saati sitten sen vaikutus, kun joka milli painautuu tiukemmin hänen hurmaaviin laaksoihinsa. 

Samoin kunnollinen liukuvoide - sopivan löytämiseen piti kyllä ostaa aika monta, ettei ihanaisen limakalvot ota nokkiinsa. Tietystä vibraattorista tuli nopeasti luottoverme ja kun sisäiset värisijät eivät ole olleet vaimoni juttu, niin minun huonompaa kestokykyä on sitten kompensoitu etsimällä juuri parhaista kohdista hyväileviä "tuuraajia" kaupasta, joita minä sitten olen opetellut vaimon sisällä liikuttamaan mahdollisimman ihanasti. Kun vaimo on huippuun päässyt, niin työ ja pitkään haaveiltu rohkeus seksikaupan valikoimien käyttöön on sitten palkittu kukkurakaupalla, kun ihanainen on pitkään vielä minunkin kanssa niin kuuma ja värähtelevä, että eipä siinä hirveän pitkään sitten voikaan sinnitellä, kun maat ja taivaat ovat yhtä tuntemusten ilotulitusta minullekin.

Luulen että enempää ei tarvitse kuvailla... Tunne edellä, mutta myös fyysinen hurma saa mennä niin pitkälle kuin se milloinkin menee ja sen eteen tehdään töitä, myös keskustellaan, mikä on ollut kyllä pitkässä opiskelussa ja valmiiksi ei tulekaan. Ollaan villejä ja vapaita - toisillemme. Jotenkin parasta on se, että luottamus on kasvanut niin, että voi nykäistä housut itseltään pois ja sanoa että nyt on niin täyttä, että pitäisi tehdä tälle jotakin. Ja sitten tehdään, koska vaimo välittää ja tietää että teen kaikkeni myös hänen eteensä kun sen aika on. Aina ei ole, miehen ja naisen hormoonitoimintakin on niin erilaista. Oikeastaan ei voi enää eritellä, mikä on hänelle, mikä on minulle, vaan kaikki on yhtä suurempaa yhteistä läheisyys- ja hellyyskokonaisuutta, jossa ei tarvitse määritellä mitä kumpi toiselle tekee tai ei tee. Ollaan vaan ja tykätään!

Vierailija
6/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lessut panee yötäpäivää tulos aina paloi pohjaan

Vierailija
7/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde takana kirjoitti:

Taitaa olla vakaumuksesta riippumatta aika isoja eroja henkilökohtaisesti ja pariskunnittain. Toisilla hyrrää, toisilla hyrrää paljon enemmän, toisilla ihan hirveästi. En ole ihan varma mihin kategoriaan kuulumme... Itse miehenä olen ollut kyllä aina melkoinen hormoonihyrrääjä, mutta vaimoni kiehtoo minua kovasti ja nautin itsekin kaikista eniten kun kymmenien vuosien aikana koko ajan on oppinut paremmin hänen hipaisukytkimiensä toimintaperiaatteita - joten vaikka muuten olen mieheksi(kin) ilmeisesti aika aktiivinen, niin kyllä se vaikuttaa naisen haluihin jos hänen tarpeistaan pitää huolen myös, ja usein ne tarpeet saa hänellä myös heräämään kun sylissä hellii ja paijaa ihan muutenkin aikaa säästämättä. 

Minä olin se rohkeampi, joka jossain vaiheessa iän myötä rohkeni "alan liikkeistä" etsiä apukeinoja että vaimokin pääsee kohtuuvaivalla huipennukseen asti. Häntähän se helpommin tuskastutti, kun varsinkin iän myötä voi olla tiukemmassa ja oli helposti sanomassa että ei tarvitse niin paljon vaivaa aina nähdä. Se oli sitten juttu joka aukaisi ihan uuden maailman, vaikka hutiostoksiakin on tullut. Nyt olen sitä mieltä, että seksijuttujen pitäisi olla paljon arkisempi puheenaihe vakaumuksesta riippumatta. Niin loistava asia on ollut vaikkapa penisrengas, vaikka minulla ei varsinaisia ongelmia ole erektion kanssa ollut koskaan. Mutta onhan se mukava, kun pingottuu "nuoruutensa voimiin" väsyneenäkin ja iän myötä on ihan luonnollista että saattaa vähän "löpsähtää" sillä välin kun rakastaan hellii. Vaimostakin minä renkaan kanssa on ihana jo sinänsä, saati sitten sen vaikutus, kun joka milli painautuu tiukemmin hänen hurmaaviin laaksoihinsa. 

Samoin kunnollinen liukuvoide - sopivan löytämiseen piti kyllä ostaa aika monta, ettei ihanaisen limakalvot ota nokkiinsa. Tietystä vibraattorista tuli nopeasti luottoverme ja kun sisäiset värisijät eivät ole olleet vaimoni juttu, niin minun huonompaa kestokykyä on sitten kompensoitu etsimällä juuri parhaista kohdista hyväileviä "tuuraajia" kaupasta, joita minä sitten olen opetellut vaimon sisällä liikuttamaan mahdollisimman ihanasti. Kun vaimo on huippuun päässyt, niin työ ja pitkään haaveiltu rohkeus seksikaupan valikoimien käyttöön on sitten palkittu kukkurakaupalla, kun ihanainen on pitkään vielä minunkin kanssa niin kuuma ja värähtelevä, että eipä siinä hirveän pitkään sitten voikaan sinnitellä, kun maat ja taivaat ovat yhtä tuntemusten ilotulitusta minullekin.

Luulen että enempää ei tarvitse kuvailla... Tunne edellä, mutta myös fyysinen hurma saa mennä niin pitkälle kuin se milloinkin menee ja sen eteen tehdään töitä, myös keskustellaan, mikä on ollut kyllä pitkässä opiskelussa ja valmiiksi ei tulekaan. Ollaan villejä ja vapaita - toisillemme. Jotenkin parasta on se, että luottamus on kasvanut niin, että voi nykäistä housut itseltään pois ja sanoa että nyt on niin täyttä, että pitäisi tehdä tälle jotakin. Ja sitten tehdään, koska vaimo välittää ja tietää että teen kaikkeni myös hänen eteensä kun sen aika on. Aina ei ole, miehen ja naisen hormoonitoimintakin on niin erilaista. Oikeastaan ei voi enää eritellä, mikä on hänelle, mikä on minulle, vaan kaikki on yhtä suurempaa yhteistä läheisyys- ja hellyyskokonaisuutta, jossa ei tarvitse määritellä mitä kumpi toiselle tekee tai ei tee. Ollaan vaan ja tykätään!

Miten loistava kuvaus ihan täydellisestä seksielosta,kelle vain!

Vierailija
8/13 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde takana kirjoitti:

Loistava kirjoitus. Olisin voinut itse kirjoittaa, kun liippaa hyvin läheltä meidän pitkää parisuhdetta. Samalla asenteella minäkin olen vaimoani tyydyttänyt ja keinoja hänen tyydyttämiseen etsinyt. Vaimo myöskin arvostanut samoin minun ehtymätöntä vaivannäköäni hänen nautintonsa eteen.  Uskonnolla ei ole mitään tekemistä meidän kanssa, mutta kun nyt vain olemme toisillemme luodut tai ainakin sielunkumppanit, niin väliäkö sillä. 

Kiitos vielä hyvästä kirjoituksesta. 

Vierailija
9/13 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut useamman kerran viikossa, suuseksiä ja eri asentoja mutta nykyään ei vaimoa paljon kiinnosta, tykkää räplätä enemmän puhelinta ja nukkua. En ole varmaan tarpeeksi haluttava. On hierottu jalat ja selät ja pakarat satoina iltoina ja kotitöitä tehty ja kannettu hyvää palkkaa kotiin mutta nämä olen havainnut asian kannalta vaikutuksettomiksi.

-Turhautunut m35

Vierailija
10/13 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään ollaan jo yhdessä saatu olla. Teinivuosina ihastuttiin ja kaksi kokematonta pääsi yhdessä opettelemaan. Toisia kuunnellen ja runsaasti haluista, himosta ja seksistä keskustellen ollaan sinut keskenämme. Läheisyyttä ja rakastelua haluamme vieläkin yli 30:n avioliittovuoden jälkeen. Toivottavasti saamme jatkaa vielä pitkään. Seksuaalisuus on luonnollinen ja ihmisen elämään kuuluva asia. Eri ihmisillä ja pareilla on suuriakin eroja siinä, miten keskinäinen läheisyys toteutuu. Edellä oli pitkä ja todella hyvä kirjoitus, johon oli helppo yhtyä. Jokaisen vanhemman on hyvä muistaa, että lapsen koti muodostuu myös vanhempien keskinäisistä väleistä ja siitä miten toisiin suhtaudutaan. Seksuaalisuuden toetutuminen tai toteutumattomuus voi vaikuttaa todella merkittävästi kodin ilmapiiriin. Valitettavan moni parisuhde on hajonnut tämänkin takia.  Jokainen parisuhde vaatii hoitamista ja se ei toteudu automaattisesti. Siksi on hyvä järjestää kahdenkeskistä aikaa esim. lomailemalla jne. Seksuaalisuuden toteutuminen vaatii myös omaa aikaa ja sekin on tarpeen;).  Nykyisin on runsaasti tarjolla erilaisia apuja/vinkkejä niin pareille kuin naisille ja miehille. Kokeilkaa rohkeasti ja kertokaa toisillenne mikä tai miten tuntuu hyvältä. Itselleni on suuri nautinto siinä, kun vaimoni nauttii. Jo seurusteluaikana puhuimme seksuaalisuudesta ja sieltä asti juontaa tämänkin hetken seksuaalinen nautinto. Keskinäinen avoimuus ja luottamus on kaiken a ja o.  Jos tuntuu, että puoliso ei osaa tai ei löydä juuri sitä oikeaa tapaa toimita, niin näytä tai kerro miten pitää toimia.

Vierailija
11/13 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ja välillä jouluna saa pimeessä peiton alla jos sattuu kaikki lapset nukkumaan samaan aikaan ja vaimo jostain kumman syystä virkeänä.

Vierailija
12/13 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ilmeisesti kysymyksellään yrittää fisustella esiin uskovaisten ihmisten ennakkoluuloja ja estoja, mutta tulee lähinnä vain paljastaneeksi omat ennakkoasenteensa.

Uskonto ja usko eivät ole seksioppaita.

No höh, totta kait on! Sehän se vasta avaa koko homman kunnolla, kun ymmärtää miten mystinen ja syvällinen asia on Jumalan suunnitelmissa! Hänhän ne sukuelimet kun on ihmisille luonut!

Te joiden puolisot ovat seksiin kyllästyneet... Oletteko satsanneet hänen nautintoonsa yhtä paljon kuin numero 5?

Vierailija
13/13 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä harrastaa pimeässä pitkien kalsareiden sepaluksesta sujattaen, eivät varmaan myöskään lueskele näitä keskusteluja.

Kun katsoo sitä sormi verellä hakattujen alapeukkujen määrää jonka mikä tahansa muu kuin "peiton alla kerran viikossa korkeintaan 1v ja 2kk nuoremman luomukarvaisen aviovaimon kanssa harrastettu lähetyssaarnaaja"-kirjoitus kerää tunnissa niin tuosta asiasta voi olla päinvastaistakin mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme