Lady ani ei seksi kiinnosta
Olen aika aktiivinen panomies. Nyt Ladyani ei kiinnosta juuri seksihommat. Olin tuossa reissussa ja panetti niin saatanasti. Laitoin viestin että laittaa pillusta kuvan, että olisi voinut edes "nyrkkiKyllikkiin" tutustua. Ei tullut. Ei sitä nyt vieraisiinkaan mennä.... En saa suuseksiä eikä hän sitä halua. Minä nuolisin vaikka iga paev :)
Jos asiallisia kommentteja kiitos. PS asumme erillään mutta tapaamme viikonloppuisin. Molemmat ovat ns vapaita... ei siis sivusuhdetta
Kommentit (4)
Nyt Pekka kouluun on jo kiire. Muista se reissuvihko
heh vaikka minulla oli samanlaisia suhteita niitä oli päällekkäin että vakio vaginaa oli saatavilla aina ja riittävästi paraimmillaan 4 eri naista joita kävin hoonaan mutta pienessä kaupungissa oli aika tiukkaa niiden kanssa
Onneksi olet "miesten mies" niin voit kikatella kulissivaimon pihtaamiselle kikkeli börjen hanurissa.
Sun panomiehen kyvyistä en tiedä, mutta hiukan tyhmänlainen kyllä olet. Kukaan panomies ei ottaisi tommosta lahnaa itselleen. Ei kukaan. Panomiehillä on aina varaa valita ja aina vähintään yksi antava nainen varalla.
Joten proava paremmin. Aloituksesi loukkaa meitä oikeita panomiehiä.