Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskoiko Elon Musk twitterin?

Elonkerjuuta
16.12.2022 |

Twitter blokkasi Elon Muskista kirjoittaneiden toimittajien tilejä.

Ei siis pelkästään tuolla perusteella.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi edellisen omistajan aikana ei bannittu ketään, eiks jeh!

Vierailija
42/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö "Twitter on yksityisen omistuksessa, jos ei moderointi miellytä, voi perustaa oman alustansa." ei enää kelpaakaan argumentiksi kun itse ollaan siellä estettyjen listalla =D

Mun puolesta voi tehdä tuolla paskapalvelulla mitä lystää, naurattaa vaan tuon ns. sananvapausabsolutistin täydellinen tekopyhyys. Siinä mielessä sopii kyllä oikeistoleiriin mainiosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos musk ei itse omistaisi sähköautofirma, hän 100% varmasti vouhottaisi sähköautoja vastaan.

On paljon muutakin kuin vain Tesla, ja luvannut tehdä maailmasta myös energiariippumattoman fossiilisista polttoaineista, kunhan Teslan avulla saavat akkuteknologiaa vietyä eteenpäin.

Olisi monelle helppo valita, kumpaa seuraisin twitterissä, sinua vai Muskia. Sinä et ole edes Suomen mittakaavassa mitään, tuskin edes kyläpahasesi tunnistaa olemassaoloasi.

Vierailija
44/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musk on kuin käänteinen Midas. Kaikki mihin Musk koskee muuttuu paskaksi.

Vierailija
45/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö "Twitter on yksityisen omistuksessa, jos ei moderointi miellytä, voi perustaa oman alustansa." ei enää kelpaakaan argumentiksi kun itse ollaan siellä estettyjen listalla =D

Mun puolesta voi tehdä tuolla paskapalvelulla mitä lystää, naurattaa vaan tuon ns. sananvapausabsolutistin täydellinen tekopyhyys. Siinä mielessä sopii kyllä oikeistoleiriin mainiosti.

Mikä siinä on tekopyhää, että lopetetaan reaaliaikainen ihmisten ahdistelu ja stalkkaaminen? Mikä siinä on tekopyhää, että joku muu ei enää saa sinun nimelläsi ja kuvallasi kirjoittaa mitä lystittää?

Ja mitä tulee politiikkaan ja sensuroimiseen niin cancel-vasureita ei ole voittaminen siinä suhteessa.

Ahdistelu ja stalkkaaminen, missä tuosta on todisteet paitsi Muskin mielikuvituksessa? Lentotiedot on muutenkin julkisia, yhden toimittajan se bannasi koska tämä osoitti Muskin itsensä rikkovan Twitterin sääntöjä. Sananvapaus kuuluu vaan oikeistolle, ei muille. Näinhän se menee joka maassa missä nuo on päässeet valtaan.

Vierailija
46/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on tekopyhää, että lopetetaan reaaliaikainen ihmisten ahdistelu ja stalkkaaminen? Mikä siinä on tekopyhää, että joku muu ei enää saa sinun nimelläsi ja kuvallasi kirjoittaa mitä lystittää?

Ja mitä tulee politiikkaan ja sensuroimiseen niin cancel-vasureita ei ole voittaminen siinä suhteessa.

Ahdistelu ja stalkkaaminen, missä tuosta on todisteet paitsi Muskin mielikuvituksessa? Lentotiedot on muutenkin julkisia, yhden toimittajan se bannasi koska tämä osoitti Muskin itsensä rikkovan Twitterin sääntöjä. Sananvapaus kuuluu vaan oikeistolle, ei muille. Näinhän se menee joka maassa missä nuo on päässeet valtaan.

Tämä!

Vierailija
47/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musk on kuin käänteinen Midas. Kaikki mihin Musk koskee muuttuu paskaksi.

Kaikki mihin woke-vasemmisto koskee muuttuu paskaksi. Joku Musk on suoranainen valopilkku tässä pimeydessä.

Vierailija
48/48 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on jotenkin kuvitellut, että Twitter on oikeassa olijoiden hyvisten foorumi. Tai siis oli, ennen kuin Musk sen osti. Luulisi, että korpeaa ja kiukku purkautuisi. Konstihan olisi: Muskin lentokone on käynyt erään Twitter tilin  mukaan yhteensä 12 eräällä hieman kyseenalaiseen valoon joutuneella "bilesaarella". Noi tiedothan on kaivettavissa. 

Prinssi talutettiin teuraaksi. Samaan aiheeseen voisi Muskin kytkeä tai ainakin epäillä siinä määrin, että somelynkkaus olisi helppo masinoida riippumatta mikä on totuus tapahtumista. Tätä ei ole haluttu käyttää. Pariselitystä: ei miljardööri miljardööriä noki eli riittävän painavat talousarvot pelissä tai sitten kauhun tasapaino poliittisella tasolla. Demarijohto ei ehkä halua tästä aiheesta tehdä numeroa.

Siis painotus, että ainoa fakta tieto kai on, että Muskin jetti tuolla käynyt. No onhan se voinut lainata sitä kavereille tms. Mutta vähemilläkin villoilla on maine tuhottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän