Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huusin työkaverille ja nyt hävettää

Vierailija
15.12.2022 |

Tai en nyt huutanut, mutta puhuin kiihtyneesti ja korotetulla äänellä. Meno vain kuppi nurin. Kyseessä työkaveri joka myöhästelee jatkuvasti, jättää tulematta kokonaan, on ilkeä asiakkaille, laiskottelee häpeämättömästi ja kaataa työt muiden niskaan, pelaa nettipelejä, kuorsaa suu auki nokosia kun on kiire jne. Siis ihan täysi lapamato. Meillä ei ole pomoa fyysisesti paikalla ja siksi tuo peli on täysin moraalitonta. Olen aiemmin ollut tosi kiltti ja lempeä, ja siksi varmaan onkin käyttänyt luonteenpiirteitäni härskisti hyväkseen. En ole kertonut pomolle näistä touhuista, mutta nyt sanoin tyypille että joko hän itse kertoo tai sitten minä kerron. Sanoin vielä että aion kysyä pomolta että menikö heppu juttusille.

Ai että vieläkin suututtaa!! Samalla hävettää että menetin malttini täysin. En haukkunut tai mitään sellaista, mutta annoin tulla täydeltä laidalta.

Onko teillä mennyt töissä hermot totaalisesti jonkun käytökseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt. En ole ylpeä siitä, mutta yllättävä seuraus sillä oli. Työkaverin käytös minua kohtaan muuttui täysin, ja parempaan suuntaan. Siis sen jälkeen, kun hän lopetti mykkäkoulunsa. Olin itse täysin neutraalin kohtelias episodin jälkeen, mutta hän tosiaan piti mykkäkoulua, mulkoili ja valitti kaikille. Kun hän huomasi, että sillä ei ollut vaikutusta, välimme korjaantuivat siedettävälle tasolle.

Vierailija
2/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös huutanut. Imbesillille, joka ei tehnyt tehtäväänsä. Piti etsiä kadonnut paketti varastosta. Ei häntä huvittanut. Meni hermo ja karjuin että vee se on sun duunia.

Palasin työpisteelleni hengittelemään ja homma kuitattiin sillä, että mun raskaushöyryt purkautui 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli aiheetta korotettua ääntä työkavereille jokusenkin kerran, ennenkuin otin lopputilin koska totesin että alkoi se työ riittämään.

Vierailija
4/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Ei ole hyvä jos hän on ilkeä asiakkaille, ehkei oikein sovi sille alalle, kenties stressaantuu tms. Hänellä on varmaan tarve lepoon, omaan aikaan ja tämä työpaikka ei sitä suo. Ihmiset ovat yksilöllisiä.

Vierailija
5/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se anteeksipyytely, rajat on oikeus sinullakin vetää.

Vierailija
6/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi