Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimistokaveri ei kunnioita työrauhaa

Vierailija
15.12.2022 |

Moni valittaa, että etätyöpisteellä vaimo tai mies ei tunnista työrauhaa, mutta mitä, jos toimistokaveri ei tunnista sitä. Ei myöskään sitä, että aina en ole paikalla työpisteellä, vaan työtä on muuallakin (työpaikka käsittää useita rakennuksia). Jos koitan keskittyä työhöni ja laitan kuulokkeet päähän, joudun vastailemaan kysymyksiin miksi olen pahalla tuulella. Jos menen läppärin kanssa muualle, minua mulkoillaan jos tavataan sitten muissa työpaikan tiloissa, kun en ole ollut omassa toimistossani ja toimistosta poissaololleni keksitään jotain mysteeristä motiivia kuten välttely, vaikka olen esim kokouksissa tai ihan toisissa tehtävissä, jotka ovat muualla. Niin tai näin, aina jotain outoa toimistokaverin mielestä. Milloin työpisteessä oleminen tai olemattomuus on ollut näin vaikeaa? Siitä on tehty salaliittoa, agendaa ja vaikka mitä. PItääkö oikeasti joka liike työpaikalla perustella, että "nyt menen vessaan, nyt menen kahvitauolle, klo 14:35-15:45 kokous paikassa x" jne

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se sinulle kuuluu, mitä minä teen ja missä. Pidä huoli omista tekemisistäsi"  Ja piste, jos suuttuu, niin mitä sitte!

Vierailija
2/2 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ahdistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla