Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että mua on hyväksikäytetty seksuaalisesti!

Vierailija
15.12.2022 |

Maanantaina kaaduin polkupyörällä persuksilleni ja alaselkään sattui tosi kovaa. Päivän yritin olla rauhassa ja liikkumatta, mutta kipu vain paheni niin etten voinut enään kunnolla istua tai kävellä.

Menin sitten sairaalan päivystykseen jossa mun lanneranka kuvattiin. Sieltä paljastui ettå häntäluuni on murtunut.

No sitten mieslääkäri tuli paikalle ja selitti ensin tilanteen mitä kuvissa oli näkynyt ja sitten se tutki mun pullyn seutua kopeloiden. Olin jo aivan kauhusta kankeana enkä oikein osannut sanoa mitään vaikka se tunnustelles laski mun kaikki housut alas.
Seuraavaksi se taas kattoi kuvia ja sanoi että se on huonossa asennossa ja se pitää laittaa parempaan asentoon. Siis se häntäluu.
Mulle annettiin jotain vahvoja lääkkeitä vähä niin ku huumattiin ja sitte se mieslääkäri laittoi sormet mun peppuun ja muka sitä kautta väänti sen paikalleen.

Olin niin turta etten edes aluksi ymmärtänyt mitä oli tapahtunut ennen kuin vasta kotona. Siinä oli joku hoitajaki paikalla eikä se sanonu mitään sille.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhiaa 😳

Vierailija
2/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin syvästi järkyttynyt, kun jouduin synnytyksessä ottamaan housut pois ja alapäätäni tutkittiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasasiamies

Vierailija
4/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Potilasasiamies

Ei kyllä se oli ihan lääkäri. En olis uskonu että se tekee sellaista.!!!

Vierailija
5/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uittuako menit lääkäriin jos hoito ei kelpaa?

Vierailija
6/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen sekopää tällä kertaa. Voimia kaikille lääkäreille siltä varalta, että tämä ei olekaan provo. 

Vierailija
7/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se häntäkuu olisi ehdottomasti pitänyt vääntää oikeaan asentoon suun kautta.

Vierailija
8/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan vaatinut buranaa ja antibioottikuurin

Vierailija
9/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää kyllä kaikki seksuaalisen hyväksikäytön kriteerit. Ei häntäluuta laiteta paikalleen jos se murtuu. On kokemusta.

Itse istuin vain sellaisen renkaan päällä ja sain lääkettä.

Nyt vastuuseen tuollaiset. Ja miks se hoitaja ei puuttunu siihen.

Vierailija
10/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttää kyllä kaikki seksuaalisen hyväksikäytön kriteerit. Ei häntäluuta laiteta paikalleen jos se murtuu. On kokemusta.

Itse istuin vain sellaisen renkaan päällä ja sain lääkettä.

Nyt vastuuseen tuollaiset. Ja miks se hoitaja ei puuttunu siihen.

No taatusti laitetaan, jos se murtunut osa ei ole paikoillaan. Ei sen anneta luutua väärään asentoon niinkuin ei yhtään mitään muutakaan luuta. Se, että se on jonkun mielestä "nolossa" paikassa ei muuta tilannetta mitenkään. 

Vierailija
11/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä perse niin sitä on kiva tutkia.

Vierailija
12/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muakin on käytetty hyväksi kun alavatsa ja kivekset särki, naislääkäri käski ottaa housut pois ja kävi kivekset läpi näpräten niitä ja tutki samalla eturauhasen. Voinko enää luottaa naislääkäreihin. M-32

Vierailija
13/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit. Ollut täysin vapaaehtoista ja suostumus sillä annettu. 

Vierailija
14/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antanut mitään lupaa ja mitään lupaa työntää sormet mun pyllyyn ei edes kysytty.

Mun mielestä se hoitajakin oli aika hämillään tilanteesta eikä osannut tai uskaltanut sanoa mitään. Antoi mulle vain lopuksi pyllypaperia että voin pyyhkiä jotain limaa pois.

Olin todella lääkkeissä ja se vähän niinko huumas mut etten voinut vastustella tai mitään. Oon vaan nyt itkenyt enkä tiedä mihin ottaisin yhteyttä. Poliisille?

Vierailija
15/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En antanut mitään lupaa ja mitään lupaa työntää sormet mun pyllyyn ei edes kysytty.

Mun mielestä se hoitajakin oli aika hämillään tilanteesta eikä osannut tai uskaltanut sanoa mitään. Antoi mulle vain lopuksi pyllypaperia että voin pyyhkiä jotain limaa pois.

Olin todella lääkkeissä ja se vähän niinko huumas mut etten voinut vastustella tai mitään. Oon vaan nyt itkenyt enkä tiedä mihin ottaisin yhteyttä. Poliisille?

Oletko psykoosissa vai? Sillä antaa luvan tehdä tutkimuksen että menee vastaanotolle. 

Vierailija
16/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko psykoosissa vai? Sillä antaa luvan tehdä tutkimuksen että menee vastaanotolle. 

Ai muka lupa hyväksikäyttää joku

Vierailija
17/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele jos lääkäri olisi asentanu häntäluun paikoilleen omalla"hännällään"!

Vierailija
18/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5,en usko sanaakaan.

Vierailija
19/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä persraiskaus!!!! Neitsyys meni ja ikuinen häpeä!!

Vierailija
20/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai muka lupa hyväksikäyttää joku

Ihanko totta oletat että joku alkaisi pitämään lääkärin tekemää rutiinitoimenpidettä jonain rikoksena, jos hoitaja ollut siinä paikalla, otettu kuvat ja kaikki.  Voit toki tehdä sen kyseisen terveyskeskuksen potilasasiamiehelle valituksen, mutta ilmiselvästi tarvitset nyt apua akuutin psykoosiin hoitoon, jotta soita ensin päivystykseen ja kerro tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi