Heinolan kaupunki antoi II-laadun näkkileipää joululahjoiksi työntekijöilleen
Minä söisin mieluummin tätä lahjaksi annettua leipää, enkä sitä yleisesti toivottua suklaatia.
.
.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b2b8ded7-18ae-4412-a1ac-d931a68250cb
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kunta-alalla töissä. Emme saa joululahjaa. Puoliso on isossa pörssinoteeratussa firmassa töissä. Eivät saa joululahjaa. Ei valiteta kuitenkaan, ei tarvita joululahjoja.
Tuo kertoo, että työntekijöitä ei arvosteta. Olisi varaa muistaa, mutta ei ole halua. Paska maisia työpaikkoja.
Mun työnantaja antaa joka vuosi viinapullon joululahjaksi. En käytä alkoholia, joten otan pullon vastaan ja kaadan sen sisällön kotona viemäriin ja pullon vien Alkon pullonpalautukseen.
P.S. Paskamainen on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kunta-alalla töissä. Emme saa joululahjaa. Puoliso on isossa pörssinoteeratussa firmassa töissä. Eivät saa joululahjaa. Ei valiteta kuitenkaan, ei tarvita joululahjoja.
Tuo kertoo, että työntekijöitä ei arvosteta. Olisi varaa muistaa, mutta ei ole halua. Paska maisia työpaikkoja.
Mun työnantaja antaa joka vuosi viinapullon joululahjaksi. En käytä alkoholia, joten otan pullon vastaan ja kaadan sen sisällön kotona viemäriin ja pullon vien Alkon pullonpalautukseen.
P.S. Paskamainen on yhdyssana.
Käytät alkoholia väärin. Kyllä tuo lahja on parempi kuin näkkileipää. Eikö kukaan ystävistä käytä alkoholia. Voi tarjota drinkin. Minulla on perintönä cocktaisekottaja paristokäyttöinen, sillä on kiva sekoittaa vaikka Margarita.
Vierailija kirjoitti:
2-laatua, eli sekundaa. Toivottavasti Heinolan kaupungin työväki muistaa kiittää nöyrästi saamastaan lahjasta.
(lahja on kuin antajansa, kuiva ja sekundalaatuinen)
Vieläkö tätä jauhetaan? Johan se selvisi aikoja sitten, ettei kyse ollut kakkoslaadusta vaan leipomon virheestä etiketissä.
Toivottavasti Heinolan kaupunki ottaa opikseen eikä anna jatkossa kiittämättömille valittajille minkäänlaista lahjaa. Ei kannata edes toivottaa hyvää joulua, siitäkin saattaa joku pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Se, että ylipäänsä jotenkin muistetaan pitäisi riittää. Kiittämätöntå porukkaa, kun ei lähituotettu siemennäkkileipä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni ei voi syödä siemeniä. Olisi ollut ihan turha lahja. Miksi ei lahjakorttia?
Eivät kehdanneet antaa kolmen euron lahjakorttia.
Mitä olisi pitänyt saada? Rolex ja kaviaaria?
Vierailija kirjoitti:
Jos kukaan viitsisi lukea otsikkoa pidemmälle, niin se oli leipomon virhe. Oli 1-laatua, mutta pakettiin oli tullut väärä tarra.
Oleellistahan tässä oli se miten hoitajat katsoivat lahjahevosen suuhun eikä II-laatuiseksi merkitty mutta täysin syömäkelpoinen lahja ilahduttanut ketään.
Näkkäripaketti on sentään jotain. Meidän lafkan pohjat on tulitikkuaski (1 kpl). Askin kun avasit, tajusit että siinä on kaksoispohja, eli tikkuja noin 50%. Oli vähän k..tettu olo.
Näkkileipää ei voi verrata edes suklaaseen. Ankea näkkäri ja ankea harmaa kassi. Kai nuo voi palauttaa. Olisivat antaneet lahjakortin vaikka Prismaan. Kyllä on varaa. 50€ lahjakortti.
Käytät alkoholia väärin. Kyllä tuo lahja on parempi kuin näkkileipää. Eikö kukaan ystävistä käytä alkoholia. Voi tarjota drinkin. Minulla on perintönä cocktaisekottaja paristokäyttöinen, sillä on kiva sekoittaa vaikka Margarita.
Mieluummin mä sen näkkileivän ottaisin. Se olisi syötävää ja hyödyllinen lahja. Alkoholi menee viemäriin, niin se on turha lahja. En periaatteestakaan anna alkoholia eteenpäin.
Kissamies kirjoitti:
Näkkäripaketti on sentään jotain. Meidän lafkan pohjat on tulitikkuaski (1 kpl). Askin kun avasit, tajusit että siinä on kaksoispohja, eli tikkuja noin 50%. Oli vähän k..tettu olo.
Katsoitko sinne kaksoispohjan alle, että oliko sinne piilotettuna joulusatanen - vai menikö aski roskiin kaikkine hyvineen...?
2-laatua, eli sekundaa. Toivottavasti Heinolan kaupungin työväki muistaa kiittää nöyrästi saamastaan lahjasta.
(lahja on kuin antajansa, kuiva ja sekundalaatuinen)