Oletko tilannut Vintedistä?
Kommentit (10)
Kyllä, molempiin suuntiin toimii eli olen ostanut ja myynyt. En nyt näe suoraan äkkiä paljonko kauppoja takana mutta palautteita yli 60, sekä ostajana että myyjänä olen saanut
Olen myynyt enemmän kuin ostanut, mutta kumpikin on toiminut ihan hyvin. Alussa oli ongelmia toimituksessa Suomesta Puolaan, mutta sekin on onneksi normalisoitunut jo.
En tiedä sitten miten kävisi, jos jotain ongelmatilanteita tulisi vastaan, esim. rikkinäisiä tuotteita. Kannattaa ostaa vain sellaisilta myyjiltä, joilla on selkeät kuvat ja hyvää palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt enemmän kuin ostanut, mutta kumpikin on toiminut ihan hyvin. Alussa oli ongelmia toimituksessa Suomesta Puolaan, mutta sekin on onneksi normalisoitunut jo.
En tiedä sitten miten kävisi, jos jotain ongelmatilanteita tulisi vastaan, esim. rikkinäisiä tuotteita. Kannattaa ostaa vain sellaisilta myyjiltä, joilla on selkeät kuvat ja hyvää palautetta.
Mulla on käynyt niin että myyjä möi ilmeisesti tietämättään väärän kokoista vaatetta. Oli siis laput kiinni ja oli luullut tuumat kokonumeroksi niin tuote oli auttamattomasti aivan liian pieni tietenkin. Otti tuotteen takaisin ja tappiokseen maksoi postikulutkin eli itselleni tuosta ei koitunut kuin postissa juoksemisen vaiva.
En todellakaan. En halua esim. luteita paketin mukana.
En ole. Olen käynyt siellä sivuilla katselemassa, mutta ei ole oikein sellaisia tuotteita mitä haluaisin ostaa. Jotenkin sekavanoloista.
Hesarissa oli juuri pari päivää sitten juttu hoitovapaalla olevasta naisesta joka kertoi olevansa koukuttunut Vintedin selailuun ja tilaili sieltä jatkuvasti. Toi kuulemma sisältöä tyhjiin päiviin.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa oli juuri pari päivää sitten juttu hoitovapaalla olevasta naisesta joka kertoi olevansa koukuttunut Vintedin selailuun ja tilaili sieltä jatkuvasti. Toi kuulemma sisältöä tyhjiin päiviin.
Eikun Temusta tilasi hullun lailla krääsää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun Temusta tilasi hullun lailla krääsää
Ei, kyllä siinä kyse oli Vintedistä. Juttu löytyy Lifestyle-osiosta, julkaistu 19.10.
Ei kiitos.