Tori.fi, minua huijattiin
Hei sinä joka ilmiannoit keskusteluni, kyseessä ei ole satu enkä kerjää rahaa.
Tämä on erittäin tärkeä aihe ennen joulua joka kaikkien pitää muistaa.
Muutama viikko sitten laitoin Toriin ostoilmoituksen ja sain pari selvästi epäilyttävää tarjousta. Kolmas tarjous olikin naiselta joka myi tuotetta. Hänen kanssa keskustelu sujui mukavasti ja antoi osoite- yms. tietonsa jotta minulla olisi luottavaisempi tunne maksaa tuote jos hän sen lähettäisi postitse.
Pari viikkoa meni kun paketti ei ollut rekisteröitynyt postin palveluun ja hänellä oli koko ajan selityksiä ja ihmetteli muka itsekkin asiaa.
Sitten sovimme että hän siirtää rahat takaisin koska maksusta oli jo 14 päivää. No rahoja ei kuulunut vaikka oli kuulemma miehen tililtä siirretty, maksukuittia kun kyselin, sanoi että miehensä laittaa kun ehtii.
Tein tänään rikosilmoituksen asiasta mutta harmittaa aivan älyttömästi.
Olen yksinhuoltajaisä ja tämä nainen varasti poikani joulun. Ainoa lahja minkä hän toivoi jäi nyt saamatta ja siihen varattu summakin katosi.
En kaipaa saarnaa nettikauppojen vaaroista, tiesin tämän ja silti menin jotenkin halpaan. Ei enää ikinä.
Olen vain aivan rikki tämän takia enkä tiedä miten selviän. Onneksi tulee edes lapsilisät 23.päivä niin kerkeän vielä hakea jonkun lahjan.
Henkilö tunnusti siis lopuksi ettei ole lähettänyt tuotetta ja on muka erittäin pahoillaan. Silti rahjoja ei ole saanut minulle takaisin. Toivotti minulle iloisempaa joulun odotusta,