Tämän hetken parasta someulinaa tarjoavat ahneet asuntosijoittajat
Sori vaan, te kaksi kaveria, mutta ette huomoineet millään tavalla minua, kun olitte menestyksenne huipulla, joten minä en huomioi myöskään teitä, kun olette korvianne myöten k&&&ssa koronnousujen ja sähkönhintojen kanssa ja uikutatte 1500 euron sähkölaskuista ja satoja prosentteja nousseista koroista. :D
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimiä?
Mitä ihmettä sinä niillä tekisit? ap
Ok, eli tarina ei pitänyt paikkaansa. Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimiä?
Olenko velvoitettu kertomaan sinulle yksityishenkilön nimiä että aloitus voisi olla totta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimiä?
Olenko velvoitettu kertomaan sinulle yksityishenkilön nimiä että aloitus voisi olla totta? :D
Kyllä, etkö sitä itse tajunnut?
Onneksi syyskuussa sain toisenkin yksiön maksettua. Sähkön on aina maksaneet vuokralaiset itse. Toisin oli vuonna 2008 pörssikuplan puhjettua, kun oman asunnun kulut olivat 879€/kk ja yksiöistä jäi itselleen maksettavaa vuokrien jälkeen 391€/kk.
Bruttopalkkakaan ei ollut kuin reilut 3000€/kk, joten joka kuukausi tuli useampi satanen persnettoa. Toista se on nyt, kun bruttopalkka on yli 6000€/kk ja sijoitusasunnoistakin jää voittoa 800€/kk.
Että siinähän lällättelet.
Piensijoittaja kirjoitti:
Onneksi syyskuussa sain toisenkin yksiön maksettua. Sähkön on aina maksaneet vuokralaiset itse. Toisin oli vuonna 2008 pörssikuplan puhjettua, kun oman asunnun kulut olivat 879€/kk ja yksiöistä jäi itselleen maksettavaa vuokrien jälkeen 391€/kk.
Bruttopalkkakaan ei ollut kuin reilut 3000€/kk, joten joka kuukausi tuli useampi satanen persnettoa. Toista se on nyt, kun bruttopalkka on yli 6000€/kk ja sijoitusasunnoistakin jää voittoa 800€/kk.
No kaikki eivät onneksi ole yhtä dillejä kuin nämä omat tuttavani. ap
Vierailija kirjoitti:
Piensijoittaja kirjoitti:
No kaikki eivät onneksi ole yhtä dillejä kuin nämä omat tuttavani. ap
Tasaisin väliajoin näyttää tulevan muotiin sijoitusasunnoilla vaurastuminen. Niitä sitten ostetaan 100%:lla velalla ja kun taloustilanne vähän heilahtaa, ollaan ongelmissa. Jos tämä sijoitusasuntobisnes olisi helppoa, tuottavaa ja riskitöntä, niin niitähän olisi kaikilla.
up