Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän hetken parasta someulinaa tarjoavat ahneet asuntosijoittajat

Vierailija
15.12.2022 |

Sori vaan, te kaksi kaveria, mutta ette huomoineet millään tavalla minua, kun olitte menestyksenne huipulla, joten minä en huomioi myöskään teitä, kun olette korvianne myöten k&&&ssa koronnousujen ja sähkönhintojen kanssa ja uikutatte 1500 euron sähkölaskuista ja satoja prosentteja nousseista koroista. :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimiä?

Mitä ihmettä sinä niillä tekisit? ap

Vierailija
4/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
5/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴

Vierailija
6/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimiä?

Ok, eli tarina ei pitänyt paikkaansa. Ilmiannettu.

Vierailija
7/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimiä?

Olenko velvoitettu kertomaan sinulle yksityishenkilön nimiä että aloitus voisi olla totta? :D

Vierailija
8/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimiä?

Olenko velvoitettu kertomaan sinulle yksityishenkilön nimiä että aloitus voisi olla totta? :D

Kyllä, etkö sitä itse tajunnut?

Vierailija
9/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein huoli-ilmoituksen.

Vierailija
10/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi syyskuussa sain toisenkin yksiön maksettua. Sähkön on aina maksaneet vuokralaiset itse. Toisin oli vuonna 2008 pörssikuplan puhjettua, kun oman asunnun kulut olivat 879€/kk ja yksiöistä jäi itselleen maksettavaa vuokrien jälkeen 391€/kk.

Bruttopalkkakaan ei ollut kuin reilut 3000€/kk, joten joka kuukausi tuli useampi satanen persnettoa. Toista se on nyt, kun bruttopalkka on yli 6000€/kk ja sijoitusasunnoistakin jää voittoa 800€/kk.

Että siinähän lällättelet. 

Vierailija
11/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piensijoittaja kirjoitti:

Onneksi syyskuussa sain toisenkin yksiön maksettua. Sähkön on aina maksaneet vuokralaiset itse. Toisin oli vuonna 2008 pörssikuplan puhjettua, kun oman asunnun kulut olivat 879€/kk ja yksiöistä jäi itselleen maksettavaa vuokrien jälkeen 391€/kk.

Bruttopalkkakaan ei ollut kuin reilut 3000€/kk, joten joka kuukausi tuli useampi satanen persnettoa. Toista se on nyt, kun bruttopalkka on yli 6000€/kk ja sijoitusasunnoistakin jää voittoa 800€/kk.

No kaikki eivät onneksi ole yhtä dillejä kuin nämä omat tuttavani. ap

Vierailija
12/12 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piensijoittaja kirjoitti:

No kaikki eivät onneksi ole yhtä dillejä kuin nämä omat tuttavani. ap

Tasaisin väliajoin näyttää tulevan muotiin sijoitusasunnoilla vaurastuminen. Niitä sitten ostetaan 100%:lla velalla ja kun taloustilanne vähän heilahtaa, ollaan ongelmissa. Jos tämä sijoitusasuntobisnes olisi helppoa, tuottavaa ja riskitöntä, niin niitähän olisi kaikilla.