Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi hajotti katujengin Turussa

Vierailija
15.12.2022 |

"Lounais-Suomen poliisi kertoo puuttuneensa Turun seudulla syntyneen katujengin toimintaan. Jengin jäsenet ovat syyllistyneet muun muassa ryöstöihin, kiristyksiin ja jopa lahjontarikokseen.

Poliisin mukaan jengillä on ollut nimi ja tunnus ja selvä ryhmäidentiteetti. Poliisin mukaan jengin jäsenet ovat olleet lähinnä toisen polven maahanmuuttajanuoria.

Syksyn aikana poliisi on muun muassa pakkokeinoin selvittänyt useita jengiin liittyviä rikoksia. Ensimmäisiä tuomioita on annettu marraskuussa. Uusia syytteitä on käsitelty joulukuun alkupuolella.

Poliisi on myös ollut yhteydessä nuorten vanhempiin ja näiden yhteisöihin."

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009268524.html

Miksi samaan ei kyetä pääkaupunkiseudulla tai Tampereella? Kädet nostettu pystyyn?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän meillä pitänyt olla mitään ählämijengejä, ainakaan tämän Taposen mukaan. Siinä on poliisi mikä valehtelee silmät päästään.

Vierailija
2/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos minä ryöstän jonkun puukolla uhaten, niin poliisi ottaa yhteyttä mun yhteisööni?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tienataan tällä!

Vierailija
4/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys! Hiljaa!

Vierailija
5/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan sitä että miten kadulle kävi . Oliko asfaltti vai sora nupukivi vai mikä. Menikö katu uusiksi.

Vierailija
6/6 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli jos minä ryöstän jonkun puukolla uhaten, niin poliisi ottaa yhteyttä mun yhteisööni?  

Jos olet tiettyyn uskontokuntaan kuuluva mmuuttaja? Ei ole vanhempien kotoutus onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi