Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni

Ihmeissään
15.12.2022 |

Toissapäivänä hän haukkui ulkonäköni (olen hoikka ja kelpaisin muillekkin). Eilen veti kunnon pommin ja veti esiin jopa 2 korttia kerralla, olen sekä vähä-älyinen että psykiatrista hoitoa vailla. Hetkeksi jo helpotuin että ok, kaikki kortit on käytetty kunnes tänään ulkona sanoin että "katso, tuolla näkyy puolikuu". Sekosi aivan täysin. Sitten kun itkin niin lopetti ja jätti mut ulos itkemään. Kun kysyin että mitä tein väärin niin vastaus oli että "kai mä nyt ennenkin olen kuun nähnyt!!". Ei se tollasia kilareita vetänyt kun sanoin yhtenä päivänä että "katso miten ihana kisu tossa pyörii". On se kissojakin ennen nähnyt...

Voisko joku kertoa että miten voin olla ettei hänen tarvitse hermostua. Mitään aineita hän ei käytä. Kiitos :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D 

Joo, ehdottomasti oikea ratkaisu tuossa on miettiä että miten sinä voit muuttua, jotta sekopäinen psykomiehesi ei suuttuisi jatkuvasti tyhjästä.

Herranjumala.

Vierailija
2/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain puhuteltaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni

Puhuit vain yhdestä. Miten muut miehesi sitten käyttäytyy?

Vierailija
4/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain puhuteltaessa.

Ilmeisesti näin sitten. Lisäksi aina kun jotain kauniita nuoria naisia on lähistöllä niin hän alkaa rääkymään minulle täyttä kurkkua vaikken mitään pahaa olisi sanonut ja tehnyt. Haluaa vaan jotenkin ilmeisesti viestittää niille naisille että olen paska vaimo tms. Olemme lähes 50v pariskunta vaikka ei heti uskoisi.

Vierailija
5/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi rakkaus sinua kohtaan on selvästi loppunut. Voi olla muitakin huolia. Hän on selvästi turhautunut ja se patoutuma purkautuu mitä pienimmästäkin syystä.  Vika ei ole siinä mitä teet eikä se korjaannu muuttamalla käytöstäsi. Myötäilemällä miestäsi pahennat vain tilannetta.

Ensialkuun kannataisi haukkua miehesi pystyyn ja laittaa vastaan. Jos ei auta niin eroa.

Vierailija
6/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toimeton rölli vääntää jokapäiväistä miesvastaista provoa tulemaan, samalla kirjoitusasulla ja itse itselleen vastaillen.

Joka päivä samaa paskaa.

Vierailija
7/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä, että riehuu siinä toivossa, että sinä kyllästyt ja haluat erota. Moni mies käyttäytyy noin, sillä heillä ei ole itsellään munaa sanoa, että haluavat suhteesta pois...

Vierailija
8/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Terveys kirjasto duodecimissä hyvin kuvailtu. Tuollaiset kohtaukset eivät johdu mitenkään sinusta etkä voi vaikuttaa niihin muulla tavalla kuin poistua yhtälöstä. 

Vierailija
9/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap aina ollut tuollaista? Mun exäni oli tuollainen. Hänet ihan lääkäri totesi psykopaatiksi. Mitään ,mitä sanoin tai tein ei ollut oikein. Hyvin tuttua oli tuo mielisairaaksi haukkuminen. Hän aina ehdotti minulle Niuvaniemeä. Eroa ap ja lähde pois.

Vierailija
10/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap aina ollut tuollaista? Mun exäni oli tuollainen. Hänet ihan lääkäri totesi psykopaatiksi. Mitään ,mitä sanoin tai tein ei ollut oikein. Hyvin tuttua oli tuo mielisairaaksi haukkuminen. Hän aina ehdotti minulle Niuvaniemeä. Eroa ap ja lähde pois.

Ei. Sen jälkeen kun mentiin naimisiin niin se alkoi. Kaikki hänen ympärillään alkoi vihaa minua. Kutsuivat mua huoraksi ja siaksi enkä koskaan saanut selitystä eikä mieheni puolustanut millään tapaa. Naapureille meni valehtelee että "vaimoni kertoi että sun mies kuulemma yrittää iskeä häntä" ja sitten ihmettelin kun naapurit vihaa. 

Kukaan ei tullut multa itseltäni kysymään että olenko puhunut tuollaista.

Nyt se jauhaa taas paskaa mutta onneksi täällä on fiksumpia tyyppejä ja sanoo sille että "painu helvettiin skitso". 

Mies on niin sairaanloisen mustasukkainen kaiketi? Kun kerran hänen tarkoitus on romuttaa itsetuntoni ja myrkyttää kaikki lähistöltä mua vastaan. Pääsisikö näillä kriteereillä naisten turvataloon? En halua viedä kenenkään paikkaan joka kärsii fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
11/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sen jälkeen kun mentiin naimisiin niin se alkoi. Kaikki hänen ympärillään alkoi vihaa minua. Kutsuivat mua huoraksi ja siaksi enkä koskaan saanut selitystä eikä mieheni puolustanut millään tapaa. Naapureille meni valehtelee että "vaimoni kertoi että sun mies kuulemma yrittää iskeä häntä" ja sitten ihmettelin kun naapurit vihaa. 

Nyt se jauhaa taas paskaa mutta onneksi täällä on fiksumpia tyyppejä ja sanoo sille että "painu helvettiin skitso". 

Mies on niin sairaanloisen mustasukkainen kaiketi? Kun kerran hänen tarkoitus on romuttaa itsetuntoni ja myrkyttää kaikki lähistöltä mua vastaan. Pääsisikö näillä kriteereillä naisten turvataloon? En halua viedä kenenkään paikkaan joka kärsii fyysistä väkivaltaa.

Lähde vaan turvakotiin. Kuulostaa tutulta. Minunkin exäni oli ihana niin kauan kuin mentiin naimisiin ja muutettiin yhteen. Sen jälkeen alkoi sekä fyysinen että henkinen väkivalta.

Vierailija
12/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeissään kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde vaan turvakotiin. Kuulostaa tutulta. Minunkin exäni oli ihana niin kauan kuin mentiin naimisiin ja muutettiin yhteen. Sen jälkeen alkoi sekä fyysinen että henkinen väkivalta.

Kiitos, pitää soittaa aikuis sossuun ja kysyä sieltä lisää.

Vierailija
13/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on autisti

Vierailija
14/14 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä hyvää tuolla miehellä on antaa? Tunnetko ihan aidosti olevasi rakastettu? Vai joko sinut on kokonaan nujerrettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi