Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkasta kestävä puhelin

Vierailija
15.12.2022 |

En ole mikään teknologia hifistelijä, vaan perustoiminnot, hyvä kamera ja käytännöllisyys pääkriteerit.
Päivitin viime vuonna iPhoneni niinkin uuteen malliin kuin kasiin, koska ilmeisesti kasista eteenpäin akun ei pitäisi kuolla pakkasessa. Eilen kuitenkin otin muutamaksi minuutiksi puhelimen taskusta ja puhelin sammui n. 70%:sta. Puhelimessa on matkaliput tms. joten en arvosta tätä sammumista.

Suositelkaa jotain hyvää perus androidia, joka ei pakkasesta piittaa. Olen saanut tarpeeksi näistä kalifornialaisista akkuteknologioista.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä facebook -kaverillani, joka kuvailee taivasta ym. muun muassa Ursaan, on käytössään joku suht uus Honorin luuri ja se näkyy kestävän hyvin pakkasta.

Vierailija
2/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun Samsung ole koskaan pakkasessa hyytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun Samsung ole koskaan pakkasessa hyytynyt.

Mikä malli sulla on käytössä?

-ap

Vierailija
4/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä facebook -kaverillani, joka kuvailee taivasta ym. muun muassa Ursaan, on käytössään joku suht uus Honorin luuri ja se näkyy kestävän hyvin pakkasta.

Honorin puhelinta ei oo aikaisemmin ollut. Täytyy tutustua. 

-ap

Vierailija
5/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

One Plus 10 Pro 5g on kans ko. kaveri todennu hemmetin hyväks pakkasellakin tähtien ja taivaan kuvailuun ja nykyisin kuulemma sillä pelkästään veivailee menemään, koska kamera on pirun hyvä.

Vierailija
6/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

One plussat tuntuu ihan hyvin kestävän pakkasta. Meillä on kaksi kappaletta nord 2:sta ja yksi vanhempi nord malli. Lisäksi aiemmin oli samsungin puhelimia ja hyvin nekin pakkasessa toimivat.

Vierailija
7/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut koko ikäni samsung kännykkä ja se on ainakin kestänyt 32-asteen pakkasen.

Vierailija
8/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha Nokia, mutta ei ole android.

Vierailija
9/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin kympin kapula (ei kosketusnäyttöä) ja aina on pelittäny. (siis puhelimena) 

Vierailija
10/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Samsungille, ei ole ikinä ollut pakkasesta moksiskaan. Aiemmin minulla on s10 ja nyt on s22. Molemmat toimivat loistavasti eikä akku hyydy pakkasella.

Vierailija
11/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applea en todellakaan suosittele. Entisellä koulukaverillani oli sellainen uudemman mallinen ja se aina sammuili, kun pakkanen alkoi olla 10-asteen pakkasissa ja kovimmissa.

Vierailija
12/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samsung s10 ja se kyllä hyytyy pakkasessa. Ei se usein vielä 70%:sta nollaan mene suoraan, mutta aika nopeasti.

Mitäköhän bussiyhtiöt sanovat, jos akku loppuu eikä ole mahdollista ostaa lippua muulla kuin sovelluksella? Näin nimittäin esim hsl:llä, jos ei satu olemaan fyysistä matkakorttia mukana.

Vierailija
13/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus nokia, ei älypuhelin.

jossain noissa on se kamerakin.

Vierailija
14/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samsung s10 ja se kyllä hyytyy pakkasessa. Ei se usein vielä 70%:sta nollaan mene suoraan, mutta aika nopeasti.

Mitäköhän bussiyhtiöt sanovat, jos akku loppuu eikä ole mahdollista ostaa lippua muulla kuin sovelluksella? Näin nimittäin esim hsl:llä, jos ei satu olemaan fyysistä matkakorttia mukana.

Riippuu varmaan ihan kuskin mielentilasta laskeeko kyytiin.. En tiedä sitten miten lipuntarkastajat esim. suhtautuu kun ne on monesti aika "virkaintoisia"..

Vierailija
15/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa kestää pakkasta paitsi iPhonet.

Vierailija
16/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

One plussat tuntuu ihan hyvin kestävän pakkasta. Meillä on kaksi kappaletta nord 2:sta ja yksi vanhempi nord malli. Lisäksi aiemmin oli samsungin puhelimia ja hyvin nekin pakkasessa toimivat.

Kestäisköhän toi halvempi CE 2 Lite- malli pakkasta?

-ap

Vierailija
17/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol. joku iSheep käynyt painamassa alapeukkua kaikille androidia kannattaville. :D

Vierailija
18/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lol. joku iSheep käynyt painamassa alapeukkua kaikille androidia kannattaville. :D

Eipä näy itseasiassa kovinkaan montaa alapeukkua ...

Ja vaikka itse olenkin ns. Iphonen "kannattaja" koska omistan tälläkin hetkellä Iphonen (kestää yllättävän hyvin pakkasta), olen tähänkin ketjuun antanut 2 ehdotusta, joista kumpikaan ei ole Iphone (Honor ja OnePlus 10 Pro) joten se siitä lammasmääkimisestä 🙂

Käsittääkseni kyse on kunkin omasta mausta sekä kokemuksista.

Se puhelin, mikä sinulla kestää pakkasta, ei välttämättä joillain toisella kestäkään.

Turha edes yrittää haastaa riitaa mokomasta.

Vierailija
19/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Xcover3 ja kestää pakkasta ja plussana vettä, likaa, lattialle putoamisia jne. Ei mikään 1300e älypuhelin kaikilla hienouksilla mutta eipä tarvitsekaan olla.

Vierailija
20/22 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samsung Xcover3 ja kestää pakkasta ja plussana vettä, likaa, lattialle putoamisia jne. Ei mikään 1300e älypuhelin kaikilla hienouksilla mutta eipä tarvitsekaan olla.

Xcover 3 on vanha malli. Xcover 5 on tällä hetkellä myynnissä hinta n. 290€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi