Kerroin miehelleni olevani raskaana johon hän vastasi innoissaan että "onneksi olkoon"
Kommentit (30)
Mun mies kysyi että: Whaaat! Ootko ihan varma. Siis ihan varma. Täytyy tätä vähän sulatella.
En osannut ottaa huonosti asiaa. Raskaus oli yllätys meille kummallekin mutta pienen alkushokin jälkeen iloinen yllätys. Nyt tuo yllätys on kohta aikuinen. Isänsä silmäterä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen sitten olisi pitänyt sanoa? Olet varmaan aika yksinkertainen.
No vaikka että oikeesti!?! Meille tulee vauva, ihanaa kiitos.
Kiitos?? Siis mistä sitä naista kiittää pitää?? Ei se nyt ominpäin oo sitä lasta alkuun laittanut.
Kiitos testituloksesta. Kyllä mä ainakin kiitän usein asiasta kuin asiasta, monta kertaa ihan ilman kohdentamista. Etkö kiitä ruoasta jos kokki ei ole paikalla?
Sanot varmaan kiitos myös seksin jälkeen:DDD
Mies oli varmaan vain niin häkeltynyt uutisesta, ettei osannut sanoa muuta.
Sehän vaan yllättyi/häkeltyi, mitä tuosta heti suuttumaan
Se kuulostaa siltä kuin vain sinä olisit lapsen odottaja, ei mies lainkaan, mies olisi ulkopuolinen, joku onnittelija. Mies ei tietäisi ikään kuin kuka on lapsen isä. Ei ollut me -henkeä? Ei halannut tai pitänyt kädestä? Hän silti tuntee varmaan biologian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hänen sitten olisi pitänyt sanoa? Olet varmaan aika yksinkertainen.
No vaikka että oikeesti!?! Meille tulee vauva, ihanaa kiitos.
Kiitos?? Siis mistä sitä naista kiittää pitää?? Ei se nyt ominpäin oo sitä lasta alkuun laittanut.
Kiitos testituloksesta. Kyllä mä ainakin kiitän usein asiasta kuin asiasta, monta kertaa ihan ilman kohdentamista. Etkö kiitä ruoasta jos kokki ei ole paikalla?
Sanot varmaan kiitos myös seksin jälkeen:DDD
🤦 Olet kyllä todella lapsellinen, joten ehkä sun kannattaakin opetella kiittämään seksistä, maksullinen varmasti tykkää siitä.
No herranjumala taas kun aletaan ylitulkita. Hämmentävä uutinen, aivan ihmeellinen asia. Jos oli kuitenkin lähtökohtaisesti ja yllätyksen laannuttua iloinen asiasta, MITÄ VÄLIÄ, mitä sanoi ensimmäisinä sanoina.
Entä jos olisi sanonut "upeaa, onneksi olkoon meille!" Jos olisi ollut aikaa harkita sanojaan, olisi ehkä noin sanonut.
Sattuuhan noita erikoisia sanomisia hämmentävillä hetkillä. Itse oon esim vastannut rippijuhlissa kummilleni, kun hän on halannut ja onnitellut ripillepääsystä, "kiitos samoin". Ja mitä se kertoi ajatuksistani kummia kohtaan? Uskoinko kumminikin päässeen juuri ripille? No en. Ei kertonut yhtään mitään, oli vaan hämmentynyt möläytys. Jota ei jääty vatvomaan.