Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lapsia, hankkisitko vielä jos saisit nyt päättää?

Vierailija
14.12.2022 |

Hankkisitteko lapsia näillä tiedoilla ja tulevaisuudennäkymillä jotka nyt vallitsevat?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi hankkinut lapsia, jos olisin arvannut, miten perheellemme käy. Ei liity mitenkään perheemme ulkopuolisiin asioihin.

Vierailija
62/65 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lapsiani rakastan, niin näin jälkikäteen ajateltuna vain yhden, useamman kanssa on ollut todella raskasta.

Yhden hankin minäkin ja olen alkanut miettimään että olisi pitänyt tehdä toinen. Leikki-ikäinen lapsi vaatii koko ajan leikkikaveria, myös hoitopäivien jälkeen. Kokee olevansa yksinäinen ja näen selvästi että hänellä olisi paljon ideoita ja ajatuksia -ei vain ole ketään kenen kanssa niitä jakaa. Minä en jaksa työpäivän jälkeen uppoutua kovinkaan syvällisesti mihinkään nukkeleikkiin.

Jokaisella sukupolvella on omat kulkutautinsa, sotansa ja taloudelliset katastrofinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi. En voinut kuvitellakaan, miten rajoittavaa lapsen kanssa eläminen on. 

Vierailija
64/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi jo isoa lasta on. Jos olisin takaisin samassa tilanteessa, kyllä hankkisin.

Rakastan lapsiani ja he ovat tarkan harkinnan tulos. Olen sinkku ja keinohedelmöityksellä sain nämä kaksi joita suunnittelinkin.

Meillä oli hyvin läheinen (ja on edelleen) kolmen hengen perhe. En kadu enkä valita.

Vierailija
65/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näe näissä tulevaisuudennäkymissä mitään sen erikoisempaa kuin minään muunakaan aikana.

Et ole viime aikoina uutisia seurannut? Se selittää paljon.

Olen toki. Ja olen tutustunut tilastotieteilijä Hans Roslingin tutkimuksiin. Data näyttää kiistattomasti, että maailma on menossa parempaan suuntaan. Suosittelen lukemaan. https://www.sttinfo.fi/tiedote/hans-roslingin-uutuuskirja-osoittaa-etta…

Huomasitko että oli vuodelta 2018? Todella moni asia on sen jälkeen muuttunut. Uutisten seuraamisellakin viittasin ihan viime kuukausiin ja sitten revit yli 4 vuotta vanhan jutun :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan