Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihminen oikeasti kauneimmillaan laihana?

Vierailija
14.12.2022 |

Nythän on tulossa takaisin se ysärin/nollarin laihuustrendi. Muistan ainakin itse laihana saaneeni eniten kehuja, kasvotkin näyttivät paremmilta ja joka ikinen vaate näytti hyvältä päällä. Nykyisin painoa on tullut lisää ja naamakin on pyöreämpi eli piirteet jäävät piiloon. Hoikka olen edelleen. Ei vaan olisi itsekuria moiseen ja elintavat pitäis laittaa uusiksi(nautiskeli jäisi).

Miten muilla, saa jakaa kokemuksia ja mielipiteitä asiaan liittyen!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne läskimakkarat kauniita ole, tai pallomahat

Vierailija
62/63 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liian laihana. Sellainen melko hoikka ja hyvinvoiva näköinen ihminen on mielestäni kauneimmillaan. Ei siis alipainoinen ja riutunut.

Riutunut. Ei laiha ole riutunut. Toki anorektisen laiha on riutunut, mutta se onkin sitten jo mt sairaus.

Hoikka ja liikunnallinen on kaunein kenen tahansa mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha mutta vielä normaalin alhaisen painon puolella.

En ole kaunis omasta mielestäni enkä varmasti kenenkään tai ainakin hyvin hyvin harvan mielestä.

Painolleni en mitään voi, koska se ei nouse. Jostain syystä kehoni on viritetty siihen malliin että ylimääräinen ravinto kulkee suoraan läpi, ei varastoidu.

Mitä kauneuteen tulee, olen täysin sinut sen asian kanssa että en ole se kedon kaunein kukkanen enkä tavoitelluin ulkonäköni takia. Minulla on rakkaat läheiseni ja ystäväni jotka näkevät minussa ihmisen, ei pelkkää ulkonäköä. Ja se on minulle tärkeintä.

Koska hyväksyn itseni ja läheiseni minut hyväksyvät, olen onnellinen.