Suomi on tuhoutumassa, maailmanparantamisen aika on nyt ohi, ei eurokaan enää ulkomaille
Hallituksen ministerit on nyt saatava ymmärtämään tämä, että nykymuotoinen Suomi on tuhoutumassa.
Olemme vajonneet kaulaamme myöten punavihreään suohon ja ilman nopeita ja radikaaleja toimenpiteitä vajoamme sinne maana ja kansana kokonaan.
Mikäli nykyiset päättäjät eivät tätä ymmärrä ja ryhdy välittömästi korjaaviin toimenpiteisiin on heidät korvattava sellaisilla, jotka ovat kyvykkäitä nämä pakolliset ja välttämättömät toimenpiteet suorittamaan nyt ja heti.
Suomi on pelastettava ja oma maa sekä kansa asettava kaikessa nyt etusijalle.
Maailmanparannuksen ja kaikkinaisen muun humpan on loputtava. Nyt!
Meillä ei ole mitään mahdollisuuksia auttaa enää rikkaita ja suuria valtioita, se tie on nyt käyty loppuun.
Nyt on tullut Suomen ja suomalaisten aika!
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Globalistihallituksemme on pettänyt suomalaiset. Varmaan yrittävät runnoa läpi vielä jotain rahastoa EU.lle ennen vaaleja
Ehdottomasti näin tapahtuu. Pieni- ja keskituloisille tulee vielä ylimääräinen vero, ja koko verokertymä menee Afrikkaan.
Suomi ensin -kolehti pystyyn NYT!
No jos yhtään lohduttaa, niin kyllä se on aikalailla länsimaat kokonaisuudessaan mikä on menossa jyrän alle. Mutta huoli pois, onneksi Kiina on jo esitellyt vaihtoehtoista kaitsemista, niin ei tule sitten yllätyksenä kenellekään, kun aletaan oikeasti ylhäältä kertomaan miten jokaisen kuuluu elää omassa lokerossaan.
Toki sitä ohjailua yms on jo nyt, mutta ajat kun menee tarpeeksi kurjiksi, niin voi sitten suorittaa sitä ilman sen suurempaa salamyhkäisyyttä.
SDP ja Vihreät ovat paskoneet Suomen täysin. Täällä ei toimi nykyään mikään ei mikään. Terveydenhuolto on ajettu alas, hammashuolto on ajettu alas, bensa on kallista, ruoka on kallista, sähkö on kallista, ihmisillä on huono palkka ja korkea veroprosentti. Pelas tetaan ilmasto ja maailma, kyllä suomalainen veronmaksaja maksaa, ainahan se on maksanut. Kiva h assata rahaa ympäri maailmaa.
Terveisin SDP ja Vihreät
Vierailija kirjoitti:
Älä idiootti työnnä edellisen hallituksen mokia nykyisen hallituksen niskaan.
Tämä väite ei enää toimi. Ei itse asiassa ole toiminut enää pitkään aikaan, mutta hitaimmat eivät sitä tajua. Marinin hallituksen vahtivuorolla on tullut hoitajakriisi, mitä hallitus on itse pahentanut hoitajamitoituksella. On tullut myös korona, jonka takia lähti miljardeja euroja muihin maihin. On myös sota Euroopassa, joka on aiheuttanut ennennäkemättömän energiakriisin, johon pitää reagoida asettamalla sähkön hintakatto. Ennätysinflaatio, jonka edessä Marin seisoo tumput suorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä väite ei enää toimi. Ei itse asiassa ole toiminut enää pitkään aikaan, mutta hitaimmat eivät sitä tajua. Marinin hallituksen vahtivuorolla on tullut hoitajakriisi, mitä hallitus on itse pahentanut hoitajamitoituksella. On tullut myös korona, jonka takia lähti miljardeja euroja muihin maihin. On myös sota Euroopassa, joka on aiheuttanut ennennäkemättömän energiakriisin, johon pitää reagoida asettamalla sähkön hintakatto. Ennätysinflaatio, jonka edessä Marin seisoo tumput suorina.
Kun esittää kritiikkiä, pitää esittää myös vaihtoehdot. Mitkä ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Niinkauan kuin Rinne ja Marin ovat puoleensa keulassa mikään ei muutu vaikka muu porukkaa muuttuu.
Noo, kun herra Orpo on pääministeri, niin muuttuu ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi tuhoutumassa ole. Se on vain muuttumassa Yhdysvalloiksi. Joillakin on rahaa jolla mällätä, tai ainakin taata itsensä ja perheensä toimeentulo. Toiset asuu autoissa ja teltoissa ja kadulla.
Jostakin syystä iltapäivälehdet artikkeleissaan ovatkin alkaneet ylistää minikoteja ja siirrettäviä koteja (joilla siityy kätevästi pätkätöiden perässä) ja seksityön tekemistä eri muodoissaan. Halutaan kertoa, että on ihan ok elää sillä lailla, eikä pidä valittaa jos moiseen joutuu tyytymään.
Täällä Yhdysvalloissa kaduilla ja teltoissa ei asu tavallisia talliaisia vaan on ihan hyvä syy miksi he ovat kadulla. Jos he haluavat parantaa omaa asemaansa muuten kuin ottamalla sen lahjana muilta niin se on täysin mahdollista mutta valittamisesta huolimatta he eivät halua. Jos joku hakee heille työpaikan, hoitaa lapset ja lahjoittaa asunnon niin se sopii kyllä. Suomi tuhoutuu siksi että se on vuosikausia ylläpitänyt juuri tällaisten ihmisten elämää jotka eivät tee itse mitään sen eteen ja ottaneet pois niiltä jotka haluavat itse kustantaa elämänsä. On ihan selvää ettei sellainen yhteiskunta selviä mitenkään. Suomi ei oikeasti näyttäydy ulkomaille hyvinvointivaltiona ja sen sosiaaliturvasysteemiä pidetään kommunistisempana kuin Venäjää. Suomen kansa pidetään liekassa ettei vaan kukaan ala tottelemattomaksi. Ne jotka tajuavat mitä Suomessa on menossa, lähtevät heti kun pystyvät. Suomessa on vuosikausia toitotettu siitä kuinka hyvä koulujärjestelmä sillä on ja sitten ulkomailta käsin tehty tutkimus osoittaa että alavirettä on ollut jo viimeiset 20 vuotta ja nyt se on todella surkea. Toisin sanoen Suomessa on valehdeltu ja peitelty asioiden oikeaa laitaa vuosikausia ja annettu kansalaisten uskoa että kaikki on hyvin vaikka järki sanoo ettei kaikki ole kunnossa. sama kohtalo työllisyyden ja velkaisuuden suhteen. Kaikki paljastuu joskus.
Vierailija kirjoitti:
Pölhöpopulistit eivät koskaan pääse hallitukseen. Ei sillä, eivät he siellä mitään osaisi tehdäkään.
Onko toraisampaa hallitusta kuin Marinin hallitus ollut koskaan ennen? Hirveitä riitoja koko ajan. Tärkeintä on näyttäytyä omalle kannattajakunnalle hyvänä poliitikkona. Yhteistyö ei suju. Ja se todellakin näkyy kansalaisten arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on sitten se toinen väite, joka ei vaan toimi. Minä en ole hakeutunut yhteiskunnan päättäviin elimiin, joten minulle ei kuulu ratkaisujen esittäminen. Se kuuluu katsos poliitikoille. Minä äänestän sen perusteella, mikä puolue esittää realistisimmat ratkaisut ja vaihtoehdot vaikeaan tilanteeseen.
Niin, niin, mutta kun esittää kritiikkiä, pitää esittää myös ratkaisut. Kaikki pystyvät rääpimään äänestyskäyttäytymisestä huolimatta. Niin että mitä sinä tekisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölhöpopulistit eivät koskaan pääse hallitukseen. Ei sillä, eivät he siellä mitään osaisi tehdäkään.
Onko toraisampaa hallitusta kuin Marinin hallitus ollut koskaan ennen? Hirveitä riitoja koko ajan. Tärkeintä on näyttäytyä omalle kannattajakunnalle hyvänä poliitikkona. Yhteistyö ei suju. Ja se todellakin näkyy kansalaisten arjessa.
Ei se minun arjessani näy millään tavalla. Se kyllä näkyi ja kuului, kun oli herra Sipilän hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo kriiist ovat muhineet jo ennen tätä hallitusta. Hanki sinä se taikasauva, joka hoitaa asiat kuntoon. Päättäjät(kin) ovat vain ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on sitten se toinen väite, joka ei vaan toimi. Minä en ole hakeutunut yhteiskunnan päättäviin elimiin, joten minulle ei kuulu ratkaisujen esittäminen. Se kuuluu katsos poliitikoille. Minä äänestän sen perusteella, mikä puolue esittää realistisimmat ratkaisut ja vaihtoehdot vaikeaan tilanteeseen.
Niin, niin, mutta kun esittää kritiikkiä, pitää esittää myös ratkaisut. Kaikki pystyvät rääpimään äänestyskäyttäytymisestä huolimatta. Niin että mitä sinä tekisit?
Ei se kuule politiikassa toimi niin, että äänestäjä esittää ratkaisut, vaan ne esittää poliitikot itse. En minäkään pyydä, että joku työni ulkopuolinen henkilö alkaisi ratkoa minun alani ongelmia ja esittämään niihin ratkaisuja.
Eli ei toimi noin, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomi tuhoutumassa ole. Se on vain muuttumassa Yhdysvalloiksi. Joillakin on rahaa jolla mällätä, tai ainakin taata itsensä ja perheensä toimeentulo. Toiset asuu autoissa ja teltoissa ja kadulla.
Jostakin syystä iltapäivälehdet artikkeleissaan ovatkin alkaneet ylistää minikoteja ja siirrettäviä koteja (joilla siityy kätevästi pätkätöiden perässä) ja seksityön tekemistä eri muodoissaan. Halutaan kertoa, että on ihan ok elää sillä lailla, eikä pidä valittaa jos moiseen joutuu tyytymään.
Täällä Yhdysvalloissa kaduilla ja teltoissa ei asu tavallisia talliaisia vaan on ihan hyvä syy miksi he ovat kadulla. Jos he haluavat parantaa omaa asemaansa muuten kuin ottamalla sen lahjana muilta niin se on täysin mahdollista mutta valittamisesta huolimatta he eivät halua. Jos joku hakee heille työpaikan, hoitaa lapset ja lahjoittaa asunnon niin se sopii kyllä. Suomi tuhoutuu siksi että se on vuosikausia ylläpitänyt juuri tällaisten ihmisten elämää jotka eivät tee itse mitään sen eteen ja ottaneet pois niiltä jotka haluavat itse kustantaa elämänsä. On ihan selvää ettei sellainen yhteiskunta selviä mitenkään. Suomi ei oikeasti näyttäydy ulkomaille hyvinvointivaltiona ja sen sosiaaliturvasysteemiä pidetään kommunistisempana kuin Venäjää. Suomen kansa pidetään liekassa ettei vaan kukaan ala tottelemattomaksi. Ne jotka tajuavat mitä Suomessa on menossa, lähtevät heti kun pystyvät. Suomessa on vuosikausia toitotettu siitä kuinka hyvä koulujärjestelmä sillä on ja sitten ulkomailta käsin tehty tutkimus osoittaa että alavirettä on ollut jo viimeiset 20 vuotta ja nyt se on todella surkea. Toisin sanoen Suomessa on valehdeltu ja peitelty asioiden oikeaa laitaa vuosikausia ja annettu kansalaisten uskoa että kaikki on hyvin vaikka järki sanoo ettei kaikki ole kunnossa. sama kohtalo työllisyyden ja velkaisuuden suhteen. Kaikki paljastuu joskus.
"The truth is that many do in fact, a 2021 study from the University of Chicago estimates that 53% of people living in homeless shelters and 40% of unsheltered people were employed, either full or part-time, in the year that people were observed homeless between 2011 2018."
Kuulostaa kyllä juuri sellaiselta yhteiskunnalta minkä keskivertokansalainen varmasti haluaa.
https://endhomelessness.org/blog/employed-and-experiencing-homelessness…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kuule politiikassa toimi niin, että äänestäjä esittää ratkaisut, vaan ne esittää poliitikot itse. En minäkään pyydä, että joku työni ulkopuolinen henkilö alkaisi ratkoa minun alani ongelmia ja esittämään niihin ratkaisuja.
Eli ei toimi noin, sori vaan.
Juuri niin se toimii. Vai miksi kuvittelet, että ministereillä on avustajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minun arjessani näy millään tavalla. Se kyllä näkyi ja kuului, kun oli herra Sipilän hallitus.
Eli olet Kelan tuilla elävä työtön. Tämä selvä.
Ei ole, äläs valehtele, persu!
Sipilän hallitus tiukensi työttömien työnhakua, joten muuta selitystä en oikein keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kilpailukykysopimuksesta kuullut? Eli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, äläs valehtele, persu!
Sipilän hallitus tiukensi työttömien työnhakua, joten muuta selitystä en oikein keksi.
Jaa, ei ole kiky tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Älä pakoile vastuuta. Joskus voi katsoa peiliin että olisko se vika sittenkin tässä hallituksessa.
Hyvä idea, mutta kun sitten pitäisi opetella venäjän kieli ja kokonaan uusi tapa ajatella. Joten: ei kiitos.