Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö parisuhteita joille teki todella hyvä muutaman kuukauden ero ja pääsi hetkeksi kokemaan sinkkuelämää ja vapautta?

Vierailija
14.12.2022 |

Niin

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä mä kenenkään parisuhteita ole koskaan avannut, tuskin niistä ulkopuoliset usein tietävät.

Vierailija
22/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kyllä se eroon johtaa lopulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuollaiset parit ovat eronneet lopullisesti. 

Jos pitää erota kokemaan vapaus edes muutamaksi kuukaudeksi, niin se vain tarkoittaa ettei suhde ole oikea tai pariskunta onnellisia toistensa kanssa. 

Vierailija
24/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko nää breikkaajat etukäteen, että tauon jälkeen palataan yhteen? Miten tauko eroaa erosta, jos tulevasta ei vielä tiedä?

"Joo meil on tauko ja voin lähtee sun mukaan, mut palaan poikkiksen luo tossa kolmen ja puolen kuukauden päästä."

"Meil on tauko ja vähän kattellaan..."

Siis mikä tauko??? Asumuseroko?

Vierailija
25/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nämä on olleet omassa tuttavapiirissä eron merkkejä. Joskus on palanneet tauolta yhteen, mutta jotain on ikään kuin mennyt rikki ja ero on tullut silti myöhemmin.

Eron syyt voi olla mitä tahansa, eivätkä välttämättä liity ensimmäiseen breikkiin.

Vierailija
26/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän voisi jotain nuorta vierasta naista käydä kokeilemassa. Itse näytän paljon ikäistäni nuoremmalta. M56

Näkeehän näitä 55+ miehiä kylillä jotka menee jopa kolmevitosesta

Vierailija
27/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vapaus kiinnostaa, siis ihan totaalinen vapaus, niin eikö ole parempi vain erota.

Kieltämättä olen itsekin miettinyt taukoa parisuhteessa. Syynä on se, että en koe miehen enää arvostavan minua tai haluavan viettää aikaa kanssani. Toisaalta näinköhän taukokaan mitään muuttaisi. Mennyttä mikä mennyttä, ikävä kyllä.

Vierailija
28/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämä ei kyllä ole kovin tavoittelemisen arvoista... tai kai se joillekin on. 

Vierailija
29/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa huonolta idealta. Mies saa tauon aikana maistaa ehkä 1-2 vierasta ja nainen saa 12-22.

nainen saa muutenkin ihan ilman muutaman kuukauden erojakin. luuletko että olet oikeasti lapsesi biologinen isä?

Vierailija
30/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Moinen on AP:n sairas kuvitelma.

Tiedän kaltaisesi pellehermannin. Yli 30 vuotta aviossa, ja puhuu avoimesti että liitot pitäisi sopia 5- vuotisiksi kausiksi. Vaimoparka.

Vierailija
31/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teki. Omalta kohdalta en sinkkuelämästä puhuisi, kun minulla oli siinä kaksi pientä lasta. Miehestä en tiedä, mitä sillä aikaa touhusi. Palattiin sitten yhteen ja mentiin myöhemmin naimisiin.

Vierailija
32/32 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa huonolta idealta. Mies saa tauon aikana maistaa ehkä 1-2 vierasta ja nainen saa 12-22.

nainen saa muutenkin ihan ilman muutaman kuukauden erojakin. luuletko että olet oikeasti lapsesi biologinen isä?

Etkö ole ehkäisystä kuullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi