Tiedätkö parisuhteita joille teki todella hyvä muutaman kuukauden ero ja pääsi hetkeksi kokemaan sinkkuelämää ja vapautta?
Kommentit (32)
En tiedä. Moinen on AP:n sairas kuvitelma.
Vähän voisi jotain nuorta vierasta naista käydä kokeilemassa. Itse näytän paljon ikäistäni nuoremmalta. M56
Juu. Veljeni ja vaimonsa. Ovat olleet yhdessä 17 vuotta, lukion ekalta luokalta asti. Pitivät välissä vajaan vuoden breikin ja perustivat sen jälkeen perheen.
En tosin tiedä maistoiko kumpikaan varsinaisesti sinkkuelämää mutta erossa olivat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän voisi jotain nuorta vierasta naista käydä kokeilemassa. Itse näytän paljon ikäistäni nuoremmalta. M56
Onko sulla nuorekkaat farmarihousut ja tiukka valkoinen kauluspaita?
Joo, minä ja mieheni. Mies oli juuri eronnut kun mentiin yhteen, ja hänelle tuli seurustelun tiivistyessä sittenkin olo, ettei ole vielä valmis uuteen parisuhteeseen. Pidettiin noin vuoden breikki, ja sitten palattiin yhteen. Vuoden päästä siitä mentiin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä ja mieheni. Mies oli juuri eronnut kun mentiin yhteen, ja hänelle tuli seurustelun tiivistyessä sittenkin olo, ettei ole vielä valmis uuteen parisuhteeseen. Pidettiin noin vuoden breikki, ja sitten palattiin yhteen. Vuoden päästä siitä mentiin naimisiin.
No tuo on ihan eri asia kuin jos olisitte olleet naimisissa 15 vuotta, eronneet naidaksenne muita ja palanneet yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on ihan eri asia kuin jos olisitte olleet naimisissa 15 vuotta, eronneet naidaksenne muita ja palanneet yhteen.
Puhuttiinko aloituksessa juuri tuollaisesta tapauksesta vai?
Ohis
Meinaat että piristäisi?
- jos kumpikaan ei löydä mitään sutinaa niin saattaahan se tuntua hyvältä palata yhteen kun ei muita helpolla löytäisi. Mutta saattaisipa silti jäädä päälle ajatus kokeilla toisen selän takana löytyisikö muilta kiinnostusta kun jäisi niin vaivaamaan se ettei löytynytkään sitä seuraa saati laadukkaampaa seuraa noin vaan.
- jos toisella vientiä ja toisella ei niin olisiko katkeraa kun palataan yhteen?
- entä jos toinen ihastuisi jonhonku muuhun eikä haluaisikaan palata yhteen
- entä jos toinen ihastuisi sinkkuna olemiseen vapauksineen eikä halua enää yhteen.
Vaikea kuvitella että apn esittämä breikki parantaisi parisuhdetta. Ehkä jollekkin kävisi näin mutta veikkaan että suuri osa päätyisi eroon muutaman vuoden kuluessa jos ei heti.
Kuulostaa huonolta idealta. Mies saa tauon aikana maistaa ehkä 1-2 vierasta ja nainen saa 12-22.
Mitä vapautta? Lieköhän suhteessa jotain pielessä, jos täytyy pitää pieni tauko voidakseen kokea vapautta. Eikö sitä voisi olla suhteen aikanakin? Ainakin itseäni ahdistaisi, jos suhde tarkoittaisi vapauden menetystä.
Kuka jaksaa aina katella samaa naamaa vaikka menisi kuinka hyvin? Vaihtelu virkistää. Ihan sairas kuvitelma tämä yksi partneri juttu.
Yleensä nämä on olleet omassa tuttavapiirissä eron merkkejä. Joskus on palanneet tauolta yhteen, mutta jotain on ikään kuin mennyt rikki ja ero on tullut silti myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa aina katella samaa naamaa vaikka menisi kuinka hyvin? Vaihtelu virkistää. Ihan sairas kuvitelma tämä yksi partneri juttu.
Meitä ihmisiä on erilaisia. Itseäni ei ole vaihtelu koskaan kiinnostanut, vaan silloin kun ei ollut vielä löytänyt oikeaa, se oli taakka että piti tutustua erilaisiin ihmisiin ja kokeilla, että josko tämän kanssa synkkaisi, niin sängyssä kuin elämässä muuten, ja sitten taas pettyä. Naimisissa olen ollut nyt 12 vuotta, ja mulle juuri se on ihanaa, että toisen tuntee niin hyvin eikä ole mitään epävarmuutta tai jännitystä siinä, että tässä ei katsella että onko tuo tarpeeksi hyvä tai oikea, vaan toiseen voi luottaa täysin. Myötä- ja vastoinkäymisissä, ja molemmille on niitä sellaisia vastoinkäymisiäkin matkan varrella osunut, joissa ei-sitoutunut parisuhde luultavasti olisi loppunut koska ei ollut todellakaan hauskaa.
Me alettiin seurustelemaan 17-vuotiaina, erottiin 22-vuotiaina ja palattiin taas yhteen 23-vuotiaina. Ollaan edelleen yhdessä :) Meillä tauko teki hyvää, kun mieskin oppi kunnolla asumaan yksin (hoitamaan kotitöitä ym.) ja molemmat saatiin kokea, ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Sitä kestää toisen huonojakin puolia paremmin, kun on kokemusta siitä, että ei ne muutkaan miehet ole täydellisiä prinssejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla nuorekkaat farmarihousut ja tiukka valkoinen kauluspaita?
Menee kolmevitosesta tennareissa
Vierailija kirjoitti:
Me alettiin seurustelemaan 17-vuotiaina, erottiin 22-vuotiaina ja palattiin taas yhteen 23-vuotiaina. Ollaan edelleen yhdessä :) Meillä tauko teki hyvää, kun mieskin oppi kunnolla asumaan yksin (hoitamaan kotitöitä ym.) ja molemmat saatiin kokea, ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Sitä kestää toisen huonojakin puolia paremmin, kun on kokemusta siitä, että ei ne muutkaan miehet ole täydellisiä prinssejä.
Oletko nyt 24?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa huonolta idealta. Mies saa tauon aikana maistaa ehkä 1-2 vierasta ja nainen saa 12-22.
Nainen etsii Tinderistä komeita kertapanoja
Tiedän yhden. Nainen on todellinen kultakimpale, mies pitää häntä itsestäänselvyytenä. Ero voisi paljastaa miehelle, kummalla heistä kahdesta on kysyntää.
en