Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä joogaa, mikä idea siinä on?

Vierailija
13.12.2022 |

Voisko joku kertoa?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielelläni harrastan seksiä kunnolla joogassa timmiytyneen ja notkea kroppaisen tytön kanssa kuin sohvalla löysistyneen ylipainoisen kanssa. Kokeile AP niin alat ymmärtämään. Joogatytöt taipuvat uskomattomiin asentoihin myös sängyssä.

Minulle se nyt on ihan sama onko se timmiytynyt joogassa vai baletissa. Baletti tytöt ne vasta notkeita ovatkin ja 100% varmuudella ei ole ylipainoa.

Vierailija
62/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noita julkisuudesta tuttuja joogan harrastajia katsoo tai kuuntelee niin ovat mitä turhamaisempia ihmisiä erilaisine mielialaongelmineen. Miksei jooga autakkaan?

Niinkuin esim.?

veitola, yazka, useita poppareita sekä näitä elämäntapa taiteilijoita ym.suosittua myös huumeiden käyttäjien keskuudessa.

Haluaisin esimerkin näkyä huumeidenkäyttäjistä jotka joogaavat? Itse työskentelin päihdeongelmaisten kanssa vuosikausia, eikä yksikään joogannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin nuorempana monta vuotta joogassa. Ihana hetki kiireisen päivän jälkeen. Hämärä, kaunis musiikki. Sai tehdä liikkeet vointinsa mukaan. Tai olla tekemättä.

Kerran putosi pienlentokone lähipellolle, kun olin matkalla joogaan. Hälytysajoneuvoja tiellä paljon. Myöhästyin vähän. Livahdin saliin ja oikaisin matolleni. Lojuin koko setin ajan tekemättä yhtään mitään. Rentouduin vain.

Minäkin kävin joskus. Oli rauhoittavaa mennä töiden jälkeen hyväntuoksuiseen saliin kynttilöineen, huoltaa keho ja loppurentoutuksen aikana usein nukahdin hetkeksi. Istumatyöläiselle hyvinkin hyödyllistä harjoittelua. Joogasta ei ole suinkaan pakko ottaa itselleen mitään henkistä puolta vastaan. Joogalajeja ja opettajia on monenlaisia.

Vierailija
64/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noita julkisuudesta tuttuja joogan harrastajia katsoo tai kuuntelee niin ovat mitä turhamaisempia ihmisiä erilaisine mielialaongelmineen. Miksei jooga autakkaan?

Niinkuin esim.?

veitola, yazka, useita poppareita sekä näitä elämäntapa taiteilijoita ym.suosittua myös huumeiden käyttäjien keskuudessa.

Haluaisin esimerkin näkyä huumeidenkäyttäjistä jotka joogaavat? Itse työskentelin päihdeongelmaisten kanssa vuosikausia, eikä yksikään joogannut.

Arvatenkin olet hoitsu isoine egoinesi? Jos _sinä_ et jotain kuule asiakkaalta niin sitä ei tapahdu 🤣

Vierailija
65/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa on montaa erilaista. Riippuen minkätyylistä joogaa harrastat se voi auttaa esim.

- parantaa lihaskuntoa, kestävyyttä ja notkeuttaa

- auttaa erilaisiin kiputiloihin

- auttaa nukkumaan

- toimii mindfullness-harjoituksena

- toimii spirituaalisena harjoituksena

Vierailija
66/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmiset on kovin vaivaisia nykyään,ei kestetä pientä huonoa oloa ilman että pitää mennä terapiaan tai hankkia muuta apua. Jos ei se tapa se vahvistaa kuuluu sanonta.

Miksi pitäisi kestää huonoa oloa? Kuulostaa jokseenkin ristiriitaiselta kun sanot, että ihmiset ovat vaivaisia, mutta samalla he eivät saisi hakea apua vaivoihinsa. On paljon helpompaa hoitaa se huono olo pois silloin kun se on vielä pieni kuin päästä asia paisumaan niin pahaan tilaan, että se on on jo paljon vaikeampi hoitaa.

Vierailija
67/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin esim.?

Huumeluolissa ne narkkarit heroiinipistosten välissä siemailee viherpirtelöä kroppa alaspäin käännetyssä koirassa... Illalla sitten terveellinen vegaani-ateria luomuaineksista ja vähän kokaiinia kyytipojaksi.

Vierailija
68/73 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/73 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä missä vaiheessa venyttelystä ja voimistelusta on tullut 'joogaa'. Jooga on mietiskelyä liikkumatta esimerkiksi lootusasennossa istuen.

Vierailija
70/73 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielelläni harrastan seksiä kunnolla joogassa timmiytyneen ja notkea kroppaisen tytön kanssa kuin sohvalla löysistyneen ylipainoisen kanssa. Kokeile AP niin alat ymmärtämään. Joogatytöt taipuvat uskomattomiin asentoihin myös sängyssä.

Minulle se nyt on ihan sama onko se timmiytynyt joogassa vai baletissa. Baletti tytöt ne vasta notkeita ovatkin ja 100% varmuudella ei ole ylipainoa.

Minulle kelpaisi vähemmänkin timmiytynyt, kunhan joku edes antaisi.

T: puutteessa oleva

Vierailija
71/73 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et selaimeesi kirjoita jooga/ jooga videot.

Vierailija
72/73 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä missä vaiheessa venyttelystä ja voimistelusta on tullut 'joogaa'. Jooga on mietiskelyä liikkumatta esimerkiksi lootusasennossa istuen.

Mietiskelyä liikkumatta sanoisin kyllä meditaatioksi.

Vierailija
73/73 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija  Baletti tytöt ne vasta notkeita ovatkin ja 100% varmuudella ei ole ylipainoa.[/quote kirjoitti:

tietäisitpä miten väärässä olet.