Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä tunnutaan kuvittelevan että 10 vuodessa ei aikuinen vanhene, että 49v näyttää samalta kuin 30v ja 50v samalta kuin 40v

Vierailija
13.12.2022 |

Voi teitä hömötiaisia.
50v ei todellakaan näytä eikä ole kunnoltaan enää 40v, veikkaan ettaikuinen vanhenee ja luhistuu keholtaan eniten 40 ja 50 välillä. Keho on puolta kuolleempi jo kuin 40v.
Aika järkyttävää miten nopeasti kaikki tapahtui.
40vuotissynttäreillä sitä vielä tunsi olevansa melko voimissaan. Eipä ole enää.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vanheneminen tapahtuu 50-60 välillä, ei 40-50!

Tässä puhuttiin kymmenessä vuodessa vanhenemisesta.

Eniten vanhenee just välillä 40-50 tähän astisen kokemukseni mukaan, voin vaihtaa miektäni 19v päästä (jos oon elossa edes).

50v ap

Vierailija
22/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaargh, siis voin vaihtaa mieltäni KYMMENEN VUODEN päästä, jos oon elossa.

Sitä on jo niin sokeakin 50vuotiaana, ettei erota ysiä nollasta.. Vai onko vika jäykissä nakkisormissa.

Ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä on tullut seurattua ihmisten vanhenemista. Niin vain kaikki alkavat harmaantua 30-40 välissä. Yli 50 vuotiaat nyt ovat jo tosissaan lähes vanhuksia. Itse olen poikkeus. Ikää 39 vuotta ja vieläkin kysytään satunnaisesti papereita esim. alkossa :D

M39

Ei kysytä 10 vuoden päästä, ole huoleti. Tosiaan 50vuotiaana on jo ihan eri kantimissa kuin 40vuotiaana.

Eikä sulta kysytä nytkään, ellet sitten oo jotenkin alimittanen tai kännissä.

Vierailija
24/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen kirjoitti:

Kun katson meitä tuossa 20 vuotta sitten otetussa hääkuvassa, niin kyllä ikä on tehnyt tehtävänsä. Vaikka olen kuntoilun ansiosta fyysisesti paremmassa kunnossa kuin silloin, sisäkumi paistaa päälaelta ja posket roikkuvat. Eikä vaimokaan enää ihan yhtä nuorekas harmaineen ole, vaan muuten elämä on monin tavoin parempaa kuin silloin.

Vähentääkö harmaat hiukset nuorekkuutta? Jotkuthan tarkoituksella värjää harmaiksi.

Vierailija
25/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa voi näyttää vähän nuoremmilta kuin ikä on, mutta kyllä vanheneminen näkyy.

Nykyisin osa saa harhakuvitelmia itsestään muokattujen kuvien avulla. Todellisuutta paetaan ja vanheneminen on mörkö.

Mun mielestä on vanheneminen on kaunista. Itsestään voi pitää huolta ilman täytteitä tai kohotuksia. Ei ne rypyt rumenna. Ne on elettyä elämää.

Vierailija
26/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän arvioiminen on vaikeaa. Tyyli vaikuttaa niin paljon. Kaveriltani kysyttiin taannoin paperit alkossa. Hän on 50 v. Kaverini tyyli on tyttömäinen, kun pitkät vaaleat hiykset ovat ponihännällä, ja sen verran ylipainoa, että naama pyöreä. Minun mielestäni hän voi mennä vielä 43-vuotiaasta, mutta ei todellakaan nuoremmasta.

Olen kertonut tämän ennenkin, eli 80-vuotias äitini sanoo, että ihminen vanhenee 10 vuoden välein. Eli rupsahtaa kerralla, ja samalla naamalla mennään seuraavat 10 vuotta. Riippuu siis, näetkö ihmisen ennen vai jälkeen tämän ruosahduksen. Minusta tuntuu, että tämä haarukka on 8 vuotta, koska itse olen rupsahtanut 8 vuoden välein. Kun täytin 50, niin kuulin olevani nuoremman näköinen. Nyt olen 54, eikä kukaan enää niin sano.

Vierailija
27/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivittäin katsoo itseään peilistä, niin ei huomaa muutosta. Kun katsoo 10-20 vuotta vanhoja valokuvia, niin muutoksen huomaa kyllä. 

Vierailija
28/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, valvominen ja sinivalo vanhentaa. Ja yksipuolinen ruokavalio.

Vierailija
29/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun alkossa kysytään aina paperit jos käyn itsekseni. Eukon kanssa mennessä myyjä sanoi että ei voi myydä alkoholia jos äiti ostaa tuolle mukana olevalle nuorelle.

T: Pera 58 v.

Vierailija
30/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin 6 kk sitten viimeksi paperit. Olen 48 vuotta.

Vierailija
31/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näitä ihmisiä, joilta kysytään papereita, yhdistää yksi asia. Se ei ole se, että näyttää nuorelta, vaan he näyttävät ajattomilta. Nuorena näyttivät tai tuntuivat ikäistään vanhemmilta, vanhoina saman näköisiä kuin nuorena.

Vierailija
32/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katoavaa, rumuus sekun lisääntyy.. 🤭😂

Minusta rypyt on kaunista.

Elämä saa näkyä.

Kauheeta jos oltaisiin jotain barbeja viiskymppisinä.

On oltu mitä on ja ollaan nyt mitä ollaan. Itsestään voi pitää huolta joka iässä. Kauneusleikkaukset on sitä mätää ja rumuutta. Ja ne iines-huulet mitä tosi monella on. Ne on rumia. Todella rumia.

Vai sanooko joku niiitä kauniiksi? Tossa brittisarjassakin sillä bankroftin pääosalla on swmmoset. Ehkä kuuluu roolihahmoon, mutta säälitttävät ne on. Ja rumat.

Vierailija
33/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katoavaa, rumuus sekun lisääntyy.. 🤭😂

Minusta rypyt on kaunista.

Elämä saa näkyä.

Kauheeta jos oltaisiin jotain barbeja viiskymppisinä.

On oltu mitä on ja ollaan nyt mitä ollaan. Itsestään voi pitää huolta joka iässä. Kauneusleikkaukset on sitä mätää ja rumuutta. Ja ne iines-huulet mitä tosi monella on. Ne on rumia. Todella rumia.

Vai sanooko joku niiitä kauniiksi? Tossa brittisarjassakin sillä bankroftin pääosalla on swmmoset. Ehkä kuuluu roolihahmoon, mutta säälitttävät ne on. Ja rumat.

Hymyrypyt ovat kauniita, viharypyt eivät.

Vierailija
34/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä täällä noin kuvitellaan? Laitatko jotain esimerkkejä, kun en ole itse törmännyt moiseen?

Vierailija
35/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viisikymppinen näyttää viisikymppiseltä, niin sitähän pidetään negatiivisen asiana. Miksi ihmisen pitäisi näyttää nuoremmalta, eikö sen pitäisi olla ihan normaalia, että kuusikymppinen on kuusikymppisen näköinen.

Vierailija
36/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä johtuu somen luomasta illuusiosta, kun postataan selffie joka filtteröidään kunnolla, sitten seuraajat kehuu niin nuoren näköiseksi ja nämä kehut otetaan todesta. totuus paljastuu aamulla peilistä, ilman meikkiä ja tukka sekaisin. kokeeksi miehet voisivat piilottaa viikoksi meikkipussit ja pakkelit. aluksi iän suomat uurteet ja rypyt hyökkää silmille, ja sitten alat näkemään omat kasvosi, niinkuin muut ne näkevät. mikä olisi kauniimpaa, kuin elämää nähneet kasvot uurteineen ja kurttuineen? 

Vierailija
37/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 54 ja alan ottamaan kerran viikossa samassa paikassa ja valaistuksessa selfien, voi siinä itsekseen seurata miten nopeasti sitä rapistuu.

Vierailija
38/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ottamasta kuvasta näkee iän kun siinä ei niin pysty asettumaan ja selfie kamera antaa muutenkin ei niin todellisen kuvan. Ihan hätkähdin kun näin sellaisen kuvan itsestäni, olen 48 enkä näytäkään päivääkään nuoremmalta, olen pitänyt itseäni ihan 35v näköisenä ja jopa nuoremman, kroppani on hoikka ja kiinteä ja hiukset hyvät joten takaapäin varmaan menenkin paljon nuoremmasta mutta naama paljastaa totuuden.

Vierailija
39/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on huvittava eläin. Lähes kaikki uskovat nuorempina ettei sitä itse koskaan vanhene, ettmuut vaan, että sen kun vaan päättää olla vanhenematta niin pysyy aina esim 30v.

Ja jonain päivänä se täytyy vain myöntää, että on itsekin jo vanha ja raihnainen. Peilistä tuijottaa harmaantunut pullea muori. 🙂

Ei se ikä läskiks tee, vaan ne elintavat. Jos porsastelee, niin tokihan sitä porsaalta näyttää vanhetessaan.

Vierailija
40/40 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitä, kun itse valitsee kuviin ne parhaat ilmeet ja asennot ja peilaakin lempeässä valaistuksessa ja parhaasta kulmasta. Muut näkevät myös liikkeen ja asettelemattomat resting bitch facet.

Vielä pitäisi tietää, miksi pitäisi näyttää ikäistään merkittävästi nuoremmalta. Ei sellaisia ainakaan terkkarissa koskaan käy, luukulla tuli katsottua reilut 300 kelakorttia päivittäin monenmonta vuotta. Ihmiset ovat varsin ikäistensä näköisiä.