Miksi täällä tunnutaan kuvittelevan että 10 vuodessa ei aikuinen vanhene, että 49v näyttää samalta kuin 30v ja 50v samalta kuin 40v
Voi teitä hömötiaisia.
50v ei todellakaan näytä eikä ole kunnoltaan enää 40v, veikkaan ettaikuinen vanhenee ja luhistuu keholtaan eniten 40 ja 50 välillä. Keho on puolta kuolleempi jo kuin 40v.
Aika järkyttävää miten nopeasti kaikki tapahtui.
40vuotissynttäreillä sitä vielä tunsi olevansa melko voimissaan. Eipä ole enää.
Kommentit (40)
Hopis näyttää aina kolmekymppiseltä.
No mä oon kohta 50v ja moni sanonut ja luullut mua nuoremmaksi. Voisin siis hyvinkin sanoa olevani 40v ja menisi täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Hopis näyttää aina kolmekymppiseltä.
Näi o! Farkkuasu nuorentaa kivasti.
Totta, monilla miehillä on tuo harha.
Niin no. Ainakin vitamiineja ja muuta saa työntää kurkusta alas, ettei jäykisty. Ja nesteytys.
Vierailija kirjoitti:
No mä oon kohta 50v ja moni sanonut ja luullut mua nuoremmaksi. Voisin siis hyvinkin sanoa olevani 40v ja menisi täydestä.
Niin aina...
Kyllä se vanheneminen tapahtuu 50-60 välillä, ei 40-50!
Vierailija kirjoitti:
Niin mullekin sanotaan. Kohteliaisuudesta kai. Puolet nuoremmaksikin on kehuttu.
Mutta itse huomaan vanhenemiseni. Viimeksi tänään katsoin, kuinka ryppyinen kaula mulla on.
Antakaa ihmisten rauhassa luulla tai olla nuorekkaampi, ei ole meiltä pois, joten turhaa määkimistä.
Kun katson meitä tuossa 20 vuotta sitten otetussa hääkuvassa, niin kyllä ikä on tehnyt tehtävänsä. Vaikka olen kuntoilun ansiosta fyysisesti paremmassa kunnossa kuin silloin, sisäkumi paistaa päälaelta ja posket roikkuvat. Eikä vaimokaan enää ihan yhtä nuorekas harmaineen ole, vaan muuten elämä on monin tavoin parempaa kuin silloin.
Mitä väliä?
Oletko niin pinnallinen että sillä olisi muka väliä minkä ikäiseltä joku uskoo näyttävänsä?
Ja mitä merkitystä tuollaisella asialla edes on?
Anna ihmisten pitää kuvitelmansa, ei se ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vanheneminen tapahtuu 50-60 välillä, ei 40-50!
Allekirjoitan tämän ainakin omalla kohdallani. Vielä 50-vuotiaana olisin voinut mennä 10 vuotta nuoremmasta (moni sanoikin näin), mutta muutaman viime vuoden aikana olen selkeästi vanhentunut. Naama on valahtanut, hiukset kuivahtaneet ja ohentuneet, sormetkin on jotenkin turpeat ja ranteissa on sellaiset vanhemman naisen renkaat. Kaula on kumma kyllä ihan sileä ja kiinteä vieläkin eikä naamassa ole juurikaan ryppyjä.
Vaihdevuosistahan tää kai johtuu. Menkat jäi pois muutama vuosi sitten ja sen jälkeen on menty alamäkeä. :D
N54
Töissä on tullut seurattua ihmisten vanhenemista. Niin vain kaikki alkavat harmaantua 30-40 välissä. Yli 50 vuotiaat nyt ovat jo tosissaan lähes vanhuksia. Itse olen poikkeus. Ikää 39 vuotta ja vieläkin kysytään satunnaisesti papereita esim. alkossa :D
M39
Vierailija kirjoitti:
Töissä on tullut seurattua ihmisten vanhenemista. Niin vain kaikki alkavat harmaantua 30-40 välissä. Yli 50 vuotiaat nyt ovat jo tosissaan lähes vanhuksia. Itse olen poikkeus. Ikää 39 vuotta ja vieläkin kysytään satunnaisesti papereita esim. alkossa :D
M39
Ja sitten sä heräsit
Ihminen on huvittava eläin. Lähes kaikki uskovat nuorempina ettei sitä itse koskaan vanhene, ettmuut vaan, että sen kun vaan päättää olla vanhenematta niin pysyy aina esim 30v.
Ja jonain päivänä se täytyy vain myöntää, että on itsekin jo vanha ja raihnainen. Peilistä tuijottaa harmaantunut pullea muori. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mullekin sanotaan. Kohteliaisuudesta kai. Puolet nuoremmaksikin on kehuttu.
Mutta itse huomaan vanhenemiseni. Viimeksi tänään katsoin, kuinka ryppyinen kaula mulla on.
Kohteliaisuudesta sanotaan aina reilusti alle sen, mitä oikeasti arvioi, koska olisi molemmille noloa arvioida toisen ikä todellista korkeammaksi. Hämmentävää, että jotkut ottavat sen tosissaan.
Ihastelin pitkään yhtä naista, mutta arvelutti mennä juttelemaan, koska en osannut arvata minkä ikäinen hän on. Vaatteista päättelin hänen olevan yli kolmekymppinen, mutta jos hän olisi sanonut olevansa parikymppinen olisin uskonut. Valhetteli vielä minulle, sanoi olevansa nelikymppinen, vaikka oli vasta 39. No ei kai tuollaisesta voi herneitä nenuun vetää, ainakaan viittäkymmentä käyvä gubbe.
No, terveet elämäntavat eikä lapsia tehtynä, niin miksei näyttäisi nuorelta.
Kauneus on katoavaa, rumuus sekun lisääntyy.. 🤭😂
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Aina luultu nuoremmaksi. Samoin äitiä ja siskoa.
Otsikon 49v piti olla 40v.
Ap