Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan saikulla vaikka olo alkaisi olemaan jo sellainen että pystyisit menemään töihin?

Vierailija
13.12.2022 |

Vähän puolikuntoinen olo kuitenkin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koska pidän aina yhden kuumeettoman päivän ennen kuin palaan töihin. Kuume voi nousta uudestaan vielä illalla.

Vierailija
2/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työterveydestä sanottiin että kaikki sairaslomapäivät tulisi käyttää, vaikka olo olisikin kohentunut. Syynä se ettei tule takapakkia, jolloin olet uudelleen sairaslomalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Koska pidän aina yhden kuumeettoman päivän ennen kuin palaan töihin. Kuume voi nousta uudestaan vielä illalla.

Iltaa kohtihan se kuume rupeaa kuumenemaan ainakin itsellä.

Monta kertaa ärsyttänyt kun illalla kuumetta voinut olla vaikka 38,5 mutta aamulla kun pitää mennä työterveyteen, ei kuumetta olekaan juuri yhtään :/ Sitten taas iltaa kohti alkaa kuume nousta...

Vtuttaa vielä käydäkään työterveydessä kun niiden asenne on niin tympeä ja vastenmielinen, nuukailevat sairausloman myöntämisessä, juoksuttavat joka päivä kun antavat aina vaan yhden päivän kerrallaan, senkin pitkin hampain.

Tällaiseksi arrogantiksi ja ylimieliseksi se meni kun työterveyden yhtiömuoto muuttui ry:stä osakeyhtiöksi...

Vierailija
4/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen...

Vierailija
5/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei kukaan kuole siihen jos olen päivän kauemmin sairaslomalla. Haluan olla täysin parantunut ennen töihin paluuta.

Vierailija
6/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin lääkärin kirjaama saikku ollaan loppuun asti.

Vierailija
7/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa vuodessa ilmoittanut olevani "kipeänä" koska meillä saa olla pois kome päivää pelkällä omalla ilmoituksella.

Vierailija
8/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa.

En ole lusmu kuitenkaan, saikulle menen, jos olen kipeä enkä ole työkykyinen.

Mutta annetut saikut pidän päätyyn asti.

Vierailija
9/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa lähteä tartuttamaan koronaa asiakkaille.

Vierailija
10/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kukaan ei tee mun töitä ja ansaitsen rahaa vain tekemällä töitä. En sairastele turhia. Olen saikulla vain jos jalka murtunut ja kipsi, itseasiassa valehtelen, olin silloinkin töissä. Kasvosuojat on keksitty ja samoin desinfiointiaine.

Vierailija
11/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti ollut saikulla vaikka olen täysin terve.

Vierailija
12/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Sairastan harvoin, en edes joka vuosi ja vähät päivät olen ollut omalla ilmoituksella.

Vierailija
13/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut määrättiin raskaana ollessani sairaslomalle vaikka olo oli sellainen että olisin ihan hyvin pystynyt menemään töihin. Lomailla kyllä kiltisti.

Vierailija
14/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä tuo raja hämärtyy, teen töitä heti kun jaksan vaikka joyuison välillä ottamaan päikyt.

Vierailija
15/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saikulla vain, kun ihan oikeasti olen sairas. Eli ehkä kerran vuodessa. Kyllä mä silloin olen sen 2 kuumeetonta kotona. Ehkä jos sitä ns. saikuttelisi aina pahan mielen tultua, niin ajattelisi toisin.

Vierailija
16/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Monesti olen kyllä töissä vaikka en täysin työkykyinen olekkaan. Noloa olla pois. En kuitenkaan sairasta mitään tarttuvia lasten kuumetauteja kuten useimmat saikuttajat.

Vierailija
17/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kielletty menemästä töihin kesken sairasloman, koska vakuutus ei korvaa, jos jotain sattuisi. Vähintään pitää käydä uudestaan lääkärissä ja lääkärin todeta, että on työkuntoinen. Tämän vuoksi lyhyet sairaslomat pysytään poissa työpaikalta, vaikka itse tuntisimme olevamme työkuntoisia.

Vierailija
18/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monesti ollut saikulla vaikka olen täysin terve.

Kyllähän pitämättömät saikut on aina pidettävä pois.

Vierailija
19/23 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kielletty menemästä töihin kesken sairasloman, koska vakuutus ei korvaa, jos jotain sattuisi. Vähintään pitää käydä uudestaan lääkärissä ja lääkärin todeta, että on työkuntoinen. Tämän vuoksi lyhyet sairaslomat pysytään poissa työpaikalta, vaikka itse tuntisimme olevamme työkuntoisia.

Tällainen ei ole laillista.

Vierailija
20/23 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään viimeinen saikkupv. Olo parempi mutta ei vielä normaali. Aion huomenna hakea lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi