Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...

Vierailija
13.12.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...

Kommentit (982)

Vierailija
201/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta kirjoitti:

Miksi joku tuhlaa aikaa tinderiin ja maksaa siitä vielä. Menkää tuonne ulos ravintoloihin tutustumaan naisiin. Pitää edes hiukan uskaltaa puhua naiselle livenä niin  sitten sen oman naisen löytää. 

Kyllä kannattaakin kun akka kirkuu heti raishausta.

No sit et osaa puhua jos noin käy.

Vierailija
202/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se, että on asiat kunnossa, ole aika lailla minimivaatimus, mistä alotetaan. Ei kukaan enää etsi kumppania, jonka voi kasvattaa kunnolliseksi. Se aika on jo ohi, että miehet voivat käyttäytyä kuin pikkupojat kunnes elämään tulee joku nainen. Sitten taas ne miehet, joilla on asiat enemmän kuin kunnossa, vaihtavat itse puolisoa vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?

Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.

Tavallisen miehen pitäisi tyytyä siihen hirviöön.

Määritteletkö tavallisen naisen ja tavallisen miehen?

Kun tuntuu, että nykyäänkin mies on vielä maailman mahtavin jos se ei a) hakkaa, b)petä ja c) ole juoppo.

Moni epäonnistuu jo näissä. Sit jos pyydetään vielä työssäkäyvää ja kotitöitä hoitavaa niin meneekin jo ihan mahdottomaksi.

Ei tuollainen mies kelpaa naiselle. En ole koskaan lyönyt naista, en petä, viimeisestä baarireissusta on yli kymmenen vuotta ja alkoholin käyttö koostuu lähinnä silloin tällöin kaksi saunaolutta vkl. Lapsia on kyllä jo kolme, olen ollut töissä 19 vuotiaasta asti vakituiseen, siitä on jo 18 vuotta aikaa kun aloitin. Olen itse omin käsin rakentanut omakotitalon jossa asun. Naisten mielestä kaikki miehet ovat juoppoja,hakkaajia tai muuten vaan hulluja, mutta vaikka ei olekkaan ja on jopa komeaksi haukuttu niin ei mikään erityinen.

Saako nainenkin plussaa siitä ettei ryyppää, rellestä ja hakkaa? On silloin riittävän kunnollinen? Kutoo sukat kerran vuodessa?

Ehdottomasti saa, villasukat ovat ihan parhautta talvella ja iso plussa jos osaa kutoa vaikka sellaisen villapaidan jotka ovat nyt muodossaan, olisin enemmän kuin mielissään ja todellakin arvostan sellaisia taitoja. Aika paljon on naisissakin että se alkoholi on jokaviikkoista elämää ja kyllähän ne liikunnalliset arvot olisivat se parempi juttu. Sama.

Niin sinä minä en ryyppää en rellestä enkä hakkaa, mutta en kudo sukkiakaan, saati villapaitoja. Olen omapäinen, ärtyisä, työorientoitunut, vähän ylipainoinen ja ulkonäköni suhteen melko välinpitämätön. Hygienia sentään sujuu. Mentäiskö näillä spekseillä siis yhteen? Olen kunnollinen.

Miksei, tärkeää olisi että meillä olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita, jotta arjessa olisi yhteistä tekemistä. Oletko esim liikunnallinen nainen? Tällä toki täytyy heti erikseen mainita että en tarkoita ollenkaan sitä että sinun pitäisi olla hoikka ja näyttää fitnekseltä, vaan lähdetkö kanssani vaikka koiralenkille tai saisiko sinusta vaikka vkl reissuun nyt laskettelemaan päiväksi, voitaisiin syödä hyvin, mennä vaikka illalla kylpylään ja siitä hotelliin yöksi. Pysytsä matkassa? Niin liikunnallisuus, ei ylipainoa siihen liity.

Alkoihan niitä vaatimuksia tulla jo paljon. Ei sinullekaan riittä että nainen on kunnollinen niin miksi naisille pitäisi riittää että mies on.

Mutta eiväthän nämä ole juurikaan vaatimuksia vaan niitä jotka tekevät naisesta kunnollisen. Esim liikunnallinen nainen, sillä yleensä mies ei tarkoita ulkonäköä, vaan sitä että päiväsi eivät koostu työn lisäksi Netflixistä ja sidukasta vaan olet kunnollinen ja esim ulkoilet ja pidät hyvinvoinnistasi huolta, niinkuin minäkin.

Siis kunnollisuus tarkoittaa sitä ettei katso liikaa netflixiä? 😂

Kyllä liika on liikaa, tarkoitan että jos joka päivä kaikki aika menee tyyliin someen, Netflixiin ja aina on se sidukka niin eihän se mun juttu ole. Mä en ole vielä koskaan katsonut Netflixiä ja enkä mä kyllä ole somessakaan. En myöskään pelaa koskaan, niin ja en kalasta.

Eli siis kunnollinen ryyppäämätön, ei-väkivaltainen sohvaperunanainen ei riitä? Kappas.

No valitettavasti ei. Mun elämästä siinä jäisi liian paljon pois.

Voisko olla että samasta syystä pelkkä kunnollisuus ei nyt sitten ole riittävä pariutumisvaltti naistenkaan silmissä enää?

Voi. Mutta ero on kyllä siinä, minä otan asioista selvää aina positiivisin mielin ja ymmärrän että ei tietenkään aina voi mätsätä. Nainen on alusta asti kovin passiivinen ja negatiivinen vaikka ei ole edes kokeillut.

Se on kyllä jännä ilmiö, että mitä pidempään miehen (sallinet yleistyksen kun yleistit itsekin naisista) kanssa vaihtaa viestejä, sitä vähemmän häneen haluaa tutustua. Se ei montaa viestiä vaadi.

Totta jos noin ääneen sanoo. Mutta ajatteletko että nainen sanoo miehelle sen ääneen aivan suoraan ja joka ikinen kerta sitä pitää lähteä aivan pohjalta todistelemaan toisin...? Eihän se voi niin olla että kaikki yleistetään samanlaisiksi.

Juurihan itse teit niin naisten suhteen? Kovin on epäjohdonmukaista nyt 🤔.

Vierailija
204/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kovasti yritetään maalata, että parisuhteen voi löytää vain tinderistä tai televisio-ohjelmasta?

mistä muualta? äläkä sano, että kauppajonosta tai kirjastosta. ei o löytyny

Äitini löysi 55-vuotiaana puolisonsa kirjastosta! 🥰

Itsekin olen siellä aikaa viettänyt, ei ole onnistanut niin hyvin.

Minkähän genren hyllyrivi olisi hyvä? Naispuolisen ystäväni puolesta vaan kyselen.

Vierailija
205/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.

Mies, 28, Helsinki"

Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!

Samoin paino. Kuitenkin sen kysymistä pidetään epäkohteliaana. Miksi näin?

Eihän kyse ole siitä, että pituus olisi muuttuja mitä ei muuten saisi selville! Tottakai, kuten saa painonkin ja muut ulkoiset tekijät. Ymmärsin, kuten edellisen kirjoittaja, että kyse on juuri siitä minkä kuvan toisen itsestään antaa kysyessään toisen pituutta. Minkä kuvan itse saisit, jos tinder-matchisi kysyisi erikseen painoasi? Pinnallinen m*lkku kehen ei kannata tuhlata aikaa, kenties? Olen itse nainen ja silti ymmärrän varsin hyvin miehiä kenelle myös naisten pinnallisuus on turn-off.

Vierailija
206/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?

Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.

Kun tuntuu, että nykyäänkin mies on vielä maailman mahtavin jos se ei a) hakkaa, b)petä ja c) ole juoppo.

Moni epäonnistuu jo näissä. Sit jos pyydetään vielä työssäkäyvää ja kotitöitä hoitavaa niin meneekin jo ihan mahdottomaksi.

Ei tuollainen mies kelpaa naiselle. En ole koskaan lyönyt naista, en petä, viimeisestä baarireissusta on yli kymmenen vuotta ja alkoholin käyttö koostuu lähinnä silloin tällöin kaksi saunaolutta vkl. Lapsia on kyllä jo kolme, olen ollut töissä 19 vuotiaasta asti vakituiseen, siitä on jo 18 vuotta aikaa kun aloitin. Olen itse omin käsin rakentanut omakotitalon jossa asun. Naisten mielestä kaikki miehet ovat juoppoja,hakkaajia tai muuten vaan hulluja, mutta vaikka ei olekkaan ja on jopa komeaksi haukuttu niin ei mikään erityinen.

Saako nainenkin plussaa siitä ettei ryyppää, rellestä ja hakkaa? On silloin riittävän kunnollinen? Kutoo sukat kerran vuodessa?

Ehdottomasti saa, villasukat ovat ihan parhautta talvella ja iso plussa jos osaa kutoa vaikka sellaisen villapaidan jotka ovat nyt muodossaan, olisin enemmän kuin mielissään ja todellakin arvostan sellaisia taitoja. Aika paljon on naisissakin että se alkoholi on jokaviikkoista elämää ja kyllähän ne liikunnalliset arvot olisivat se parempi juttu. Sama.

Niin sinä minä en ryyppää en rellestä enkä hakkaa, mutta en kudo sukkiakaan, saati villapaitoja. Olen omapäinen, ärtyisä, työorientoitunut, vähän ylipainoinen ja ulkonäköni suhteen melko välinpitämätön. Hygienia sentään sujuu. Mentäiskö näillä spekseillä siis yhteen? Olen kunnollinen.

Miksei, tärkeää olisi että meillä olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita, jotta arjessa olisi yhteistä tekemistä. Oletko esim liikunnallinen nainen? Tällä toki täytyy heti erikseen mainita että en tarkoita ollenkaan sitä että sinun pitäisi olla hoikka ja näyttää fitnekseltä, vaan lähdetkö kanssani vaikka koiralenkille tai saisiko sinusta vaikka vkl reissuun nyt laskettelemaan päiväksi, voitaisiin syödä hyvin, mennä vaikka illalla kylpylään ja siitä hotelliin yöksi. Pysytsä matkassa? Niin liikunnallisuus, ei ylipainoa siihen liity.

Alkoihan niitä vaatimuksia tulla jo paljon. Ei sinullekaan riittä että nainen on kunnollinen niin miksi naisille pitäisi riittää että mies on.

Mutta eiväthän nämä ole juurikaan vaatimuksia vaan niitä jotka tekevät naisesta kunnollisen. Esim liikunnallinen nainen, sillä yleensä mies ei tarkoita ulkonäköä, vaan sitä että päiväsi eivät koostu työn lisäksi Netflixistä ja sidukasta vaan olet kunnollinen ja esim ulkoilet ja pidät hyvinvoinnistasi huolta, niinkuin minäkin.

Mäkin joskus yritin uskotella itselleni näin. Olen ala-asteelta syömishäiriö en, joka takaa hoikkuuden edelleen kun saatan välillä lakata syömästä. Olen maho, mulla on pahoja mt-ongelmia, traumataustaa, käytän rauhoittavia, juon liikaa alkoholia jne.

Lenkillä käyn jos masennukseltani jaksan.

Paperilla siis juuri sellainen, josta pysytään kaukana. Ulkonäöllisesti kehutaan, koska oon jo vanha akka mutta "pidän itseni hyvässä kunnossa" ja kuulemma näytän nuorelta.

Vierailija
207/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli, vaihdoin miehiin.

-m

Vierailija
208/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin kovasti yritetään maalata, että parisuhteen voi löytää vain tinderistä tai televisio-ohjelmasta?

No oletko sä jo 55?

Vierailija
209/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta kirjoitti:

Miksi joku tuhlaa aikaa tinderiin ja maksaa siitä vielä. Menkää tuonne ulos ravintoloihin tutustumaan naisiin. Pitää edes hiukan uskaltaa puhua naiselle livenä niin  sitten sen oman naisen löytää. 

En mä tykkää käydä ravintoloissa, ne ovat todella ahdistavia paikkoja en ole käynyt 15 vuoteen.

Vierailija
210/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää ihmiset se tinder , puoliso voi tulla vastaan kaupassa,kuntosalilla,tansseissa,lenkkipoluilla tai kotikadulla.

Kyllähän se puoliso voi tulla vastaan kaupassa vaikka olisikin tinderissä.

Vierailija
211/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.

Mies, 28, Helsinki"

Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!

Samoin paino. Kuitenkin sen kysymistä pidetään epäkohteliaana. Miksi näin?

Eihän kyse ole siitä, että pituus olisi muuttuja mitä ei muuten saisi selville! Tottakai, kuten saa painonkin ja muut ulkoiset tekijät. Ymmärsin, kuten edellisen kirjoittaja, että kyse on juuri siitä minkä kuvan toisen itsestään antaa kysyessään toisen pituutta. Minkä kuvan itse saisit, jos tinder-matchisi kysyisi erikseen painoasi? Pinnallinen m*lkku kehen ei kannata tuhlata aikaa, kenties? Olen itse nainen ja silti ymmärrän varsin hyvin miehiä kenelle myös naisten pinnallisuus on turn-off.

Wau! Tämähän oli vallan järkevä kommentti. Ihan sivusta

Vierailija
212/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kunnollisuus tarkoittaa sitä ettei katso liikaa netflixiä? 😂

Kyllä liika on liikaa, tarkoitan että jos joka päivä kaikki aika menee tyyliin someen, Netflixiin ja aina on se sidukka niin eihän se mun juttu ole. Mä en ole vielä koskaan katsonut Netflixiä ja enkä mä kyllä ole somessakaan. En myöskään pelaa koskaan, niin ja en kalasta.

Eli siis kunnollinen ryyppäämätön, ei-väkivaltainen sohvaperunanainen ei riitä? Kappas.

No valitettavasti ei. Mun elämästä siinä jäisi liian paljon pois.

Voisko olla että samasta syystä pelkkä kunnollisuus ei nyt sitten ole riittävä pariutumisvaltti naistenkaan silmissä enää?

Voi. Mutta ero on kyllä siinä, minä otan asioista selvää aina positiivisin mielin ja ymmärrän että ei tietenkään aina voi mätsätä. Nainen on alusta asti kovin passiivinen ja negatiivinen vaikka ei ole edes kokeillut.

Se on kyllä jännä ilmiö, että mitä pidempään miehen (sallinet yleistyksen kun yleistit itsekin naisista) kanssa vaihtaa viestejä, sitä vähemmän häneen haluaa tutustua. Se ei montaa viestiä vaadi.

Totta jos noin ääneen sanoo. Mutta ajatteletko että nainen sanoo miehelle sen ääneen aivan suoraan ja joka ikinen kerta sitä pitää lähteä aivan pohjalta todistelemaan toisin...? Eihän se voi niin olla että kaikki yleistetään samanlaisiksi.

Juurihan itse teit niin naisten suhteen? Kovin on epäjohdonmukaista nyt 🤔.

Täällä, koska aiheesta ketju, mutta en koskaan esim Tinderissä.

Vierailija
213/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä nyt näe tässä vaatimuslistassa mitään mistä loukkaantua. Yhteiset elämäntavat ja mieltymykset kantaa suhdetta.

Itsellä on pari ylipainoista exää. Ei ne kilot häirinneet, vaan se mitä se toi tullessaan, komeita ne oli mun silmissä silti.

Uniapnea, josta seuraava flegmaattisuus, mitään ei jaksanut tehdä. Ja se ainainen valitus niistä omista kiloista, mutta asialle ei mitään voinut tehdä.

On tuo nykyinenkin ylipainoinen, mutta jaksaa panna, kävelee ripeämpään ja enemmän kuin minä, vaikka itse lenkkeilen ja olen hoikka.

Tässä kerrankin tuntuu olevan aidosti mies, joka pyytää liikunnallisuutta koska siitä itsekin tykkää ja haluaa harrastaa yhdessä, ylipaino ei tunnu olevan esteenä.

Toivon, että löydät seuraa joka harrastaa kanssasi ja jonka kanssa haluat harrastaa.

Itse pysyisin matkassa mutta olen allerginen koirille ja kylpylät on kauhistus, mieluummin keikalle tai vaikka halkometsään :D

Vierailija
214/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma oli, vaihdoin miehiin.

-m

Oletko trolli? Jos et niin kerro miten se käy. Oikeasti kiinnostais tietää.

Vierailija
215/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen aina löytänyt seuraa kaikkialta, mutta parisuhteeseen en ole tohtinut ryhtyä, kun ihan jokaisella ystävälläni seksi vähenee parisuhteessa ja seksi on mulle tärkeä asia. Onneksi saan seksiä verraten helposti, eli ei mulla ole suurempia ongelmia. Mitä olen sivusta seurannut muiden parisuhteita, niin kaikki on muuttuneet materialistisiksi ja ennen niin mukavat kaverit tekee kotonaan remontteja joista he eivät itse edes tykkää. Seksiä on ehkä juuri ja juuri kerran viikossa. Parisuhde ei näyttäydy mulle kovin positiivisessa valossa myöskään kun käyn kavereilla kylässä. Kaikkea pitäisi olla tekemässä, ihan kuin se elämä pitäisi saada jotenkin valmiiksi. Jos joskus olen parisuhteessa ei tulisi mieleenkään pyytää sitä naista hoitamaan jotain asioita mitä minä haluan esim vaikka moottoripyörän huolto, mutta pintaremontti pitää tehdä sen naisen mieliksi. Tietenkin kotityöt tehdään pilkulleen puoliksi, eikä se moottoripyörän huolto ole kotityö, vaikka kyydissä ollaan mielellään. En ihan ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
216/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletko sä jo 55?

Olen 35 ja mulla on mies (ihan oikeassa elämässä tutustuttiin, edellinen oli samoista työkuvioista, sitä edellinen oli veljen kaveri, vuosien suhteet kaikissa). On mulle kaupassakin tultu juttelemaan. Jopa samassa kerrostalossa asuva pyysi treffeille joskus. Kai se tulee silloin parhaiten, kun sitä ei etsi vaan on tyytyväinen itseensä ja elämäänsä.

Kaverini löysi pitkäaikaisen parisuhteen wowista.

Kyllähän noista tinder-pareista kuulee television hääohjelmissa, mutta onko ne sit kestäviä, ainakin tuntuu että jo telkkarissa kinastellaan.

Vierailija
217/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä nyt näe tässä vaatimuslistassa mitään mistä loukkaantua. Yhteiset elämäntavat ja mieltymykset kantaa suhdetta.

Itsellä on pari ylipainoista exää. Ei ne kilot häirinneet, vaan se mitä se toi tullessaan, komeita ne oli mun silmissä silti.

Uniapnea, josta seuraava flegmaattisuus, mitään ei jaksanut tehdä. Ja se ainainen valitus niistä omista kiloista, mutta asialle ei mitään voinut tehdä.

On tuo nykyinenkin ylipainoinen, mutta jaksaa panna, kävelee ripeämpään ja enemmän kuin minä, vaikka itse lenkkeilen ja olen hoikka.

Tässä kerrankin tuntuu olevan aidosti mies, joka pyytää liikunnallisuutta koska siitä itsekin tykkää ja haluaa harrastaa yhdessä, ylipaino ei tunnu olevan esteenä.

Toivon, että löydät seuraa joka harrastaa kanssasi ja jonka kanssa haluat harrastaa.

Itse pysyisin matkassa mutta olen allerginen koirille ja kylpylät on kauhistus, mieluummin keikalle tai vaikka halkometsään :D

Ensin piti riittää se että nainen on kunnollinen. Sanotko ettei ylipainoiset ihmiset voi olla kunnollisia?

Vierailija
218/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen aina löytänyt seuraa kaikkialta, mutta parisuhteeseen en ole tohtinut ryhtyä, kun ihan jokaisella ystävälläni seksi vähenee parisuhteessa ja seksi on mulle tärkeä asia. Onneksi saan seksiä verraten helposti, eli ei mulla ole suurempia ongelmia. Mitä olen sivusta seurannut muiden parisuhteita, niin kaikki on muuttuneet materialistisiksi ja ennen niin mukavat kaverit tekee kotonaan remontteja joista he eivät itse edes tykkää. Seksiä on ehkä juuri ja juuri kerran viikossa. Parisuhde ei näyttäydy mulle kovin positiivisessa valossa myöskään kun käyn kavereilla kylässä. Kaikkea pitäisi olla tekemässä, ihan kuin se elämä pitäisi saada jotenkin valmiiksi. Jos joskus olen parisuhteessa ei tulisi mieleenkään pyytää sitä naista hoitamaan jotain asioita mitä minä haluan esim vaikka moottoripyörän huolto, mutta pintaremontti pitää tehdä sen naisen mieliksi. Tietenkin kotityöt tehdään pilkulleen puoliksi, eikä se moottoripyörän huolto ole kotityö, vaikka kyydissä ollaan mielellään. En ihan ymmärrä logiikkaa.

On kovin helppo sanoa, ettei parisuhteeessa olisi odotuksia, kun ei ole ollut parisuhteessa. Yhteinen arki asettaa odotuksia ja velvoitteuta molemmille. Siitä ei pää se mihinkään.

Vierailija
219/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähän genren hyllyrivi olisi hyvä? Naispuolisen ystäväni puolesta vaan kyselen.

En tiedä, mutta mutsi on neuvonut että mieheltä pitää kysyä neuvoa ja apua johonkin ja siitä juttu lähtee sujuvasti 😁

Tätä olen testannut itsekin ja aika hyvin on toiminut. "Miten tää mikro toimii, kun mulla on ihan erilainen", (no kyllä mä tiesin miten mikro toimii, mutta en keksinyt muuta kun mies oli vieressä siinä hetkessä) heti nousi auttamaan, puheltiin ruuasta ja siitä se lähti.

Ehkä voisit mennä kysymään suosituksia, onkohan tämä kirjailija kirjoittanut muuta, oisko toi hyvä, mitä mieltä tästä jne. Kai siinä voi kahvikutsun esittää sivulauseessa "oispa kiva jutella näistä jonkun kanssa".

Vierailija
220/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn matkassa. Kylpylöitä inhoan, joten saisit mennä itseksesi. Odotan sinua sängyssä kirjan kanssa 🥰.

No koska et tykkää kylpylöistä niin voimmehan valita illaksi jonkin sinun mieleisesi aktiviteetin, koska meitä on kaksi niin tottakai molempien mielipiteitä kuunnellaan.

Jospa vain käydään kävelyllä ja rakastellaan loppuilta hotellihuoneessa?

Kuulostaa oikein hyvältä. Vain sinun ehdoillasi. Hellästi ja kunnioittavasti käsittelen sinua loppuun asti. Kokeeneena rakastajana tiedän mihin ryhdyin, sinä nautinnosta hymyillä saat🤗

Käsittelet minua loppuun asti? Käsittelet? Nyt lässähti vähän romanttiset fiilikset.

Tässäpä pähkinänkuoressa aika monen ystäväni pieleen menneet Tinder-chatit. Juuri ennen treffejä mies laittaa ei-niin-nappiin-menneen seksuaalissävytteisen viestin. Pahin on sängyssä otettu selfie, jossa kieli ulkona!