Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko liian tyttömäistä ostaa 3 ja 5v pojille...
11.11.2006 |
Brion leikkihella ja sellainen lastenkeittiö kaikkine tarvikkeimeen
Kommentit (3)
Meilläkin on leikkikeittiö joilla pojat 3 ja 4v leikkivät. Ostettiin jo kun esikoinen oli vasta vuoden ikäinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että siltä pohjalta kannattaa lähteä miettimään.
Älä opeta poikiasi tulevien vaimojen passattaviksi... Eli osta ihmeessä.
Alue: Aihe vapaa
Jos poikasi niillä oikeasti haluavat leikkiä niin miksi et voisi ostaa. Leikkiihän pikkutytötkin autoilla ja muilla ns. poikatavaroilla.