Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia sukupuolen korjauksesta?

Vierailija
12.12.2022 |

Minä olen jo lapsesta saakka ollut tyttömäinen. Tykkäsin leikkiä nukeilla ja barbeilla, tykkäsin pinkistä väristä jne.. Teini-iässä kun kuulin koulussa transseksuaalisuudesta, tajusin että olen syntynyt väärään kehoon. Olen siis oikeasti tyttö, enkä poika.

Nyt olen 20-vuotias mtf (male to female), olen hakenut trans-polille. Ajattelin mennä sulupuolen korjausleikkaukseen. Haluaisin vaan kysyä, että säilyykö esimerkiksi seksuaalinen nautinto leikkauksen jälkeen, onko jotain mitä olisi hyvä tietää? Onko kukaan käynyt sellaisessa leikkauksessa täällä, tai tunnetteko ketään kuka olisi käynyt? Kiitos.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sukupuoli muutu vaikka kuinka leikeltäis

Vierailija
2/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten kirjo on laaja, elä ja tee mitä haluat, löydät historiasta esimerkkejä kaikenlaisista miehistä. Ei tarvitse vaihtaa elimiä.

- tutkimustuloksia: nautinto on vaikeaa tai mahdotonta, mutta harva kertoo totuuden. 

Leikatulle alueelle muodostuu arpikudosta, elimet eivät toimi halutulla tavalla.

Hyvä tietää että iso osa katuu leikkausta ja ryhtyy toimiin ymmärrettyään sukupuolesta jotain olennaista, se on aivoissa, kokemuksissa, kehollisuudessa elää omana itsenään oman DNAn mukaisesti ja koko irolla.

Sukupuoli tai seksuaalisuus ei ole genitaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut. En saanut piniä jalkojen väliin vaikka toivoin. Sitä olisi ollut kiva räpeltää.

Vierailija
4/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Setaan. Siellä on paras asiantuntemus ja vertaistuki.

Tällaisella keskustelupalstalla et saa asiallisia, viisaita vastauksia.

Vierailija
5/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten kirjo on laaja, elä ja tee mitä haluat, löydät historiasta esimerkkejä kaikenlaisista miehistä. Ei tarvitse vaihtaa elimiä.

- tutkimustuloksia: nautinto on vaikeaa tai mahdotonta, mutta harva kertoo totuuden. 

Leikatulle alueelle muodostuu arpikudosta, elimet eivät toimi halutulla tavalla.

Hyvä tietää että iso osa katuu leikkausta ja ryhtyy toimiin ymmärrettyään sukupuolesta jotain olennaista, se on aivoissa, kokemuksissa, kehollisuudessa elää omana itsenään oman DNAn mukaisesti ja koko irolla.

Lähde sille, että nautinto olisi vaikeaa? Luin juuri Ylen artikkelin, jossa sanottiin että nautinto säilyy. Haluan myös vaihtaa sukupuolta, koska minusta tuntuisi paljon paremmalta olla naisen kehossa, voisin olla oikea minä. Ap

Vierailija
6/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde sille, että nautinto olisi vaikeaa? Luin juuri Ylen artikkelin, jossa sanottiin että nautinto säilyy. Haluan myös vaihtaa sukupuolta, koska minusta tuntuisi paljon paremmalta olla naisen kehossa, voisin olla oikea minä. Ap

Luuletko että joku vastaisia totuudenmukaisesti kyselyyn vuosikymmenien prosessin ja vaikeiden leikkausten jälkeen? Asia on tabu ja sellaiseksi jää.

Ainoastaan katuvat kertovat rehellisesti.

Lisäksi yksi pointti: en itse laittaisi jotain DNA miestä jolla on piniksestä kurottu teko-vikina. 

Ja lievä ylähuulikarvoitus edelleen.

Vierailija
7/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auto eroottiseksi jâä elämä, koska vaikea saada kavereita ja x-kavereita. Muiden on vaikea suhtautua, pakko pyöriä omissa vaihto-porukoissa.

Vierailija
8/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen, jos olet tosissasi, lue tätä palstaa. Saat sieluusi vamman.

Vierailija
9/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimassa transnainen on arkea. Ladyboy klinikoilla tehdään rutiinisti sukupuolen vaihdosleikkauksia.

Vierailija
10/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Melkoisen transfoobinen foorumi tämä vauva. Ap

Vierailija
11/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thaimassa transnainen on arkea. Ladyboy klinikoilla tehdään rutiinisti sukupuolen vaihdosleikkauksia.

Heille uusi keho on tuotantoväline, eivät he ole hakemassa nautintoa, koska ei se kuulu kulttuuriin että nainen nauttisi, nainen on palveluntuottaja. 

Ei heille haittaa vaikkei tehty vehje tuntisi yhtään mitään, koska onhan heille varmaan jätetty eturauhanen...

ja sen kautta mahdollinen onni.

Vierailija
12/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korjannut ja ei mitään ongelmia. Pissavehkeet toimii ja ei mitään ongelmia.

Vierailija
13/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Melkoisen transfoobinen foorumi tämä vauva. Ap

Mitä luulet? Boomerien mielestä mies tuo leivän pöytään ja nainen palvelee. Laita meiliä Thaimaahan.

Vierailija
14/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden puolesta olen jonkinverran ollut tekemisissä sukupuolen korjauksen tehneiden kanssa ja siis todella paljon psyk. ongelmia. Vaikea leilkkaus ja usein hankalaa kuitenkin sitten sopeutua. Mietihän viel; olet nuori ja aikaa on!

Vierailija
15/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei kokemusasiantuntija Pertti nyt vastaa. Pertti kirjoittelee palstalle usein "naisena minä....", mutta ajattelytyyli hänellä on edelleen hyvin miesmäinen.

Vierailija
16/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korjannut ja ei mitään ongelmia. Pissavehkeet toimii ja ei mitään ongelmia.

Hyvä että ei ole mitään ongelmia. Sinulla ei ole mitään ongelmia. Oletko varma ettei sinulla ole mitään ongelmia?

Vierailija
17/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varför stympa könet då problemet är mellan öronen?

Vierailija
18/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töiden puolesta olen jonkinverran ollut tekemisissä sukupuolen korjauksen tehneiden kanssa ja siis todella paljon psyk. ongelmia. Vaikea leilkkaus ja usein hankalaa kuitenkin sitten sopeutua. Mietihän viel; olet nuori ja aikaa on!

Mikähän se sun "työnkuva" oikein on.

Vierailija
19/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan tautalla on kehonkuvan ongelmia ja syömishäiriöitä, ne tulisi ennaltaehkäistä ja hoitaa ennen mitään muuta.

Vierailija
20/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostai enemmänkin sukupuolen tuunaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi