Ei ole varaa viettää joulua
Ensimmäistä kertaa jää joulu viettämättä. Tilillä 50e ja sillä pitäisi pärjätä 2.1 asti. Toivottavasti teillä muilla on hyvä joulu
Kommentit (45)
Älä vietä sitten.
Minäkään en vietä. Tosin syynä ei ole rahan puute, vaan tämän krääsänpalvonnan inhoaminen.
En minäkään vietä,vaikka rahaa on.
50 eurolla ei edes selviä hengissä kolme viikkoa
Kerro miten oikeasti KUULUU viettää joulua. Luettelee joutessasi muidenkin juhlien aito, ainoa oikea etiketti.
Pääsiäinen, vappu, juhannus... Mitä näitä nyky kaupan juhlia onkaan.
Rahaa on kokonaista 33 senttiä loppuvuodeksi. Ovikranssi tervehtii ulko-ovessa ohikulkijoita ja kynttelikkö luo valoaan. Kuluneen vuoden olen viettänyt sen verran siivosti, ettei onneksi tarvitse lepytellä kanssaihmisiä tarpeettomilla tavaroilla jotka ostetaan rahalla jota ei ole (lue luotolla).
.
Iloa ja valoa AP:lle ja kaikille muillekin!
Jos oikeesti olisi vain 33cnt niin kuolisit jo parissa päivässä
Kuivamuonat pian loppu ja tilillä 4 euroa. Pelottaa.
Olen viettänyt elämäni jouluista ehkä puolet töissä, usein tehden tuplavuoroa. Rahaa riittää jouluun ja joulun jälkeenkin. Suosittelen työntekoa!
Leipäjono? Diakoniatyö? Koettakaa hakea apua, joilla tili vähissä.
Miksi joulua pitäisi edes viettää. Pelkkää rahantuhlausta, ylensyömistä ja osalla sukulointi teatteria. Pelkkää kulissia ja pakkopullaa ja lopussa tilipussi tyhjä. Käteen jää pelkkä vi tutus.
Mikä pakko sitä joulua on viettää, jos kokee että siihen ei rahat riitä. Jos halut viettää, niin vietä sitten tammikuussa tai vietä ilmainen joulu joulukuussa. Ei jouluun ole pakko käyttää rahaa.
Itse en vietä joulua, vaikka rahaa olisi.
ei tule hiilidioksidia, kun köyhillä ei ole enää varaa elää. hienoa.
t:vihreä
Ap tässä. Olen liikuntarajoitteinen enkä pääse hakemaan apua. Eikä diakonia auta kuin lapsiperheitä
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen liikuntarajoitteinen enkä pääse hakemaan apua. Eikä diakonia auta kuin lapsiperheitä
Soittamalla saa apua kotiinkin. Vapaaehtoiset tuovat. Tosin joulun viettoon riittää kaapista pari koriste-esinettä, jos kovin on tiukkaa. Jotainhan sitä on tietysti syötävä joka tapauksessa, siihen ne vähäiset rahat.
Mitens sitten menit törsäämään kaiken suunnittelematta rahankäyttöä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se muitakin koskee kun lapsiperheitä. Helpompihan se on istua vaan kotona tekemättä asioille.
Vierailija kirjoitti:
Kuivamuonat pian loppu ja tilillä 4 euroa. Pelottaa.
Voimia ja hyvää joulua sinulle ja muille. Muistakaa että olette tärkeitä.<3
Vierailija kirjoitti:
Mitens sitten menit törsäämään kaiken suunnittelematta rahankäyttöä
Joo törsäsin lääkkeisiin joita ilman olisin jo kuollut. Kannattaisiko tulla ulos sieltä tynnyristä?
Vierailija kirjoitti:
Diakonia auttaa muitakin. Minulla ei ole miestä eikä lapsia ja olen saanut apua.
Saajan tuolla jo viinapullon ja lanttulaatikkoa alesta.