Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olette eksien kanssa tekemissä eron jälkeen?

Vierailija
12.12.2022 |

En ole itse eronnut aikaisemmin. Ensimmäinen vähän vakavampi treffailu päättyi viikonloppuna. Mies jutteli, että hän viettää kotonaan joulun ja uudenvuoden. Ei tässä mitään, tottakai ihminen saa viettää joulunsa ja muun aikansa missä haluaa. Se, missä itselläni tuli suru oli kun hänen eksänsä on kuulemma hänen seuranaan ja he viettävät kahdestaan pyhät. Heidän erostaan on ilmeisesti neljä kuukautta nyt. Ihmettelen tätä, että vietetään eksän kanssa aikaa noin tiiviisti eron jälkeen, että joulut ja muut pyhät. En halunnut sekaantua heidän eroonsa enempää, joten sanoin etten halua jatkaa tapailua ja perustelin kuten edellisessä lauseessa. Tuli olo, että eivät ole eronneet ja mies on vain käyttänyt minua. Seuraava ajatus oli, että olen ihan tyhmä kun tälläistä ajattelen, tottakai eronneet voivat myös viettää aikaa keskenään. Joskus lokakuussa mies sanoi, että ei halua kutsua minua hänen luokseen sillä naisen tavaroita on edelleen asunnossa: takkeja naulakossa, vaatteita kaapeissa ja kenkiä, myös jotain kosmetiikkaa. Sen jälkeen emme ole puhuneet, että kävisin hänen luonaan, koska sanoin etten ole tulossa harrastamaan seksiä asuntoon, jossa on naisen tavaroita.

Kysyn teiltä, arvon raati, että miten te olette olleet väleissä eron jälkeen? Käsittääkseni heidän eronsa sujui ihan nätisti ja mitään dramaattista ei ole tapahtunut. Ihmetytti vain tuo, että eksän tavaroita on edelleen eron jälkeen ja viettävät pyhiä yhdessä. Kauanko teillä on mennyt muuttaa asunnosta pois ja kuinka paljon vietätte aikaa eron jälkeen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hakeutui muutama kuukausi eron jälkeen taas yhteyksiin ja yhteydenpito on vaihdellut sen mukaan miten tällä mennyt sutinakavereidensa kanssa. Aina kun menee heikommin, itsesäälistä viestiä pukkaa ja viimeksi ilmeisesti jossain heikossa mielentilassa keskellä yötä halusi jopa tavata. Eipä näiden kanssa kannattaisi olla missään yhteyksissä.

Vierailija
22/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juttelen yhden eksän kanssa. Ollaan kavereita. En ole yhteydessä muiden eksien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus juttelen yhden eksän kanssa. Ollaan kavereita. En ole yhteydessä muiden eksien kanssa.

No miksi tämän yhden exän kanssa sitten pitää olla yhteyksissä?

Luultavasti ainut kiltti nynny niistä existä joka viitsii kuunnella ongelmia seukkukavereiden kanssa, vaikkei oikeasti kiinnostaisi pätkääkään.

Vierailija
24/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ja mun exä 15 vuoden takaa ollaan parhaat ystävät oltu erosta asti. Molemmilla on ollut kumppaneita toistemme jälkeen ja hän on nykyään naimisissakin, mutta ystävyys jatkuu. 

Muiden eksien kanssa en niin usein ole tekemisissä, vaan enemmän kaveri tai hyvänpäiväntuttu. Mutta kun nyt tuo yksi oli oikea sielunkumppani, vaikkei yhdessä asuen parisuhteessa sovittukaan yhteen, niin en näe mitään syytä sulkea ihanaa ihmistä pois elämästäni vain siksi, että yritettiin joskus seurustelua eikä se toiminut.

Eli olette molemmat erittäin epävakaita persoonia.

Vierailija
25/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exän kanssa yhdessä 28 v, josta 18 v naimisisa. Ei olla yhteydessä kuin jos jostain syystä tarvitsee sopia jostain lapsen raha-asioihin liittyvästä. Lapsi siis oli 16 v kun ero tuli, joten hoitaa itse yhteydenpidon isäänsä.

Vierailija
26/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Ollaan hyvissä väleissä.

Vierailija
27/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ainut kiltti nynny niistä existä joka viitsii kuunnella ongelmia seukkukavereiden kanssa, vaikkei oikeasti kiinnostaisi pätkääkään.

Ai mitä ongelmia? Jos mua vaivaa jokin niin puhun siitä mieheni kanssa.

Vierailija
28/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no seksiä harrastetaan muutama kerta vuoteen, muuten nähdään tai soitellaan pari kertaa viikossa. Nykyinen mies on paska ja ei tykkää et tehdään näitä aikuisten juttuja viellä.

Hyi helvetti!

Vierailija
29/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan exiä jos satun näkemään. Kuulumiset vaihdetaan mutta enempää ei olla tekemisissä.

Vierailija
30/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut siksi etten enää halunnut olla kyseisen ihmisen kanssa. Oli 20 yhteistä vuotta ja lapset. En missään tekemisissä ole hänen kanssaan.

Vierailija
31/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos ollaan exien kanssa "hyvissä väleissä" on jommalla kummalla edelleen helliä tunteita.

Vierailija
32/32 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole exien kanssa tekemisissä. Taustalla ei ole riitoja tai skismaa ainakaan tietääkseni, mutta ei vain olla enää yhteyksissä. Eikä oikeastaan ole tarvettakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi