Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~♥~SYYSSISTERS-04 WEEKEND~♥~

11.11.2006 |

Pino pystyyn!

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muut nukkuu. Ilma on kamala. Vettä sataa. Juuri kun eilen luvattiin Nekulle, et tänään pulkkamäkeen.. Eilen ulkoiltiin ja iltapvällä käytiin Jumbossa. Supistuksia sai reissut aikaan, mut loppuivat kun oli jonkin aikaa kotona sit istuskellut. Eli ei merkkejä, et isänpäivälahjaa olis syntymässä..pöh.. Mua alkaa jo etukäteen harmittaa, ellei nyt mummin ollessa synny! Nea on koko ajan lähdössä vauvaa kattomaan sairaalaan! :)

Meillä olis tarkotuksena mennä tänään syömään lähellä olevaan espanjalais tyyppiseen ravintolaan syömään ja mieheltä kyselin, et mitäs hyvää syötäis kahvin kanssa, niin halus vaan kaupasta Dajm-kakun, mikä on sen suosikki! No eipä tartte alkaa leipomaan! :) Nekku saa sit antaa kortin ja lahjan.

G: Yhdessä olo perheen kesken vaan, kyläily, mitä nykyään liian harvoin tapahtuu. Saunasta haaveilen.

Kukkuulle hali ja siunausta. Mä itken usein, mutta tuntuu että sinä tarvitsisit nyt erityistä tukea! Pidäthän huolen itsestäsi!

Mimmu, voi kurjuus kun teitä koetellaan! Nyt hus pois taudit heti! Jaksamisia!

Reelin perheeseen paranemisia ja supistuksia sinne!

Jatu, kiva et oli hyvä reissu!

Aavis, toivottavasti pääset kohta jonnekin homehtumasta! :) Ja että uniasiat sujuisi hyvin!

Pitäs mennä Nekkua herättelemään, et unet ei venyis liikaa.. Mukavaa isänpäivää ja sunnuntaita kaikkien ihanien syysäitien perheisiin!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv39+1

Vierailija
22/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks Kukkuulle lämpöinen hali!!! Mä itken myös paljon, myös silloin kun en ole raskaana (tätä hormoonimyllerrystähän ei lasketa), mielialat vaihtelee usein mutta musta on parempi päästää paha olo pois kun jättää se sisälle myörimään. Mun itkuihini ei aina ole mitään kunnon syytä edes, ja rauhoittuminen tapahtuu metsässä kävellen, miehen sylissä nyyhkyttäen tai sitten vaan parkumalla paha olo pois.

Mutta jos sulla paha olo jatkuu pitkään, ruokakaan ei maistu eikä mikään välillä kirkasta mieltä, pyydä apua. Olet meille tärkeä!!!!!!!!

meidän isi nukkuu vielä, poitsu kattelee piirryttäjä, mä alan valmistaa aamiaista. Hemmottelen isiä itsejauhetulla kahvilla ja kunnon tuhdilla irlantilaistyylisellä aamuaisella, munia ja pekonia ja leipää.

Mukavaa isänpäivää kaikille!!

äitikuu rv 36+5, taaperoinen ja vieläkin nukkuva isi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävät.

Kivointa lauantai-iltana perheen kanssa on syödä hyvin siistissä kodissa kynttilöiden valossa. Olla vain.

Mieltäylentävä ilma. Tänään piristäisi kuulla ilosia syntymäuutisia :-)

Kukkuu

Vierailija
24/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin Kukkuulle halaus. Itku on joskus hyvä asia, muttei jos jatkuu ja jatkuu. Jutteletko asiasta jonkun kanssa?

Mimmun oksennuskyläily kuulosti kamalalta. Toivottavasti paranette pian.

Aavis, ymmärrän, mitä tarkoitat. Vaikka asumme kaupungissa, joskus tuntui, ettei ikinä käy missään tai tee mitään.

Meidän iskä sai pari korttia, pullaa (tarhantädin lepomia, kun V oli pois alku viikon ;)) ja kirjan. Kakkua ei tehty, mutta ostin possuleivokset. Huh, tulipahan ainakin makeaa, niin olivat ällöjä, että söin vaan vähän peräpäätä. Otso sanoi lahjakirjasta, ettei sitä sitten tartte palauttaa (kirjastoon) :).

Perjantaina vietin illan hyvien ystävien ja ruuan parissa. Olen onnellinen ja etuoikeutettu, kun minulla on ihania ystäviä. Heidän kanssaan on helppo olla, kun tuntee ihmisen yli 20-vuoden takaa ei tarvitse teesekennä tai esittää. Ainoa vika on, että illat venytvät ja aamulla ei osaa nukkua.

Eilen sitten vietettiin koti-iltaa. Päivällä haettiin Otsolle toppahousut ja Valmalla takki ja housut. Olin ajatellut odottaa aleihin, mutten enää uskaltanut, kun koot ja mallit alkoi olla aika vähissä. Olin aika reipas, vaikka olin nukkunut vain 4 h edellisenä yönä.

Tänään messuille, pääsisköhän lenkille sitä ennen? Taitaa sitten sataa.

Pilette

Vierailija
25/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin täällä toiveekkaana kuikuilen josko olisi syntymäuutisia luettavaksi.

Meillä isä sai aamiaisen sänkyyn, kaulahuivin ja dvd:n (" maanalainen armeija iskee jälleen" , sopivaa viihdykettä työn vastapainoksi, ajattelin). Ja suklaata. Tyttö ja minä olimme askarelleet kortin. Perjantaina isä sai jo päiväkodissa siellä askarrellun kortin sen aamupalan yhteydessä, samoin lahjaksi oli tyttö askarellut siellä sellaisen kehystetyn taulun johon oli sormiväreillä painanut kätensä jäljen :) Suloinen. Mies saa viedä sen työhuoneeseensa.

Meillä ei ole kakkua lainkaan, mies ei halunnut (kun se meillä jäisi kuitenkin syömättä, kumpikaan ei järin kakkujen perään olla). Sen sijaan ajattelin kokkailla jotakin tosi tosi herkkua :)

Tylsää kun ulkona on tuollainen keli :( Mekin suunnittelimme lähteä pulkkamäkeen mutta ei nyt tuonne viitsi lähteä, sataa näköjään lisää räntää ...

Pile, minäkin usein mietin kuinka ihanaa kun on hyviä ystäviä. Siis tosiaan sellaisia jotka on tuntenut jo " ikuisuuden" ja joiden kanssa saa oikeasti olla ihan sellainen kuin on - ja tietää että ystävyys silti säilyy :) Hauskoja messuja! Luulen, että mun siskoni on myös siellä töissä tänään (oletko sinäkin töissä?)

Kukkuutta ajattelen edelleen lämmöllä, kerrothan oikeasti jos voimme jotakin tehdä?

Kivaa, rentouttavaa ja mukavaa isänpäivää kaikille.

Alli

Vierailija
26/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan olla jo liikenteessä, vaan ei olla. Nää isän- ja äitienpäivät on aika rasittavia, kun juostaan mummoloissa. Millonkohan sais itse nauttia omasta juhlapäivästään. No, viime keväänä mies vie syömään mut äitienpäivän brunssille ja se oli kivaa. Tosin ilman lapsia joka ei tunnu ihan oikealta sekään.

Kukkuulle iso hali! Minäkin kyllä huolestuin. Pyydä ihmeessä apua jostakin! Vie edes lapset mummolaan välillä. Ihan oikeasti, yksin ei tarvitse jaksaa kaikkea! Kukaan ei jaksa loputtomiin eikä kuulukaan jaksaa!

Nyt on pakko mennä.... blaah.

T: Ynis

Vierailija
27/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu on alkanut isin toive herkuilla:paistettuja munia,pekonia,vaaleeta paahtoleipää,mango-appelsiini mehua ja kahvia.Sitten tein miehen lempparin,mangojuustokakun :-)

Lapset katto ohjelmia jaminäkokkasin,sitten kymmeneltä herätettiin isi.POika oli tehny tarhassa niin ihanan itkettävän kortin :´-)

Syödään tänään ihan kotona kun eilen käytii siel itikses,ei raha riitä kaikkee..mut kotona saa syödä rauhassa.Ja mies sano et tuo aamupala ja kakku on ne parhaat ruuat.

Poika alkoeilen lukemaan.On tavaillu lyhyitä sanoja esim.ei,no,isi..mut eilen luki lemmikkieläimet ja papukaijat :-)Nyt mielesää pyörii kaikki iltalehtien lööpit mitä sitten kassa jonossa tavataan..voih!Eikä tuosta taidosta voisi olla VAIN iloinen?!

Eilen taas vauva keskustelu..kai se vika :-( Mies ei vaan jaksa enempää,nämä kun ei ole mitään " helppoja" tapauksia vaan joka päikas saa olla vähä varuillaa mitä tapahtuu.Ja arkiki hankalaa..pojall piti taas lopulta karjasta et nyt pesulle..no vessassa ollu jo15min ja nyt alko pesee hampaita..en edes taho tietää mitä se on siel tehny?!

Ei varmaan lähetä kaunisee ilmaa mut jos laitetaa partsivaloja ni onhan se ulkoliluu??!!Onhan??

jatu

Vierailija
28/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä iskä töissä taas!

12sta työpäivästä 5 jäljellä juhuu!

Hilma soitti aamulla iskälle toivotti hyvää isänpäivää

ja lopuksi huusi:" Isi tuu kotiin jo espoosta!" :)

Tehtiin voileipäkakku ja kortit.Partakone oli lahjana,on ollut jo käytössä!

Syödään kotona,isi on varmaan ihan poikki kun tulee töistä.

Pappojen haudoilla käydään sit illemmalla.

VaraPapalle viedään kortti :)

Mä oon ihan poikki.Hilman kanssa ollut rankkaa mummolareissun

jälkeen.Kovasti uhmaa ja kokeilee rajojaan.Jäähypenkkiä on kokeiltu,halailua,ajatuksen toisaalla siirtämistä ymsyms.

Ensi viikolla mummo kuulemma uudestaa,jotta mä saan levätä.

Kiwaa!

Voi Kukkuu pieni jaksamista.Pyydä apua,yritä levätä!

Mä oon kans tosi itkuherkkä ja nyt on surua kaveriporukassa niinmelkein joka päivä tulee porattua.Joskus on jos taukoa pitkään itkusta niin mulle tulee sellainen lukko päälle että ei pysty enään itkeä.

Se on kauheaa.Äsken viimeksi itkin kun tultiin Hilman kanssa sisää hirveellä tappelulla :(

ViikkisG perhe,läheiset,sauna plus sidukka,

puhtaat pedit ja jotai pientä herkkua.

Joskus on ihana käydä tanssimassa mutta mielummin perjantaina tai sunnuntaina just sen takia et lauantaina saa olla kotona!

Mitäs vielä

Ainiin meitin Kirppuvauva on ruvennut nukahtamaan melkeen itsekseen sänkyynsä!!Jeeeee

Eilen annoin tissiä,sit röyhty ja laitoin omaan sänkyyn niin varmaan puoli tuntia oli vielä hereillä ja sit rupes nukkuu ihan tyytyväisenä.

Se tissille nukutus on jotenkin niin raskasta kun siinä menee aikaa

ja ei kyllä ole kauhean järkevääkään olla tissilllä pari tuntia!!

Päikkärirytmi on kyllä ihan hakusessa.Kirppu nukkuu 2-6 päiväunet

ja kesto 15min-4h

Yhtään ei tiedä!Nyt on nukkunut vaunuissa kohta 2h

se on ihme!!!

Kauhea puheripuli tuli

Nyt tilaa muille

Ramika ja Ihkut Likat

Vierailija
29/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on sellainen olo, että meidän perheen kyläilyn jälkeen ei kenenkään tee mieli sanoa, että tervetuloa uudelleen:( Oltiin äsken siis mun vanhemmilla ja heti sisääntullessa alkaa esikoinen kiljua, ettei halua riisua itse (terkkuja vaan Jatulle omatoimisuuden suhteen). Sitten lopulta sai vaatteensa pois ja leikki vähän aikaa, kunnes tuli ruokailun aika. Alkoi kiljua, että haluaa äidin viereen. No, oltiin jo erilailla asettauduttu ja mulla ei luonne anna periksi alkaa säätää kaikkea toisen oikkujen takia. Huusi siihen asti, että mies oli syönyt ja sitten tuli miehen paikalle mun viereen. Alkoi syödä porkkanaraastetta (pelkästään) ja sitten otti leipää ja alkoi itse voidellakin sitä. Jostain tuli sitten ilmi, että se ei ollutkaan margariiniä vaan voita ja siitähän se ilo taas irtosi. Loput jätän teidän mielikuvituksen varaan, mutta sitä taistelua riitti pullan, kakun yms. takia, kun mun mielestä niitä ei sillon saa, jos ei syö ruokaansa nätisti. Eikä kyllä muutenkaan ollut ansainnut enää mitään. Meidän äiti sitten selittää taas, ettei voi antaa mitään, kun äiti ja isi kieltää. Eli me vanhemmat ollaan niitä hirviöitä, ei se lapsi joka kiljuu ja huutaa koko vierailun ajan joka asiasta. Sanoi kyllä sitten esikoisellekin, että hänellä on jo ihan paha mieli, kun tyttö on vaan huutanut koko ajan. Mutta siitä hyvästäkö pitäis saada antaa pullaa, kakkua, karkkia yms.

Näitä ikuisuusjuttuja taas, huoh! Meillä on tosi kiva isänpäivä täällä menossa, kuten huomaatte.

Mies sai aamulla collegehousut joita toivoi itse, kun ei ole moneen vuoteen omistanut ja nuhraa kaikki farkkunsa kotona. Esikoinen oli leiponut pikkuleipiä päiväkodissa ja tehnyt kortin. Pienempi oli tehnyt taulun jossa oli isin kuva askarreltuna. Vaari sai ja ukki saa illalla tyynyliinan johon esikoinen kirjotti kangasväreillä eilen " vaari" ja " ukki" ja piirsi jotain autoja yms. lisäksi. Hyvä idea, mutta harmittaa, kun ne värit jää niin karkeiksi kankaalle, ettei niillä hullukaan voi nukkua. En tykkää, jos jää vaan kaappiin lojumaan. Ketä ne siellä ilahduttaa. Onneksi meidän isä ainakin itse sanoi, että voihan sen kääntää toisinpäin yön ajaksi.

Nyt on pienempi unilla. Ei taas ole tänä viikonloppuna kovin suosiolla mennyt päikkäreille.

Omaa napaa, kuten tuntuu nykyään aina tulevan:(

T: Ynis

Vierailija
30/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei ihan isätöntä sentään, mutta mies lähti tänäänkin töihin aamutuimaan ja tulee illalla.

Eilen leivoimme lasten (+ yhden lainalapsen) kanssa suklaapiirakkaa, johon kirjoiimme nonparelleilla " isi" . Illalla sitten oli keittiön pöydällä odottamassa piirakka ja lasten kortit ja lahjat. Minä en ostanut mitään, mutta kaikki kolme lasta olivat tehneet kivan kortin ja askarrelleet lahjat.

Mukavin lauantai-illan tekeminen on tietenkin jotain yhdessä perheen kanssa. Pizza, sauna + joku peli.

Kerroin miehelle, miten Antsan päiväunittaminen oli kestänyt. Hän meinasi, jotta " Voi ei, unohdin kertoa, että poika pitää nukuttaa päiväunille vieressä meidän sängyssämme. Sitten voi lähteä pois, kun on nukahtanut" .. Niin tein siis tänään ja Antsa nukahti muutamassa minuutissa (sanoi toki ensin, että " Isi kukuttaa" ). Kaupassa Antsan kanssa käydessämme sanoi lihatiskin täti pojalle kujerrellen: " Ai, sie olet kerrankin äidin kanssa likkeellä, etkä isin niin kuin normaalisti"

En saanut eilen siivottua, vaikka siisti koti tuntuisi mukavammalta. Hienoista alakuloa, tämän se teettää, kun on hetkellisesti yksinhuoltajana.

Mukavaa isänpäivän jatkoa siskot!

SaaMa

Vierailija
31/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, sitten vasta kun joku muukin kirjoittaa kurjuuksista. Että ynksylle vertaishali. Täällä filikset matalalla, johtuu meillä vanhempien riitelystä. Että se siitä kivasta päivästä. En edes tiedä mistä tapellaan, kumpaakin kai ärsyttää toinen. Ollaan tosin vielä murahtelu asteella, Motti vaan ei nuku, niin kohta sekin kuulee meidän välien selvitykset:(

Niin ja Motti on ihan mahdoton kiljumaan ja pyytää huutamalla. Ollaan kitketty sitä koko ajan pois, mutta mikään ei tunnu auttavan. Se on rasittavaa ja vielä kurjempaa jossain kylässä tai jos on vieraita. Että tiedän Ynis miltä se tuntuu!

Kukkuulle hali. Toivoisin sinulle jotain paljon parempaa. Pidä huoli itsestäsi ja pyydä apua, joohan?!*Huolissaan olemme sinusta*

Parempaa Isänpäivää muille!:)

Aavis-joka murjottaa kirjallisuuskatsauksensa parissa, Motti-joka ei halua nukkua ja suuttui, kun isänpäiväpaketista ei tullutkaan autoa ja se päivänsankari, joka ei todellakaan sellaiseksi itseään tunne.

No niin, joukkoon liittyi myös Aaviksen huono omatunto.

Pahoittelen suodattimen puuttumista.

Vierailija
32/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten musta alkaa tuntua, että olen ainoa kurjuudesta ajoittain kärsivä! Eihän kaikilla muilla voi mennä koko ajan hyvin, eihän:)

Meillä kiljumisen estoon tepsii parhaiten (eli ei edes välttämättä tepsi mikään) totaalinen stoppi. Eli ei sais antaa pätkän vertaa periksi, koskaan. Mutta kuka silleen pystyy elämään? Eniten joskus ärsyttää kyläreissuilla se, että itselle ei sitä myötätuntoa välttämättä heru, vaan lapsia kyllä säälitään ja voivoitellaan. Tänään vielä toinen kyläreissu edessä. Anoppilaan. Koira taitaakin jäädä samalla reissulla hoitoon, kun minä lähden huomenna TiPi:n kotinurkille.

Lauantaig. Kai se ois iloista perheen yhteistä aikaa hyvän ruuan ja juoman parissa, mutta valitettavan usein se jää toteutumatta. Viime aikojen parhaat kokemukset on olleet niitä, että lapset kattoo elokuvaa ja me miehen kanssa syödään ja nautitaan vähän viiniä ruuan kanssa.

T: Ynis kera kiljusen herrasväen

Vierailija
33/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida meillä vielä tänä isänpäivä olla kuin yksi lapsi juhlimassa isää, on niin hiljaista masussa.

Kukkuulle iso hali ja rutistus päälle. Tukenasi täällä, vaikka minäkin nykyisin itken jo joka päivä, mutta syy on kai lähinnä turhautuminen ja odottaminen ja kyllästyminen ja...

Minä tosiaan ostin miehelle neulepaidan, oli kyllä itse sovittamassa et sattuu oikea/mieleinen kerralla, poika oli piirtänyt itse isille mukiin isin kuvan ja olipa mies otettu. Tosi kivan lahjan taas tarhassa keksineet. Pizzaa oli ruokana ja jätski odottaa vielä. Oli kaks kuiva kakkua ja eilen tehtyjä pipareita niin kakkua en nyt jaksanut vääntää.

No, taisi selvitä mikä on Lenniä kiukuttanut viime päivät. Ilmeisesti Enterorokko. käsissä ja jaloissa on sellaisia pieniä patteja ja tarhassa on kuulemma tosi paljon ollu just parilla viime viikolla tuota rokkoa. Lennillä ei kyllä ole niitä suussa (siis patteja/haavaumia), vaikka jostain vanhasta neuvolakirjasta katsoin et ne on yleisimpiä oireita. Kai se lämmönnousukin oli tuota. Katsotaan pääseekö tarhaan sit ens viikolla, vaikka ymmärsin tuosta kirjasta et kun tulee jo oireita niin ei enää tartu kovinkaan herkästi.

Oma tauti on vähän helpottanut, huonosti vaan nukkuu kun hengitys on aika vaikeaa pitkällään. Mutta oikein hyvää isänpäivän jatkoa kaikille.

Reeli, Lenni ja masukas 40+1 (jos menee yhtä pitkälle kuin Lenni niin vielä 10 päivää odotusta jäljellä.. )

Vierailija
34/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko isänpäivävauveleita tullut maailmaan :-)

Halaus ja jaksamista niin pienempien kuin suurempien ongelmien kanssa painiville.

Ollaan oltu leppoisasti viikonloppu poissa kotoa. Typyllä oli hauskaa likkakaverin kanssa. Ovat juoksennelleet ja halailleet koko viikonlopun. Aikuisilla oli hyvä mieli, kun lapset viihtyivät :-)

Isänpävälahjaksi Typy oli maalannut iskälle pahvikrakan ja Da Vinci koodi-dvd löytyi vielä yllärinä kortin alta.

Huomenna töihin, vaikka priimakunto vielä kaukana. Vahvat kortisonitabut ovat vielä ataraxin kanssa ruokalistalla. Onni onnettomuudessa on, ettei tämä reaktio tullut Typylle! (Varmaan ainoa asia mitä olen pilkullisesta ja puolikuumeisesta tilastani hyväksi löytänyt)

Nyt pinoa lukemaan,

Keilin

Vierailija
35/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin tekemään jopa täytekakkua iltapäivällä ja kaikki muut paitsi Neiti sitä jo söivät. Viime yö oli ihan hyvä, T itki yhdesti ja Neitikin nukkui 9,5 tuntia melkein yhteen putkeen. Itsekin mentiin nukkumaan heti ysin jälkeen, oltiin niin poikki koko perhe. Kukaan ei ole enää tänään oksentanut, Neitillä hieman löysä kakka.

Tänään iski sitten kamala siivousinto. Ihan niinkuin joskus kovan krapulan jälkeen (jollainen on ollut noin neljä tai viisi vuotta sitten). Ja isänpäivänä vielä... Nooh, pyykkiä olen taudin takia pessyt 5 tai 6 koneellista. Lisäksi järjestelin kaapit ja vaatehuoneen (inhokkihommaa!) sekä pesin akvaarion sekä alakerran vessan perusteellisesti. Myös sellainen yleissiistiminen koko talossa. Koirien kanssa kävin pitkän lenkin äsken. Niinkuin joku-Ayap?- sanoi viisaasti; itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt!

Kukkuulle voimahali! Kuulosti aika kurjalta tuo sinun tilanne. Onko sinulla apua jos/kun tämä meidän antama virtuaalituki ei riitä?

Ynskylle myös voimia. Tiedän tunteen....

Kiva, ÄK, että lehti oli oikea ja että se tuli niin nopsasti perille. Ajattelinkin, että olisiko ne just ne saunajutut, joista olit kiinnostunut. Oikein arvaisin :D

Gee: Itku... en tiedä, mikä on liikaa ja mikä ei. Kait se on yksilöllistä sekin. Jos on herkkä nauramaan, niin silloin on yleensä myös herkkä itkemään.

Gee: Lauantaina olisi kivaa viettää rauhaisaa iltaa kotona, saunoa, herkutella, lapsetkin olisivat kiltisti eivätkä kiukkuaisi, joku muu tekisi nämä pakolliset iltakuviot pesut, pisut, ruoat, hampaanpesut jne lapsille. Sitten saisi vain oleskella takkatulen ääressä ja jaksaisi valvoa pidempään kuin kymmeneen (heh!) ja sitten vielä saisi aamulla nukkua niin pitkään kuin haluaisi. ***utopiaa***

Nyt tuli tarpeeksi omaa (hiukan laihtunutta) napaa. Voikaa hyvin!

Mimmu ja lapset x3

Ps: Vielä kerkeäisi niitä uusia isänpäivälahjoja putkahtaa maailmaan. Lähinnä Enkeli ja Reeli.... Äk, Tomera, Tea, Leanna ja muut saa vielä odotella....

Vierailija
36/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni piereskeli tuossa aikansa, sanoi itsekin " kylläpä haisee hyvälle" ja sitten kakkasi sellaiset vellit, ettei mitään rajaa. Sitä se tekee kun syö solkenaan pastilleja (sokerittomia, keinotekoisesti makeutettuja) ja purkkaa. Mummulassa hilaa aina keittiönjakkaran kaapille ja hakee itse pastillia. Ruokaa ei ole tänään syönyt ollenkaan.

Kuinka pitkään tuota vihreää räkää voi katsella roikkuvan nenästä? Kun samalla nenä on niin tukkoinen, että huohottaen hengittää suun kautta syödessäänkin? Meinaan vaan että voisko olla poskionteloissa tuo räkä jo?

Kukkuulle sanon minäkin, että pidäthän huolta itsestäsi! Huolestuin minäkin siitä, ettet syö. Voimia paljon!

Meidänkin iskä sai aamupalaksi munia ja pekonia. Kakkua en tehnyt kun mentiin mun vanhemmille ja siellä oli sit kakkuakin. Koko päivä oltiin siellä. Olivat taas Onni ja serkkunsa aika mainioita ja hellyttäviä.

Meillä on ekaa kertaa nukuttu molempina aamuina viikonloppuna kasiin!!! Eilen Onni höpötti yli tunnin ennen kuin nukahti vähän ennen ilta kymppiä. Sehän yleensä tietää sit sitä aikasempaa aamua. 5.20 Onni heräs itkeen ja ajattelin, että nukkuis edes vielä kuuteen asti... No, itse heräsin kasilta ja sitten pian Onnikin. Onneksi, koska tuli katsottua elokuva (Tulkki) illalla ja päästiin vasta puoliltaöin nukkumaan.

Herätessään Onni vaan on nykyään aika oikukas hetken. Tänäänkin menin vissiin liian aikaisin toivotteleen huomenia kun höpötteli hyväntuulisena. Alkoi heti vinkumaan ja kitiseen. Mutta selvittiinpä siitäkin.

Parasta tekemistä lauantai-illaksi? Kun sais herkutella ja katsoa vaikka hyvän leffan parin sidukan kera rauhassa ilman huolta aamuheräämisestä! Tämä olsi toiveissa nyt. Mutta noin muuten tykkään jos vaan ollaan kotona koko perhe ja touhuillaan rauhassa kaikkea normaalia.

Itkusta en osaa sanoa. Sen vaan tiedän, että itse itken nykyään tosi harvoin. Ehkä liian harvoin.

Ynikselle varmaan tulee Oulun reissu ihan tarpeeseen;) Ymmärrän kyllä fiiliksesi ihan täysin!

Nyt pitää alkaa listaamaan väkeä tupareihin. Ajateltiin pitää ne 5.12. eli ennen itsenäisyyspäivää. Tuparit, pikkujoulut ja miehen keväällä olleet 3-kymppiset vois juhlia kaikki samalla kertaa.

Nyt tuli vain aikalailla omaa napaa.

T-P

Vierailija
37/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni piereskeli tuossa aikansa, sanoi itsekin " kylläpä haisee hyvälle" ja sitten kakkasi sellaiset vellit, ettei mitään rajaa. Sitä se tekee kun syö solkenaan pastilleja (sokerittomia, keinotekoisesti makeutettuja) ja purkkaa. Mummulassa hilaa aina keittiönjakkaran kaapille ja hakee itse pastillia. Ruokaa ei ole tänään syönyt ollenkaan.

Kuinka pitkään tuota vihreää räkää voi katsella roikkuvan nenästä? Kun samalla nenä on niin tukkoinen, että huohottaen hengittää suun kautta syödessäänkin? Meinaan vaan että voisko olla poskionteloissa tuo räkä jo?

Kukkuulle sanon minäkin, että pidäthän huolta itsestäsi! Huolestuin minäkin siitä, ettet syö. Voimia paljon!

Meidänkin iskä sai aamupalaksi munia ja pekonia. Kakkua en tehnyt kun mentiin mun vanhemmille ja siellä oli sit kakkuakin. Koko päivä oltiin siellä. Olivat taas Onni ja serkkunsa aika mainioita ja hellyttäviä.

Meillä on ekaa kertaa nukuttu molempina aamuina viikonloppuna kasiin!!! Eilen Onni höpötti yli tunnin ennen kuin nukahti vähän ennen ilta kymppiä. Sehän yleensä tietää sit sitä aikasempaa aamua. 5.20 Onni heräs itkeen ja ajattelin, että nukkuis edes vielä kuuteen asti... No, itse heräsin kasilta ja sitten pian Onnikin. Onneksi, koska tuli katsottua elokuva (Tulkki) illalla ja päästiin vasta puoliltaöin nukkumaan.

Herätessään Onni vaan on nykyään aika oikukas hetken. Tänäänkin menin vissiin liian aikaisin toivotteleen huomenia kun höpötteli hyväntuulisena. Alkoi heti vinkumaan ja kitiseen. Mutta selvittiinpä siitäkin.

Parasta tekemistä lauantai-illaksi? Kun sais herkutella ja katsoa vaikka hyvän leffan parin sidukan kera rauhassa ilman huolta aamuheräämisestä! Tämä olsi toiveissa nyt. Mutta noin muuten tykkään jos vaan ollaan kotona koko perhe ja touhuillaan rauhassa kaikkea normaalia.

Itkusta en osaa sanoa. Sen vaan tiedän, että itse itken nykyään tosi harvoin. Ehkä liian harvoin.

Ynikselle varmaan tulee Oulun reissu ihan tarpeeseen;) Ymmärrän kyllä fiiliksesi ihan täysin!

Nyt pitää alkaa listaamaan väkeä tupareihin. Ajateltiin pitää ne 5.12. eli ennen itsenäisyyspäivää. Tuparit, pikkujoulut ja miehen keväällä olleet 3-kymppiset vois juhlia kaikki samalla kertaa.

Nyt tuli vain aikalailla omaa napaa.

T-P

Vierailija
38/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vielä mainita siitäkin, ettei meilläkään miehen kanssa mitkään hehkeät välit ole. Kostautuu sekin, kun viime viikolla niin väsähdin. Vielä kun miehen lähtemiset on sitä, että jättää meidät ilman ruokaa ja kämpän sekaisin jne. Päätin silloin, etten minäkään huolehdi mistään ennen lähtöäni. En ole tehnytkään mitään, mutta jotenkin se on tosi luonteenvastaista ja tekee ärtyisäksi. Mutta haluan oikeasti, että mieskin näkee millasta on jäädä viettämään yh-aikaa, kun toinen ei ole tehnyt asiaa helpottaakseen yhtään mitään.

No, laukku on pakattu. Huomenna kurssipäivä ja sieltä suoraan lentokentälle. Toivottavasti ei tulis ihan paukkupakkasia Oulussa:) TiPi, kirjotahan ostoslista valmiiksi:) Sinuna veisin muuten Onnin lääkäriin, jos paksua räkää on tullut pitkään ja nenä on tukossa.

Ajatelkaa, marraskuu ei enää olekaan ihan alussa. Joulu tulla jolkottaa:)

Taidan tunkea tän läppärin reppuun, joten öitä kaikille!

T: Omanapainen Ynis

Ps. Pohdin tänään sitä, että miksi haluan olla aina äänessä ja selittämässä joka asiaan jotain. Samoin täällä kirjottelen kovin omanapaisesti. Totesin, että se ei todellakaan johdu siitä, etten olis kiinnostunut muidenkin asioista ja välittäis toisistakin. Se taitaa johtua siitä, etten vaan saa edelleenkään tarpeeksi puhua toisten aikuisten kanssa. Töissäkään ei voi koko ajan olla höpöttämässä jonkun kanssa:)

Vierailija
39/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha halkeamaisillaan herkuista,silti suklaa maistus vielä-mies mokoma piilotti loput!!

G:Paljonko suklaata masentunut nainen voi syödä? ;-)) Mies ei tajua!

Ynis:niin tutut nuo fiilikset.." tervetuloa uudestaan" .Poika osaa käydä jo tosi hankalaks ku tylsistyy ja kun sillä on jo voimaakin ni tosivaikee pitää aisoissa.Ens su on kavereiden vauvan nimisiunaus srk:ssa,ei edes harkita menoa :-(

Typy haluaa jotain esim.jääkaapista suklaata,pyytää mut keittiöö ja näyttää mitä haluu kun ei saa huuto on kova ja kestää kauan!!!Lisäks pyytää monia asioita sillee kovalla äänellä narisemalla..tuntuu korvissa tois pahalta!

Tänää taas jotenki tuntuu niin paljon et ihana ku kohta nukkuvat!

jatu

Vierailija
40/44 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tahtoisin toivoa sinulle,

jotain oikein hyvää,

enkelin siipien havinaa,

ja iloa, onnea syvää"

Jotenkin noin menee yks laulu, jonka aamulla kuulin. Tuli kyyneleet silmiin ja halusin jakaa sen kanssanne.

T@hti