~♥~SYYSSISTERS-04 WEEKEND~♥~
Kommentit (44)
voi kun kauniit sanat,T@hati ja Enkeli :-)
Enkeli:Kaverit kuuluu Läpärii et siel ei ole minkäänlaista mahollisuutta olla lasten kans :-( Tosi surkeet tilat!
Eipä muuta,Öitä!
Yniksen tavoin höpötän teille...Aikusseuralle ois tarvetta!
jatu
Ynis, ymmärrän sua. Kolahti tossa sun tekstissä, että on luonteenvastaista jättää kaikki miehen tavoin sekaisin, mutta miten sille muuten opettaa mitä se tekee väärin, meillä ainakin kun sanominen ei auta. Meillä tilanteet esim. mies jättää kaikki vaattet lattialle yms. josta minä noukin seuraavana päivänä. Vituttaa. Joka kerta.
Tänään muutenkin sellainen olo että miehet on kyllä NIIN eri planeetalta että olis kai helpompaa elää naisen kanssa. Katselee tuolla alakerrassa nytkin mieluummin jotain skifilefaa kun juttelisi mun kanssa. Ihme mies. Mä kun olen niin hehkeäkin tän masuni kanssa, valitan koko ajan yms. että en ymmärrä miksi valitsee mieluummin tv:n kuin vaimonsa.... ;)
Toinen juttu Yniksen tekstissä mikä jäi mietityttämään oli tuo omanapaisuuden pohtiminen. Juuri näin. Kun ei ole aikuisseuraa (tai se ainoa aikuiseura katselee mieluummin telkkaria kun kuuntelee mua) tekee mieli selittää kaikki omat asiat jollekin joka vaan suostuu kuuntelemaan. Ei se silti vähennä muiden kirjoitusten arvostusta tai tee niistä vähemmän kiinnostavia. Mua ainakin kiinnostaa teidän kaikkien navat :) Kommentit jää vaan joskus vähäisiksi jos ei ole paperia ja kynää vieressä ei muista pinosta montaakaan asiaa...
vauva potkii kamalasti, olen ihan mustelmilla ja kipeä. Kaveri myös painautuu tiukasti mahanahkaa vasten, eli kokoajan maha tuntuu kivikovalta niinkuin supistaisi muttei kuitenkaan. ärsyttävää.
hyvät yöt kaikille!!
äk
Enkeli, muistatko kun hoppuuttelit minua että se lapsi voi tulla ennen laskettua aikaa? Nyt toppuuttelen sinua että se vaavi voi tulla myös lasketun ajan jälkeen. La kun ei ole DL. ;-) Nyt vain suunnittelet ensi viikoksi kaikkea mukavaa tekemistä, tapaamisia yms. Odottavan aika kuluu loppusuoralla joutusammin kun kalenteri on täynnä. Nimimerkillä Sini 10pv yli ja Rosa vain 3 pv yli la. Minä muuten lisäsin kysyville ihmiselle 10pv laskettuun aikaan, Rosan aikana. Ei tullut montaa joko- kyselyä.
Huomenna Tayssiin, kamat alkaa olla kasassa. Väsy.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Lila75
Laulu jatkuu
" Tahtoisin toivoa sinulle,
mitä itse en voi antaa.
Saakoon rakkaus Jumalan,
sinua sylissään kantaa."
Lauloin kappaleen aikoinaan kummipojan ristiäisissä ja laulusta ei meinannut tulla mitään, kun itketti niin kovasti! Joo, pitäis tästä suoriutua hammaspesulle ja nukkumaan. Ei taida synnytys olla ihan lähellä. Nyt jo saapuu viestejä, et ' mikä tilanne, vieläkö vauva masussa' ja äiti soittelee, et onko merkkejä, anoppi ja mies kyselee, et supistaako..huoh..kyllä mä sit ilmotan..
Mimmu, ihanaa, et ootte paremmassa kunnossa! :)
Ynis, voimia kovasti! Ja Jatulle myös! Meillä kyläreissut eri tavalla vaikeita, kun Nea pelkää ja saattaa eka tunnin itkeä ja haluta eri huoneeseen, missä muut.. Riippuu ihmisistä, jos on tuttuja ei pelkää tai aikuisia. Pieniä lapsiakaan ei pelkää, mut niitä vauvoja.. Tosin sit kun rohkaistuu, niin on ihan villi! Jatulle vielä, et en mäkään Nekun kans haluis srk:aan lähteä, ellen sit ois sen kanssa Kultalassa sen aikaa leikkimissä!
TP, toiv, Onnin nuha helpottaa!
Me käytii syömässä ja Nea oli tosi hienosti. Mun ja miehen ruuat vaan oli pahoja, laitoin netis palautetta! :-( Aamul Nekku vei kortin ja lahjan, toivotti hyvää isänpäivää. Mä olin laittanu aamupalan, joka syötiin kynttilän valossa. Mies tykkäs kovasti. Nea ei vaan ollu hauskaa seuraa Dajm-kakun jälkeen sokerihumalassa.. Harvoin mitään noin makeaa on saanut. Onneks ei vielä karkista ymmärrä, eikä sitä syö. Käytii pitkällä kävelyllä, melkein 2km ilman rattaita. Nea jakso tosi hyvin, mut sit tuli väsyitku. Ja raivo.
Reeli, suppareita toivon! Mulla huomenna taasen neuvola..tuntuu turhalta sinne mennä. Mielummin menisin Kättärille!
Jatu, suklaan määrää ei voi kertoa.. Söin tossa just sitä uutta Dajm-suklaata, nyt yököttää. Kaapissa odottaa joulusuklaalevy ja minttukrokantti!
Mut jospa tästä yrittäs nukkumaan. Viime yönäkin valvoin aika kauan ja ravasin vessassa. Jos ainakin menis kirjaa lueskelemaan. Hyviä öitä ja kauniita unia jokaiselle! Voimia uuteen viikkoon väsähtäneille!
Enkeli1