Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla on nykyään jotkut ylihintaset merkkivaatteet ja 50,000€ rannekellot?

Vierailija
12.12.2022 |

Itse ostan niin halvalla kun pystyy, vaikka en ole köyhä. En vain halua olla kävelevä mainos jollekkin isoille merkeille. Samoin reikäset farkut, ei mitään järkeä. Samoin ylihintaiset marimekko lautaset ja viltit ja haarukat, miksi?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole noita. Taidat olla aika vieraantunut todellisuudesta jos noin luulet. Netin sijasta enemmän aitoja ihmiskohtaamisia suosittelisin.

Vierailija
2/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vitsin boomer cringeee siis niiqu #yolo #swag #cool # siis niiku sä et oo trendaava ollenkaa siis niiku ok boomer OMG yolo ##########

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole noita. Taidat olla aika vieraantunut todellisuudesta jos noin luulet. Netin sijasta enemmän aitoja ihmiskohtaamisia suosittelisin.

on meillä kaikilla. sinä ja ap olette ainoat, joilla ei ole

Vierailija
4/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile, ne on velaksi ostettu, koska joku luulee että elämässä ei pärjää ilman merkkivaatteita. Sitten luottotiedottomana voivat pohtia maailmaa uudesta näkövinkkelistä :) 

Vierailija
5/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa se instajulkkisten seuraaminen.

Vierailija
6/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään nähnyt.

Vierailija
7/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä alkaa kollata laatikoita, oon ilmeisesti unohtanut moiset omistukset

Vierailija
8/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin Putinilla 16 000 euron talvitakki ja isä Kirillillä Rolex-ranteessa?

Vierailija
9/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä kaikilla? Sun ystäväpiirillä?

Vierailija
10/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinoiden planeetta.

Vierailija
11/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannekellosta luovuin viisi vuotta sitten, kun ei ollut varaa vaihdattaa siihen paristoa. Vaatteet ovat hankittu Pelastusarmeijan tammi-alesta, joten pidähän ap pienempää suuta...!

Vierailija
12/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet nuoret tilaavat koko ajan vaatteita ym. verkkokaupoista, ottavat itsestään kuvia someen ne päällä ja palauttavat ne sitten. Ja hölmöt seuraajat ihailevat ja velkaantuvat yrittäessään tavoitella samaa. Kaikilla on päällä älyttömät kuvanmuokkausohjelmat ja älyttömät seuraajat luulevat näitä ihmisiä hyvännäköisiksi ja kärsivät itsetunto-ongelmista. Ihan älytön maailma!

Mutta mitäs jos menisit vaikka kotikaupunkisi Prismaan, ja sen jälkeen vaikka uimahalliin? Katselisit ympärillesi ja tajuaisit, miltä ihmiset oikeasti näyttävät ja mitä heillä on.

Vierailija
13/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Helsingin Bulevardilla mut kun tuut sieltä pääkaupungista pois 300-600km ylemmäksi niin huomaat et ei kellään ole kuin max 500e kello

Vierailija
14/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kiva tietää kellä "kaikilla". En tiedä ketään, joilla noita kaikkia olisi, joillain on reikäiset farkut ja jotain Marimekko-tuotetta myös joillakin, mutta ei tuo ap:n kuvailema vastaa ollenkaan todellisuutta.

Vierailija
15/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunko väärissä piireissä kun kukaan kavereista ei ole tuollaisia. Olen nuori nainen, kaikilla tutuilla mikään vähänkään kalliimpi on joko lahjaksi saatua, perintöesine tai joku jota varten on säästetty pitkään.

Hetken pohdinnan jälkeen tulee 2 ihmistä elämän varrelta mieleen joilla oli viimeisimmät tuben meikkigurujen huulipunat ja kauden trendivaatteet, mutta näitä molempia yhdisti täysi kykenemättömyys käsittää rahasummia ja sellainen pieni hölmöys.

Vierailija
16/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kelloa, en tykkää pitää ranteessa. Kännykässä on kello.

Joskus olen yrittänyt pitää kelloa ikäänkuin koruna, mutta ei onnistu.

Tuntuu vieraalta.

Ehkä olen poikkeus.

Siinä on se hyvä puoli, että kukaan ei miellä varakkaaksi.

Vierailija
17/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole kelloa, en tykkää pitää ranteessa. Kännykässä on kello.

Joskus olen yrittänyt pitää kelloa ikäänkuin koruna, mutta ei onnistu.

Tuntuu vieraalta.

Ehkä olen poikkeus.

Siinä on se hyvä puoli, että kukaan ei miellä varakkaaksi.

Jos menen baariin yksin, niin kukaan ei huumaa tai yritä varastaa mitään, koska ei ole varastettavaa. Saan olla turvassa.

Vierailija
18/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain ap, siitä on vain haittaa, että on kalliita vaatteita ja koruja.

Tekniset vaatteet on kivoja, koska laadukkuus maksaa.

Vierailija
19/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ees helpaa kelloa.

Vierailija
20/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pröystäilyä. Ihminen kuvittelee olevansa jotakin erityistä. Mutta ihminen vain hänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi