Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä teinityttöjen "takki auki talvella"-villitys oikein tulee?!

Vierailija
12.12.2022 |

Nilkat alkaa jo olla ilahduttavasti piilossa mutta miksi oi miksi sen takin pitää olla auki? Nytkin - 10 ja kova tuuli

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä sitten vanhempana kannata valitella reumatismi- ym. kolotuksia.

Vierailija
22/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli muotia jo 80-90 -lukujen molemmin puolin, kun itse olin teini. Ja pipoa ei pidetty kovillakaan pakkasilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lirukaan ei haittaa kun jäätyy tuuleen?

Vierailija
24/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rastafa pitää aina kunnon pipon.

Vierailija
25/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota enää kyselemään. Muoti meni ohi jo vuosi sitten.

Vierailija
26/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko tytöt jotka kulki lantiofarkuissa ja lyhyissä toppiksissa vyötäröt paljaana 2000-luvun alussa?

Niille alkoi keho muodostaa rasvaa siihen kohtaa koska suojautui pakkaselta, eikä ne rasvat lähteneet enää kuntosalillakaan. Eli hoikille tytöille jäi vahvat ja paksut jenkkakahvat kylkiin kiinni.

Onneksi ymmärsin pitää normaalivyötäröisiä housuja ja takkeja, vaikka minulle naurettiin kun en ollut trendikäs. Ainakin minulla on vyötärö :D

Ne tytöt jotka on kulkeneet paljain nilkoin viime vuodet, on saaneet paksut nilkat kun suojaava paksu kehon rasva alkanut kertyä. Kuten kaverin nuorin sisko ja hänen kaverinsa, muutama sentti tullut nilkkoihin paksuutta juuri niihin paljaisiin kohtiin!

No nyt tuli uskottavaa tarinaa...

Vierailija
27/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan niin pieni takki ettei se mahdu vatsan kohdalta kiinni. Tyyli sekin

Vierailija
28/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka ikäpolvella joku itsensäpalelluttamisjuttu. Kasarilla ei käytetty pipoa vaikka - 20, sitten oli napapaidat, myöhemmin paljaat nilkat, nyt takki auki....

Mitä seuraavaksi?

ei housuja?

Vierailija
29/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symboloi teiniyden dynaamista elämäntyyliä. Vain palikka pitää vaatteet tiukasti kiinni.

Lisäksi mahdollisuus koristautua enemmän kun on monta kerrosta vaatteita ja asusteita näkyvissä.

Vierailija
30/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä sopivan kokoinen aihe palstamamman mietittäväksi.

Vierailija
31/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tissit esillä!

Vierailija
32/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olen itse huolissani pari/kolmekymppisten naisten valtavasta lihomisesta ja valtavista mahoista. Sellasesta muovailuvahan näköseksi muuttumisesta.

no he eivät ole enää nuoria.

Vierailija
33/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko tytöt jotka kulki lantiofarkuissa ja lyhyissä toppiksissa vyötäröt paljaana 2000-luvun alussa?

Niille alkoi keho muodostaa rasvaa siihen kohtaa koska suojautui pakkaselta, eikä ne rasvat lähteneet enää kuntosalillakaan. Eli hoikille tytöille jäi vahvat ja paksut jenkkakahvat kylkiin kiinni.

Onneksi ymmärsin pitää normaalivyötäröisiä housuja ja takkeja, vaikka minulle naurettiin kun en ollut trendikäs. Ainakin minulla on vyötärö :D

Ne tytöt jotka on kulkeneet paljain nilkoin viime vuodet, on saaneet paksut nilkat kun suojaava paksu kehon rasva alkanut kertyä. Kuten kaverin nuorin sisko ja hänen kaverinsa, muutama sentti tullut nilkkoihin paksuutta juuri niihin paljaisiin kohtiin!

Mulla oli teininä toi tyhmä juttu, että olin nilkat paljaana, mutta ei mulla silti mitään rasvakerrosta ole nilkoissa. Mulla on aina ollut kaposet ja luisevat nilkat ja on edelleenkin, vaikka olen luopunut teini pukeutumisesta aikoja sitten. Onneksi!

Vierailija
34/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teineillä on usein kuuma ja on kiva saada vähän huomiota vastakkaiselta sukupuolelta (se kuuluu kasvamiseen ja aikuisten ei kuulu lähteä siihen mukaan).

Vierailija
35/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

' äitien ' !!!!

Vierailija
36/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teineillä on usein kuuma ja on kiva saada vähän huomiota vastakkaiselta sukupuolelta (se kuuluu kasvamiseen ja aikuisten ei kuulu lähteä siihen mukaan).

Aikuisen ihminen ei halua huomiota vastakkaiselta sukupuolelta?

Vierailija
37/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kuuma itselläni ainakin jos takki on kiinni. Plus takki auki näyttää aina paremmalta kun joku kuoriutumaton toukka. 

Kyllä kaunis villakangastakki on kauniimpi kiinni. Ne makuupussitakit tietysti näyttää aina karmeilta, joten jos sellaista käyttää, on varmaan pakko keksiä mikä tahansa keino jolla saa itsensä näyttämään joltain muulta kuin paksulta kaalimadolta.

Vierailija
38/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48v, enkä ole sitten leikki-ikäisen pitänyt koskaan pipoa, ja kuljen aina takki auki jos suinkin mitenkään tarkenee, koska olen lihava, ja näyttää ja tuntuu pahalta kun se takki on kiinni ollessaan kuin makkarankuori. Yleensä en jaksa kuin kovimmilla pakkasilla laittaa takkia kiinni kun kuljen kotoa autoon tai autosta kauppaan ja takaisin. Nuorena ja hoikkanakin kuljin takki auki jos tarkenin.

Vierailija
39/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit tiskiin, säällä kuin säällä!

#boobiesmatter

Vierailija
40/40 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, se on muoti... tänään vein tyttären kouluun, yksi tyttö kirmaili nilkkoihin asti ulottuva musta päällystakki auki lumituiskussa hulmuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi