Uutta tietoa Baltic Princessin sikailijoista: virtsasivat saunan kiukaalle, rikosilmoitus harkinnassa
Laivan järjestyksenvalvojat joutuivat poistamaan kylpyläosastolla riehuneen porukan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b67862b-40f8-45b9-9288-1f4942e23367
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu maalittamisena.
Tässä tapauksessa toivon kyllä että heidät on doksattu.
Joku vois mennä heidän kotiin ja heittämään heidän kalusteita jonnekin lähimpään järveen. Plus virtsaamaan heidän saunoihin.
Henkilöt on tunnistettu. Oudolta tuntuu, että täällä keskustelua faktojen pohjalta ei sallita. Ilmeisesti joku läheinen vetänyt palkokasvin nekluun. No se, että ketjut poistuvat, ei yllätä, kun kyseessä wt-porukka. Heitähän ei täällä saa arvostella.
Joo, sääli ettei ollut suomenruotsalainen bättre folk kyseessä. Sitten olisi vapaata riistaa.
Till skillnad från er kan finlandssvenskar uppföra sig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on teidän mielestänne tyhmempää?Tuhota omaisuutta muutaman tuhannen euron edestä vai ajaa autolla puhuen kännykkään ilman handsfreetä vaarantaen ihmishenkiä. Tämän jälkeen miettikää kuinka tyhmiä olette itse olleet.
Terve Otto, joko olet selvinnyt krapulasta?
Osoitin paljon tyhmemmän/vaarallisemman teon, jota moni harrastaa. Tätä tekeviä ei kuitenkaan aleta maalittamaan. Voisitko selittää miksi?
Sukellapa poika hakemaan ne huonekalut Itämerestä.
Onko nää jotain heikkolahjaisia vai mitä ihmettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on teidän mielestänne tyhmempää?Tuhota omaisuutta muutaman tuhannen euron edestä vai ajaa autolla puhuen kännykkään ilman handsfreetä vaarantaen ihmishenkiä. Tämän jälkeen miettikää kuinka tyhmiä olette itse olleet.
Osoitin paljon tyhmemmän/vaarallisemman teon, jota moni harrastaa. Tätä tekeviä ei kuitenkaan aleta maalittamaan. Voisitko selittää miksi?
Takuulla alettaisiin jos tekijä naureskelisi ja filmaisi sen tiktokkiinsa, kuten tässä tapahtui.
Onko niillä jotain mielenterveysongelmia? Eihän toi täyspäisten toimintaa ole.
Kuinka ihminen voi olla noin kallu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Otto. Mikä tekee miehestä noin kahelin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nää jotain heikkolahjaisia vai mitä ihmettä
Persujen kannattajia.
Pikemminkin äärivasemmiston vandalismia
Vierailija kirjoitti:
Taisivat herrat, rällästää yrityksen 60000€ voiton risteilyllä.
Voitto on ollut 6 000 ei 60 000.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Ylinopeuttakin ajaa valtaosa vaikka sen tiedetään olevan suurin syy liikenneonnettomuuksiin. Helppo se on syyttää toisia, mutta omia tyhmyyksiä ei kyllä myönnetä.
BB, TIS jne. kutsuvat Ottoa.
Sanokaa mun sanoneen.
Mt-tapausten hoito ei toimi. V i t t u miten tyhmää sakkia
Kusetteko Otto Kranni ja Kalle Kranni kotonakin kiukaalle?
Mites raksahommissa, tuleeko sutta ja sekundaa niinkuin omassa elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot sakot ja 6kk vankeustuomio olisi sopiva rangaustus. Myös tihutöihin osallistuneen toimitisjohtajan rakennusfirman nimi olisi hyvä saada julkisuuteen.
Pimura Oy, Nokia, Otto Kranni, Kalle Kranni.
Onko koko suku valkoroskaporukkaa?
Kyllä tosta jotain seuraamuksia tulee. Jos varastaa kaupasta 0,20€ maksavan tikkarin, saa sakot. Nämä tyypit tuhonneet tavaraa ainakin 1000€ edestä. Ja ympäristörikos siihen vielä kaupan päälle.
Noi siat ois pitäny ite heittää laidan yli, silmä silmästä
Voi voi. Ei aikuisten miesten kuuluisi enää tuollaisella kakaramaisella tavalla riekkua ja toiset kuvasivat touhuja.
On sattunut niin että porukassa on tainnut tyhmyys tiivistyä, mikä ei todellakaan ole tekoa lieventävä asia kun kyse kuitenkin aikuisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla alettaisiin jos tekijä naureskelisi ja filmaisi sen tiktokkiinsa, kuten tässä tapahtui.
Asia selvä. Mutta miksi nämä maalittajat tekevät itse silti tyhmempiä tekoja? Siksikö kun tietävät ettei niistä tule julkisia?
Niin, onko keltaisesta Audista kuvia fb-sivuilla?