Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.

Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?

Kommentit (429)

Vierailija
41/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan toinen ihminen ei ikinä tule olemaan sinun "oma". Tuo ajattelu estänee myös puolison löytymisen.

En tarkoita sitä noin kirjaimellisesti.

Mikä sinun mielestäsi olisi hyvä sana käyttää tuossa?

ap

Riippuu siitä haluatko parisuhteen (avioliitto ja lapsia) vai seksikumppanin?

Vierailija
42/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti komea, huumorintajuinen ja mukava kaveri, tyttöjen pitäisi pyöriä ympärilläsi. Miksi eivät pyöri?

Sitä sinun täytyy kysyä niiltä tytöiltä

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä tahdonvastaisesti yksin. Tässä vois piileä se ongelma. Jos et tahdo elää elämääsi ja hyväksyä sitä sellaisena kuin se nyt on, niin tietoisesti tai tiedostamatta se tulee karkoittamaan potentiaalisia kumppaniehdokkaita ympäriltä. Jollain tasolla sen aistii, että sulla on tarve tai halu toista ihmistä kohtaan. Jos on tarve kumppania kohtaan, se helposti johtaa epäterveeseen ja epätasapainoiseen suhteeseen, koska silloin helposti vetää puoleensa sellaista henkilöä, jolla traumat kolisee sopivasti yhteen.

Silloin, kun pystyy olemaan täysin tyytyväinen itsensä kanssa olemiseen ja elämiseen, niin kumppani saattaa yhtäkkisesti tupsahtaa elämään. Tätä ennen elämä ei halua antaa sulle kumppania, koska sen kuuluu olla kiva lisä elämään, ei sen enempää.

Vierailija
44/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko incel? Syytätkö naisia tilanteestasi? Oletko ehkä passiivis-aggressiivinen? 

En syytä naisia, en ole passiivis-aggressiivinen

ap

Vierailija
45/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Et tule saamaan tuohon kysymykseen vastausta. Luultavasti ap ei ihan aidosti ymmärrä sitä. Hänen mielestään hänen pitäisi olla kiinnostava, koska hän on 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, omasta mielestään komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava.

Harva ihminen on mitenkään erityisen kiinnostava. Jos ovat niin ei tarvitse (halutessaan) yksinään kärvistellä hetkeäkään. Hyvä ulkonäkö toki tekee osasta edes vähän kiinnostavan.

Ap:n kannattaa löysätä vannetta ja alkaa päihteilemään. Sieltä löydät rentoutta ja uusia ajatuksia tuohon junnaukseen.

Vierailija
46/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia jäi mainitsematta eikö niin? Elämäntapatyöttömyys ja sossun kuppaus / pimeät työt (kasvatus)?

Ei

ap

Vierailija
47/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä yhtään ihmettele jos luulet omistavasi ihmisen.

En luule omistavani ihmistä

Ap

Vierailija
48/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti komea, huumorintajuinen ja mukava kaveri, tyttöjen pitäisi pyöriä ympärilläsi. Miksi eivät pyöri?

Sitä sinun täytyy kysyä niiltä tytöiltä

ap

Ei päästä nyt kysymään niiltä. Laita kuvasi niin kysytään palstan tutöiltä olisiko niillä ajatuksia miksi.

Vierailija
49/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monta kertaa päivässä/viikossa tumputat?

Yleensä kerran joka ilta, hieman ennen kuin menen nukkumaan

Voi olla, että kun lopettaisit tuon, niin alkaisivat naisetkin kiinnostaa. Nythän he eivät kiinnosta, koska et tee yhtään mitään kohdataksesi heitä. Ei, vauvapalstalla päivystämistä ja tinderin hakkaamista ei lasketa.

Vierailija
50/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas...

Vierailija
51/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toi oma sanan käyttö tökkii pahasti. Ei jatkoon. Ennen kaikkea olen itseni oma, en kenenkään toisen. 

nainen

En tarkoittanut sitä noin kirjaimellisesti...Miten itse kirjoittaisit tuon?

ap

Vaikka että kaipaat parisuhdetta tms.

Vierailija
52/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Et tule saamaan tuohon kysymykseen vastausta. Luultavasti ap ei ihan aidosti ymmärrä sitä. Hänen mielestään hänen pitäisi olla kiinnostava, koska hän on 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, omasta mielestään komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava.

Vastasin jo

ap

Osoitit vastauksellasi, että et ymmärtänyt kysymystä. Jos sinuun kannattaisi tutustua siksi, että olet sinä ja sinua on vain yksi, meidän naisten kannattaisi tutustua joka ikiseen maailman mieheen, eikä se ole realistista.

En usko, että naisonnesi tulee jatkossa olemaan yhtään nykyistä parempi, kun et edes hahmota sitä, mikä sinusta voisi tehdä kiinnostavan ja millaisille naisille.

Vierailija
53/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

No ainaki perus mies oot. Jos viestissä on kaks kysymystä, niin missään nimessä ei kumpaankin niistä pysty vastaamaan :D

Vierailija
54/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella olet "komea"? Onko sinulla siististi leikatut hiukset, valkoiset hampaat, iloinen hymy ja säihkyvät silmät?

Oletko töissä?

Onko sinulla kavereita?

Asutko kaupungissa vai jossain käpykylässä susirajan takana?

Oletko persu tai muuten änkyrä?

Millaisen naisen haluaisit "saada omaksesi"?

Mene latinalaistanssikurssille, kielikurssille ja sijoituskurssille. Hanki koira, kissa ja kummilapsi. Auta ukrainalaisia ja vanhuksia. Pelaa jalkapalloa ja hengaile komeiden miesten kanssa.

Vierailija
55/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

Odotatko saavasi jotain yrittämättä itse mitään?

Olen toki yrittänyt, paljonkin

ap

Vierailija
56/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vastauksia/kommentteja olet saanut naisilta, joita olet pyytänyt ulos?

Vai oletko pyytänyt ketään, oletatko että olet niin upea että naisten pitäisi pyytää sinua?

Jäin miettimään tuota kun sanot että pysyt mieluusti omalla mukavuusalueellasi, uskallatko pyytää naisia ulos tai mennä juttusille? Aina on riski saada pakit ja ikävällehön niiden saanti tuntuu. Toiset eivät kestä pakkeja lainkaan eivätkä siksi pyydä ketään ulos.

Vierailija
57/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoista lihaksista pitää lähinnä toiset miehet. Vähän voi ja kannattaakin treenata ns. naisia varten, mutta isot muskelit toimii ennen kaikkea gay-yhteisössä.

Mikä nyt sitten on isoa kenellekin, kaikki on suhteellista.

En mitään bodybuilder-kokoa ole...185cm/90kg ehkä auttaa hahmottamaan

ap

Vierailija
58/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun aika mennä nukkumaan.

Vierailija
59/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että olen minä, ja minua on vain yksi

ap

Vau kun syvällinen huomio, no ei ollut. Olet vain aloitekyvytön ruikuttaja. Eikä se ole suhteessakaan aina niin hehkeää. Seksihalut on erillaiset ja kummasti siinä toisessa on ärsyttäviä juttuja. Sotkuisia tai ylisiistejä ja aina tuntuu löytyvän valittamisen aiheita. Joskus mietin onko kaikki naiset neuroottisia? Saattavat olla ihan kivoja kun ei tutustu paremmin.

Vierailija
60/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen koulutustausta ja työ sinulla on?

Korkeakoulu, työ omalla alalla (joka kylläkin on laaja käsite)

ap

Mikä korkeakoulututkinto? Tällä on merkitystä.

En halua paljastaa tunnistuksen pelossa.

Miksi sillä olisi niin iso merkitys?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi