Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa
Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.
Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?
Kommentit (429)
Vierailija kirjoitti:
Oletko autismin kirjolla tai joku joskus esittänyt epäilyksen että olisit?
Minulla on joskus läheisen puolestä epäilty aspergeria, mutta testin mukaan en en ole.
Tietty asperger ei oikeastaan kuulu autismin kirjoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen koulutustausta ja työ sinulla on?
Korkeakoulu, työ omalla alalla (joka kylläkin on laaja käsite)
ap
Mikä korkeakoulututkinto? Tällä on merkitystä.
En halua paljastaa tunnistuksen pelossa.
Miksi sillä olisi niin iso merkitys?ap
Jos veikkaaan insinööritieteitä niin olenko oikeassa? Nyökkâä jos olen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan toinen ihminen ei ikinä tule olemaan sinun "oma". Tuo ajattelu estänee myös puolison löytymisen.
En tarkoita sitä noin kirjaimellisesti.
Mikä sinun mielestäsi olisi hyvä sana käyttää tuossa?
apRiippuu siitä haluatko parisuhteen (avioliitto ja lapsia) vai seksikumppanin?
Parisuhteen mieluiten
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?
Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.
Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.ap
Odotatko saavasi jotain yrittämättä itse mitään?
Olen toki yrittänyt, paljonkin
ap
Missä ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa päivässä/viikossa tumputat?
Yleensä kerran joka ilta, hieman ennen kuin menen nukkumaan
Voi olla, että kun lopettaisit tuon, niin alkaisivat naisetkin kiinnostaa. Nythän he eivät kiinnosta, koska et tee yhtään mitään kohdataksesi heitä. Ei, vauvapalstalla päivystämistä ja tinderin hakkaamista ei lasketa.
Masturbointi parantaa potenssia ja halukkuutta, ellei sitä vie äärimmilleen.
Joka kerta kun mies laukeaa, se luovuttaa aika paljonkin energiaa. Jos mällää ne energiansa tuolleen toistuvasti ns hukkaan, niin kyllä sillä on kokonaisuuteen enemmän negatiivista kuin positiivista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoista lihaksista pitää lähinnä toiset miehet. Vähän voi ja kannattaakin treenata ns. naisia varten, mutta isot muskelit toimii ennen kaikkea gay-yhteisössä.
Mikä nyt sitten on isoa kenellekin, kaikki on suhteellista.
En mitään bodybuilder-kokoa ole...185cm/90kg ehkä auttaa hahmottamaan
ap
Noilla mitoilla et ole todennäköisesti valtavan/"liian" iso bodariksi.
Olet varmaan kokeillut Tinderiä? Mihin ne jutut ovat karahtaneet? Jos aina nainen ghostaa tai ei halua tavata enää toista kertaa niin pyydä rehellistä palautetta mikä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että kun lopettaisit tuon, niin alkaisivat naisetkin kiinnostaa. Nythän he eivät kiinnosta, koska et tee yhtään mitään kohdataksesi heitä. Ei, vauvapalstalla päivystämistä ja tinderin hakkaamista ei lasketa.
Joka kerta kun mies laukeaa, se luovuttaa aika paljonkin energiaa. Jos mällää ne energiansa tuolleen toistuvasti ns hukkaan, niin kyllä sillä on kokonaisuuteen enemmän negatiivista kuin positiivista vaikutusta.
Olen eri mieltä. Hyvä masturbointi energisoi kaikilla tavoin.
Eikö kukaan nainen ole ollut sinusta kiinnostunut? Vai sopiva nainen ei ole ollut kiinnostunut?
Oletko ajatellut hyväksyä jossain vaiheessa, että sosiaalisilla taidoilla on enemmän merkitystä kuin ulkoisilla spekseillä ja syy naisettomuuteesi on nimenomaan niiden puutteessa.
Et tule saamaan naista vaikka olisit kuinka komea ja rikas, jos olet henkisesti 13-vuotiaan tasolla ja pakkomielteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, toi oma sanan käyttö tökkii pahasti. Ei jatkoon. Ennen kaikkea olen itseni oma, en kenenkään toisen.
nainen
En tarkoittanut sitä noin kirjaimellisesti...Miten itse kirjoittaisit tuon?
ap
En ole koskaan ollut parisuhteessa. En ole koskaan harrastanut seksiä naisen kanssa.
Tai jotain...?
Et ole vastannut kysymykseen, että mikä korkeakoulututkinto sinulla on. Sillä on merkitystä oletko akateeminen vai AMK:in käynyt. Jos et uskalla kertoa tarkemmin mitä olet opiskellut, ainakin tähän voit vastata ja säilyttää anonyymiytesi. Koulutus on yksi kriteereistä joiden avulla naiset voivat arvioida älykkyyttäsi, pitkäjänteisyyttäsi ja elämänhallintataitojasi, tuntematta sinua. Opiskelutausta, työura ja taloudelliset valinnat kertovat onko sinulla oikeasti ohjat käsissäsi, vai kuvitteletko vain olevasi "pohdiskelija" ja "älykäs".
Luetko kirjoja? Oletko sivistynyt? Miten vietät aikaasi ja kehität itseäsi? Miksi et ole kehittänyt itseäsi enemmän toiminnan miesten kaltaiseksi, mitä tulee aloitteellisuuteen deittimarkkinoilla?
Lihasten treenaaminen on toisarvoista. Sinulla on elämässäsi ongelmia, joita et selvästikään kykene ratkaisemaan, vaikka ikää on jo 36-vuotta. Herää epäilys, että olet ehkä tyhmempi ja yksinkertaisempi kuin mitä luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko autismin kirjolla tai joku joskus esittänyt epäilyksen että olisit?
Minulla on joskus läheisen puolestä epäilty aspergeria, mutta testin mukaan en en ole.
Tietty asperger ei oikeastaan kuulu autismin kirjoon.
ap
Kyllähän asperger kuuluu autismin kirjoon. Aspergerhän on ymmärtääkseni poistumassa ja tilalle on tullut kirjo. Asperger on "high functioning autism". Eli epäilty on. Minkä testin teit? Vai tekikö ammattilainen? Sinuna menisin Youtubeen ja etsisin pariutuneiden autistien kanavilta kertomuksia miten pariutuminen tapahtui.
Miksi heikkolahjainen lorvit tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo hakeutunut sinne terapiaan? 10 v on kehoitettu.
En ole. Mitä minä terapiaan mennessä sanoisin syyksi sinne menoon?
ap
Sanot vaikka, ettet ole saanut naista ja se on tehnyt sinusta katkeran. Kerro vaikka sama mitä kirjoitit ensimmäisessä viestissä.
Oletko kenties tylsä jees jees-mies? Heiluriovi - mielipiteet vaihtuvat seuran mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mieltä. Hyvä masturbointi energisoi kaikilla tavoin.
Silti sinäkin vietät viikonloppua mammapalstalla. Jos et masturboisi, saattaisivat ihan elävät, ikäisesi naiset kiinnostaa enemmän.
Tarjoan vertaistukea naisen näkökulmasta, nyt olen jo sinua vanhempi, mutta ikäisenäsi ja nuorempana olin pitkä, hoikka, vaalea, hyvännäköinen, akateeminen, hyvässä työssä ja yksin, yksin, yksin.
Kuulostat autistilta, se voi olla syynä.