BB-ollilla sikapieni
Kommentit (13)
Eihän siinä jätkässä oo mitään hyvää.
janillakaan mikään jättikokoinen ole, mutta ihan normaali. ollilla ja kakilla sen sijaan varhaisteinien minimunat.
en tiedä, että sellaisia on olemassakaan.
sitten on se normaalisti 8-10cm, käytössä kuitenkin ihan normaali 17-20cm. Ei tosiaan kerro yks vilkaisu koko totuutta..
kunhan vaan tosiasioita kertoilen teille VÄHÄN nähneille..
Vierailija:
sitten on se normaalisti 8-10cm, käytössä kuitenkin ihan normaali 17-20cm. Ei tosiaan kerro yks vilkaisu koko totuutta..
Vierailija:
Mä en tajunnut sun viestiä (olen blondi). Meinaatko siis, että saman munan koko voi sun mielestä vaihdella viidestä sentistä 20 senttiin?? Äläs nyt höpsötä.
Kyllä minäkin joskus aloin ääneen nauraa mieheni vehkeelle, joka oli kylmässä kutistunut suunnilleen sentin pituiseksi. Normaalipituinen se erektiossa silti on (17cm). Ei erektiossa mieheni kalu on n 5cm.
Vierailija:
Vierailija:
sitten on se normaalisti 8-10cm, käytössä kuitenkin ihan normaali 17-20cm. Ei tosiaan kerro yks vilkaisu koko totuutta..Mä en tajunnut sun viestiä (olen blondi). Meinaatko siis, että saman munan koko voi sun mielestä vaihdella viidestä sentistä 20 senttiin?? Äläs nyt höpsötä.
kasvaa kunnolla kun menee erektioon. Tiedän, koska exällä oli samanlainen. Kuinkakohan yleisiä tuollaiset on?
vaikka penis on lepotilassa pieni, se voi olla ihan " normaalin kokoinen" erektiossa tai jopa tavallista isompi.
sille me naurettiin mun miehen kans... sun väljälle pillulle
Kylmä kutistaa...