En jaksa mennä baariin, kaverit eivät ymmärrä
En tee siellä mitään, minulla on hyvä avioliitto+ 2 lasta ja oma koti. En viihdy tupakan savussa, en jaksa valvoa aamuun, en kestä humalaisten iskuyrityksiä, en jaksa seistä taxijonossa, ym, ym. Olen jo 37 vuotias, ja parhaimmat ystäväni erilaisessa elämäntilanteessa ja samanikäisiä. He " suuttuvat" ja painostavat aina lähtemään, en suostu. Kyse ei ole siitä, että en pääsisi, mies on mielellään lapsenvahtina, mutta en halua. Miehenikään ei käy baareissa. Olen ehdottanut kahvilla käymistä, elokuviin menoa, syömässä käymistä, teatteriin menoa ym. Mutta he eivät tahdo muuta kuin baariin etsimään sitä oikeaa. Toinen ystävistäni antanut lapsensa sijaisperheeseen, ja toisen lapset ovat isällä, näkee lapsiaan joka toinen viikonloppu. Meillä on erilaiset arvot, ajattelin että en halua pitää enää yhteyttä, jos ei muuta asiaa ole.
Kommentit (4)
Tosin tämä ongelma on mulla ollut jo viimeiset kymmenen vuotta melkein, jo ajasta jolloin ei ollut edes lapsia. Yäk, baareissa on tylsää just noiden kaikkien mainitsemiesi seikkojen takia.
Ne on sikahumalassa iskemässä yhden yön seuraa minihameet korvissa. Onneksi et sinä siihen alennu, pidä pintasi!
Ei ne sinusta muuta halua, kuin että ei tarvitsisi yksin mennä, ovat takuulla kateellisia miehestäsi ja lapsistasi.
Minulla on tuo sama ongelma, vaikka olen vasta hilkulleen 25..