Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ajoi posliiniksi

Vierailija
10.12.2022 |

Miehelle, jonka keskustelu poistettiin.

Siis ajoi ekaa kertaa posliiniksi pikkujouluja varten? Luultavasti valmistautuu seksiin.

Katso koska vaimo tulee kotiin. Meneekö suihkuun tai peseekö alapään kun tulee kotia?
Laittaako pikkarinsa heti pesuun tai pyykkikoriin kun tulee kotia.
Jos on seksiä, nuolemalla tiedät käyttikö kondomia, haiseeko alapää kondomilta?
Jos on tosi liukas saattaa vieraat satsit on sisällä.
Jos on illan jälkeen seksiä, nauttiiko vai on jotenkin pakonomaista, entä onko katsekontaktia vai antaako suoraan vaan takaapäin?
Tai välttelee seksiä yöllä ja aamulla?
Piilotteleeko jo nyt puhelinta?
Kaikki normaalista poikkeava käytös viittaa siihen, että vaimosi ajatukset ovat muualla.
Kuunteleeko sinua?
Ärsyyntyykö helposti sinusta?
Onko sulle annettu jotain omia sääntöjä, mitä sun pitää noudattaa, mutta hänen ei?
Onko turhia riitoja?
Puhuuko jostain henkilöstä muita enemmän?
Vertaillaanko sinua johonkin?
Onko jokin muuttunut seksissännne?
Onko vaimolla uusia urheiluharrastuksia?
Onko jotain muita menoja?
Panostaako kauneuteen tai vaatteisiin normaalia enemmän?
Puhuuko jostain ystävästä?
Tietääkö jotain yllättäviä asioita mistä ennemmin ei ole ollut kiinnostunut?
Soita illallalla.

Jos epäilet, kysy suoraan onko pettänyt. Suuttuessaan yrittää kääntää sut mustasukkaiseksi tai syyttää sinua pettämisestä.
Sitten kysyt miksi ajoi alapään posliiniksi, jos koskaan aiemmin ei ole. Hätävalheet on typeriä ja epäloogisia. Eikä vaimo muista niitä Jos otat asian esille joskus uudestaan. Harva muistaa kerrotut valheet ja kertomukset vaihtuvat.

Mä luulin, että vaimoon voi luottaa. En luota enää. Olen rikki.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason kirjoitti:

Jos ensimmäinen kerta, kun posliiniksi ajelee, hälytyskellot soivat kyllä isosti. Mikäli kyse olisi omasta hygieniasta, mieltymyksestä yms niin olisi varmaan jatkuvaa toimintaa. Aika suurella todennäköisyydellä toisen miehen toiveesta.

Omakohtaisessa kokemuksessa kävi juurikin klassisesti. Vaimo ajoi yllättäen posliiniksi, mitä ei ollut koskaan aiemmin tehnyt. Vähän myöhemmin paljastui, että liittyi pettämiseen ja toisen miehen toiveeseen.

Olisit n.inut paremmin. Näin ainakin mulla on nainen pysynyt.

Vierailija
22/36 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä rupes kusi haisemaan vessassa vaimin porsliinin myötä. Nyt se rokiskuu pillusta minne sattuu.

Kerro sille kusipillullesi, että istuu alas kustessaan.

Häpykarvojen on tarkoitus ohjata virtsasuihkua.

No siksi ne kai sitten kuselta haiseekin.

Pesu on se juttu, ei sinun karvattomuutesi sinusta siistiä tee jos käytät vain paperia. Pillunkarvoitus se ilmavoittaa alapäätä, se on ihan fakta.

Mä en kylläkään ole posliini eikä mulla ole pilluakaan.

Pillunkarvoitus se takaa virtsalle haisevan alapään. Miksi nää rämemajavat ei osaa pestä alapäätään? Vai eikö ne vaan viitsi? Voimaannuttaako se heitä jotenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rupes kusi haisemaan vessassa vaimin porsliinin myötä. Nyt se rokiskuu pillusta minne sattuu.

No nyt eikun karvoja kasvattamaan. Jos sillä korjaantuu suihkun kohta.1

Vierailija
24/36 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana asia. Nauti siitä. Posliini on kaunista.

Vierailija
25/36 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mitään muuta selitystä kuin toinen mies. Onko ap asia paljastunut?

Vierailija
26/36 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro sille kusipillullesi, että istuu alas kustessaan.

Häpykarvojen on tarkoitus ohjata virtsasuihkua.

Se on häpyhuulien tehtävä.

Vierailija
27/36 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nä posliini jutut on hyviä. Vaimoni sanoi että ei tuu koskaan sellaista ja että ei käytä naru tangoja. Vaihto uuteen työpaikkaan. Aloitti kuntosali käynnit. Laihdutti ja nyt on alapää ajettu ja naru alushousuja kaappi täynnä. Nuorempi teini sanoo että onneksi osaa jo itse tehdä ruokaa kun äiti ei kerkiä.

Vierailija
28/36 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nä posliini jutut on hyviä. Vaimoni sanoi että ei tuu koskaan sellaista ja että ei käytä naru tangoja. Vaihto uuteen työpaikkaan. Aloitti kuntosali käynnit. Laihdutti ja nyt on alapää ajettu ja naru alushousuja kaappi täynnä. Nuorempi teini sanoo että onneksi osaa jo itse tehdä ruokaa kun äiti ei kerkiä.

Luulin, että vaimo ei ikinä osta narustringejä. Osti, mutta ei kyllä niitä kauheasti minulle näytellyt. Oli vähän yllättävää perussloggien jälkeen. Sitten alkoikin kylmä kausi seksissä, kun narustringit piti olla, mutta seksi kanssani tyrehtyi.

Vierailija
29/36 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli toosaa jaetan kaupungilla jollekkin kun tietäs kelle  ei satu oleen vastaanottokeskuksessa töissä

Vierailija
30/36 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo oli ajanut posliiniksi pikkujouluissa. Vaimo sanoi että oli ollut uusi leikki tyttöjen kesken.

Vierailija
31/36 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ihan posliiniksi ihan pyynnöstä,muttei mieheni . Ja slogit stringeiksi.

Vierailija
32/36 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinit taas olleet? Kuten pitääkin.

m33

Vierailija
33/36 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin naapurin rouvan posliiniksi. 

Vierailija
34/36 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajan vain posliineja ja kiitoratoja

Vierailija
35/36 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt opettajien sijaisuuksia koko syksyn. Pakko sanoa että ei ikinä ennen ole ollut niin paljon tavaraa tarjolla. Sekä opettajia että lasten äitejä. Käyvät iltalenkillä. Jotkut ovat sanoneet että palaveri opettajan tai sitten vanhemman kanssa. Itse olen valitellut jos joku mies aiheesta kysyy että iltatöitä on usein. 

Vierailija
36/36 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tutustuin yh naiseen ja sit bingo ilta perjantai kun lapset isällään. Vähän viiniä ja tissin hierontaa sekä sormiorkut naiselle.sit saunaa päälle ja kerroin että täytyy sheivata sun jalkoväli ennen koeajoa. Muija suostui ja haarat auki ja kiva oli ajaa pimpan karvat pimpasta jota ei ollut vielä ajanut . Samalla kun sheivasin pyöritn vielä yhdet orkut sille. Sitten illemmalla normi jutut munaa suuhun ja useissa eri asennoissa ajoa ja lopuksi sohvan päälle Lyyli nelinkontin siten että raskaat rinnat jäi selkänojan ulkopuolelle josta ankarasti puristeleen nostin kliimaksia ja paukutin kassit tyhjiksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan