Onko täällä muita, jotka eivät hikoile juuri koskaan?
Hikoilen kyllä urheillessani, mutta silloinkin hyvin vähän. Olen päälle nelikymppinen ja ostanut elämäni aikana ehkä kolme deodoranttia, jotka ovat jääneet käyttämättä. Tiedän olevani poikkeava, mutten ehkä kuitenkaan ainoa maailmassa..?
Kommentit (5)
Mulla sama. Olen ostanut nuo dödöt "sosiaalisesta paineesta". Jotenkin kiva tietää, etten ole ainoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä 43v nainen.
Ostanut kerran dödön teininä, koska "niin kuului tehdä".Hikoilen haisevaa hikeä vain, jos olen ihmisten kanssa stressaavassa tilanteessa.
Mulla ei korviinkaan ei kerry töhnää. Se on sellasta tosi kuivaa ja vähäistä.
En tiedä liittyykö samaan asiaan.
Minäkään en hikoile, en edes saunassa, urheillessa tai helteellä. Naama menee tulipunaiseksi ja olo on kauhea, tuntuu että henki lähtee, mutta hiki ei vaan irtoa. Leikilläni olen sanonut, että minulla ei ole hikirauhasia. Mutta kun vaihdevuodet alkoivat, se oli elämäni parasta aikaa. En osannut kuvitella miten paljon hikoilu helpottaa oloa helteellä ja kuinka paljon työteho kasvaa hikoilun ansiosta. Valitettavasti se oli väliaikaista, kun vaihdevuodet olivat ohi hikoilukin loppui.
Heikko hikoilu voi olla myös merkki nestehukasta. Varsinkin helteellä kannattaa juoda, jos on kuuma, mutta ei hikoile.
Täällä 43v nainen.
Ostanut kerran dödön teininä, koska "niin kuului tehdä".
Hikoilen haisevaa hikeä vain, jos olen ihmisten kanssa stressaavassa tilanteessa.