Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ajeleeko kenenkään mies kainalokarvojaan?
Kommentit (6)
mutta mä olen ollut vähän vastahangassa. :) Kompromissina leikkaa niitä vaan vähän lyhyemmiksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis yök! Kainalokarvoja leikkaa tai ajelee joskus ehkä kerran tai pari vuodessa, hiki haisee vähemmän.
Kuvitelkaa: Karvainen mies!!!! Valkoista posliinia sen olla pitää!!! (siis selvennykseksi joillekin: Tämä on provo).
Alue: Aihe vapaa
mutta me ollaan väitelty tästä joskus! Mun isä on ajanut satunnaisesti ja musta siinä ei ole mitään ihmeellistä. Itelläkin se on mukava tunne kun kainalot on karvattomat. Miehen mielestä se on ämmien touhua.