Rakennusliikkeen toimitusjohtaja heitteli hytin kalusteita mereen
Kommentit (170)
En muuten menee samalle työmaalle tuon porukan kanssa. Sen verran arvokas lasti kulkee autossa mukana, että kierrän nämä veetit kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä törkeää se kavereiden käytös. Ovat mukana, nauravat, kuvaavat. Äitinä toivon, ettei kukaan tyttö tai nainen ole eksynyt heidän seuraansa. Olen opettaja, olisi mielenkiintoista kuulla, miten nämä miehet ovat kouluaikoina käyttäytyneet. Nuoria miehiä, jotka voisivat olla reippaita, avuliaita, pitää hauskaa niin ettei vahingoita ketään.
Kiintoisaa olis kuulla noiden poikain entisestä urheilujoukkueesta miten ovat sääntöihin sopeutuneet siellä ja ovatko kuseskelleet kiukaille ennenkin.
Onkohan saunassa maistelleet myös toistensa pibbelsejä?
Järjettömän noloa toimintaa, kaikilta. Selvästi ei alkeellistakaan ymmärrystä yritysbrändeistä tai somen toimintatavoista, kuinka yrityskuva, some ja päihteet on käytännössä firman ja edustajiensa itsemurha. Ja tässä vielä kaikki kuvaa eri kulmista, antavat asian tapahtua. Ja sitten se kaikki muu riehunta, minkä joten kuten ymmärtää yläasteikäisiltä (jos kehittyy vähän hitaasti tai kovat keskittymisongelmat jne), mutta ei keltään sitä vanhemmalta. Jos päihteet aiheuttaa ongelmakäytöstä, niin silloin ihmisellä on päihdeongelma, piste.
Puhumattakaan muiden omaisuuden ja ympäristön ja luonnon saati toisten ihmisten kunnioittamisesta... Hyi. Vanhempana vaihtaisin nimeä ja paikkakuntaa.
.
Vierailija kirjoitti:
Mikä yritys? Olen yrittänyt saada tätä selville..
Pimura Oy Nokialta, tj Otto Kranni ja hall pj Kalle Kranni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa tehdä itsestään julkisesti pellen?
Tuskin tarkoituksella = melko tyhmähän sitä pitää olla. - Olin kerran yhtenä kutsuttuna pikkufirman pomon mökille (mk-aikana), äijä heitteli tukuittain satasia ilmaan kännipäissään. Eukkonsa noukki niitä, juoksenteli ympäri pihaa niiden perässä. Vieraat tosi kiusaantuneita ja aika pian sieltä liuettiin. Toinen nero kännissä heitti palmun ruukkuineen hotellin uima-altaaseen. Naama punaisena maksoi vahingot seuraavana päivänä. Jostainhan näitä ilmaantuu...niinkuin lipun polttajat itsenäisyyspäivänä. Räkänokat vauhdissa. Minkään maan lippua ei pidä mennä polttamaan.
Pakko oikaista sen verran, että vanha käytöstä poistettu lippu pitää polttaa tai haudata maahan. Itse olen ollut hävittämässä käytöstä poistettua lippua 2 kertaa polttamalla.
Vierailija kirjoitti:
käytöksestä päätellen sillä on varmaan bemari
Onhan sillä, keltainen bemari komeilee Facebook-sivun profiilikuvana.
Itseensä täynnä oleva kusipää mulkku. Ois vaan nakannu itsensä laidan yli. Ei sitä ois jääny kukaan kaipaamaan 😂😂
Tämä urpo oli Valavuori livessä esiintymässä ja puheet hänen tyhmyydestään eivät ole tuulesta temmattuja. Poika kumartuu nöyränä tyhmyyden alttarille ja uhraa yrityksensä, sekä työntekijöiden toimeentulon "kun mennään, niin mennään isosti" mentaliteetille.
Liikevaihdon perusteella niitä asiakkaita ei ole tähänkään asti jonoksi asti ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimura Oy Nokialta, tj Otto Kranni ja hall pj Kalle Kranni.
Tj Otti Känni
pojat on poikii, ei ny tehä tästä enää isompaa numeroo
Vierailija kirjoitti:
pojat on poikii, ei ny tehä tästä enää isompaa numeroo
Itsehän pojat tästä tekivät massiivisen numeron. Hyvä, että heidän tyhmyytensä tuli julki, jotta asiakkaat osaavat varoa yritystä.
Onko tämä nyt sitä ns. sissimarkkinointia?
Vierailija kirjoitti:
Pimura Oy, Nokia, Otto Kranni.
https://gekkonen.net/kalusteita-itamereen-viskonut-mies-kommentoi-ensi-…
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa tehdä itsestään julkisesti pellen?
Ennen pahantekijät ja varkaat peittivät kasvonsa, mutta nykyään ne kuvaa itse itseään tekemässä laittomuuksia julkiseen someen. Voiko olla enää tyhmempää?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan saunassa maistelleet myös toistensa pibbelsejä?
Tai onko telakoiduttu? Jos heillä on ollut sellainen TYKY-risteily.
Olisi ihan perusteltua oikeuden päätöksellä kuohia tuo porukka, jotteivat pysty lisääntymään. Se olisi yhteiskunnan etujen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisin vähän "irrotella" ja käydä heittelemässä ko. rakennusfirman kamoja suohon. Seh'n olis vain paineen purkamista.
Kaikki saman tien. Kun kerran aloitetaan niin mennään isosti.
Tiiän nää pojat ja näitte pikkuvelje joka yllättäe kuoli huumeisii. Ei näillä mitää kuria oo kotona ollu menny ja tehny mitä ite haluu koko ikänsä. Sääliks käy näitte vanhempia!