Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennusliikkeen toimitusjohtaja heitteli hytin kalusteita mereen

Vierailija
10.12.2022 |

Ei paljoa järki päätä pakota

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas, jos kukaan noista olisi poikani😱😱😱

Olen 100% varma, että toimarilla on idioottivanhemmet, samoin kuin koko sakilla.

Päinvastoin ehkä. Kotona ehkä liian kova kuri ollut niin uskaltaa nyt vasta hakea rajoja mitä saa tehdä ja mitä ei.

Tiiän nää pojat ja näitte pikkuvelje joka yllättäe kuoli huumeisii. Ei näillä mitää kuria oo kotona ollu menny ja tehny mitä ite haluu koko ikänsä. Sääliks käy näitte vanhempia!

Vierailija
122/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten menee samalle työmaalle tuon porukan kanssa. Sen verran arvokas lasti kulkee autossa mukana, että kierrän nämä veetit kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä törkeää se kavereiden käytös. Ovat mukana, nauravat, kuvaavat.  Äitinä toivon, ettei kukaan tyttö tai nainen ole eksynyt heidän seuraansa.  Olen opettaja, olisi mielenkiintoista kuulla, miten nämä miehet ovat kouluaikoina käyttäytyneet.  Nuoria miehiä, jotka voisivat olla reippaita, avuliaita, pitää hauskaa niin ettei vahingoita ketään.  

Kiintoisaa olis kuulla noiden poikain entisestä urheilujoukkueesta miten ovat sääntöihin sopeutuneet siellä ja ovatko kuseskelleet kiukaille ennenkin.

Vierailija
124/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan saunassa maistelleet myös toistensa pibbelsejä?

Vierailija
125/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän noloa toimintaa, kaikilta. Selvästi ei alkeellistakaan ymmärrystä yritysbrändeistä tai somen toimintatavoista, kuinka yrityskuva, some ja päihteet on käytännössä firman ja edustajiensa itsemurha. Ja tässä vielä kaikki kuvaa eri kulmista, antavat asian tapahtua. Ja sitten se kaikki muu riehunta, minkä joten kuten ymmärtää yläasteikäisiltä (jos kehittyy vähän hitaasti tai kovat keskittymisongelmat jne), mutta ei keltään sitä vanhemmalta. Jos päihteet aiheuttaa ongelmakäytöstä, niin silloin ihmisellä on päihdeongelma, piste.

Puhumattakaan muiden omaisuuden ja ympäristön ja luonnon saati toisten ihmisten kunnioittamisesta... Hyi. Vanhempana vaihtaisin nimeä ja paikkakuntaa.

.

Vierailija
126/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yritys? Olen yrittänyt saada tätä selville..

Pimura Oy Nokialta, tj Otto Kranni ja hall pj Kalle Kranni.

Vierailija
127/170 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa tehdä itsestään julkisesti pellen?

Tuskin tarkoituksella = melko tyhmähän sitä pitää olla. - Olin kerran yhtenä kutsuttuna pikkufirman pomon mökille (mk-aikana), äijä heitteli tukuittain satasia ilmaan kännipäissään. Eukkonsa noukki niitä, juoksenteli ympäri pihaa niiden perässä. Vieraat tosi kiusaantuneita ja aika pian sieltä liuettiin. Toinen nero kännissä heitti palmun ruukkuineen hotellin uima-altaaseen. Naama punaisena maksoi vahingot seuraavana päivänä. Jostainhan näitä ilmaantuu...niinkuin lipun polttajat itsenäisyyspäivänä. Räkänokat vauhdissa. Minkään maan lippua ei pidä mennä polttamaan.

Pakko oikaista sen verran, että vanha käytöstä poistettu lippu pitää polttaa tai haudata maahan. Itse olen ollut hävittämässä käytöstä poistettua lippua 2 kertaa polttamalla.

Vierailija
128/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käytöksestä päätellen sillä on varmaan bemari

Onhan sillä, keltainen bemari komeilee Facebook-sivun profiilikuvana.

Vierailija
129/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä täynnä oleva kusipää mulkku. Ois vaan nakannu itsensä laidan yli. Ei sitä ois jääny kukaan kaipaamaan 😂😂

Vierailija
130/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä urpo oli Valavuori livessä esiintymässä ja puheet hänen tyhmyydestään eivät ole tuulesta temmattuja. Poika kumartuu nöyränä tyhmyyden alttarille ja uhraa yrityksensä, sekä työntekijöiden toimeentulon "kun mennään, niin mennään isosti" mentaliteetille. 

Vierailija
131/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikevaihdon perusteella niitä asiakkaita ei ole tähänkään asti jonoksi asti ollut!

Vierailija
132/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimura Oy Nokialta, tj Otto Kranni ja hall pj Kalle Kranni.

Tj Otti Känni

Vierailija
133/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat on poikii, ei ny tehä tästä enää isompaa numeroo

Vierailija
134/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pojat on poikii, ei ny tehä tästä enää isompaa numeroo

Itsehän pojat tästä tekivät massiivisen numeron. Hyvä, että heidän tyhmyytensä tuli julki, jotta asiakkaat osaavat varoa yritystä.

Vierailija
135/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitä ns. sissimarkkinointia?

Vierailija
136/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimura Oy, Nokia, Otto Kranni.

https://gekkonen.net/kalusteita-itamereen-viskonut-mies-kommentoi-ensi-…

Vierailija
137/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa tehdä itsestään julkisesti pellen?

Ennen pahantekijät ja varkaat peittivät kasvonsa, mutta nykyään ne kuvaa itse itseään tekemässä laittomuuksia julkiseen someen. Voiko olla enää tyhmempää?

Vierailija
138/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan saunassa maistelleet myös toistensa pibbelsejä?

Tai onko telakoiduttu? Jos heillä on ollut sellainen TYKY-risteily.

Vierailija
139/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan perusteltua oikeuden päätöksellä kuohia tuo porukka, jotteivat pysty lisääntymään. Se olisi yhteiskunnan etujen mukaista.

Vierailija
140/170 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin voisin vähän "irrotella" ja käydä heittelemässä ko. rakennusfirman kamoja suohon. Seh'n olis vain paineen purkamista.

Kaikki saman tien. Kun kerran aloitetaan niin mennään isosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi