Rakennusliikkeen toimitusjohtaja heitteli hytin kalusteita mereen
Kommentit (170)
ei kaipaile john nurmisen eikä herliinin pikku urakoita.
Mutta muistakaa, että rakennusbudjetti ja aikataulu kannattaa kertoa aina kolmella.
Miksi joku haluaa tehdä itsestään julkisesti pellen?
Vierailija kirjoitti:
Mainostaa eduskuntavaaliehdokkuuttaan äärioikeiston riveissä.
Disinformaatio. Hän heittelee ulkoterassin kalusteita, ei hytin. Ihmettelinkin jo, miten ne hyttien kiinnipultatut kapineet muka saisi siitä kiinniruuvatusta venttiilistä ulos. Ulkohyttienkään ikkunat kun eivät ole kovin isoja eikä niitä saa auki.
Heillä on urakka menossa laivalla. Vanhat kamat ulos ja uudet tilalle.
Noita sattuu aina silloin tällöin kerrostaloissakin, viinan voimalla yleensä.
Ihmeen pitkään tämä säilynyt täällä, kohta puoli tuntia!
Tarkkuutta trollauksiin kirjoitti:
Disinformaatio. Hän heittelee ulkoterassin kalusteita, ei hytin. Ihmettelinkin jo, miten ne hyttien kiinnipultatut kapineet muka saisi siitä kiinniruuvatusta venttiilistä ulos. Ulkohyttienkään ikkunat kun eivät ole kovin isoja eikä niitä saa auki.
Tuosta hytistä johtaa terassille ihan normaalikokoinen ovi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tarkoituksella = melko tyhmähän sitä pitää olla. - Olin kerran yhtenä kutsuttuna pikkufirman pomon mökille (mk-aikana), äijä heitteli tukuittain satasia ilmaan kännipäissään. Eukkonsa noukki niitä, juoksenteli ympäri pihaa niiden perässä. Vieraat tosi kiusaantuneita ja aika pian sieltä liuettiin. Toinen nero kännissä heitti palmun ruukkuineen hotellin uima-altaaseen. Naama punaisena maksoi vahingot seuraavana päivänä. Jostainhan näitä ilmaantuu...niinkuin lipun polttajat itsenäisyyspäivänä. Räkänokat vauhdissa. Minkään maan lippua ei pidä mennä polttamaan.
Tekevälle sattuu. Ensi reaktio mullakin oli, että voi ^^^^^^ mikä typerä juntti, mutta myrsky vesilasissahan tässä kuitenkin vaan on. Tyyppi nyt vaan heitti pari tuolia mereen, vaikka normaalille ihmiselle tämmönen ei toki tulis mieleenkään.
"...vaan heitti pari tuolia mereen..."
Tajuatko, että ne tuolit on nyt sitten siellä meressä, ei niitä sieltä kukaan mene pois noukkimaan. Ilmankos Itämeri on maailman saastunein meri, kun kaltaisesi idiootit asuu sen rannoilla.
Mulle aivan sama, jos kyseinen ameeba ois laittanut sileäksi koko hytin sisustan, mutta millainen päävika saa heittelemään mereen huonekaluja?! Lisäksi nuo on käsitelty ties millä palonesto- sun muilla aineilla, jotka sitten aikojen kuluessa liukenee tuonne mereen ja sen eläimiin.
Ei huomannut hypätä itse mereen heittämiensä kalusteiden perässä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näitä sattuu kyllä päivittäin ympäri Suomea ja maailmaa. Nyt vain mammat ottaa lauantaikierroksia kun saatu pieni sokerihumala joulukonvehdeista ja glögistä päälle. Hupaisaa seurattavaa :D Ketään ei kiinnosta jotkut ulkokalusteet meressä, häviää sinne sen sileän tien.
Huomasitko, että laivayhtiötä vähän kiinnosti.
Jospa hän ei vain pitänyt hytin sisustuksesta? Mitä tätä täällä enää jankkaamaan?
Jotkut kärnät heittelee naisille kikkelikortteja.
Mikä yritys? Olen yrittänyt saada tätä selville..